Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 1152 ggr
[Scorpio_]
2018-01-19 14:19

self tanning face cream?

https://www.apotea.se/l300-self-tanning-face-cream-60-ml

funkar dessa rent generellt?

Tack för svar

Annons:
ApanAnn
2018-01-21 16:46
#1

Det gör de. Jag har testat ACOs men L300 brukar göra bra grejer också. Det är viktigt att köra mild peeling och återfuktning först så att det inte finns torra fläckar i ansiktet för då blir det mer kräm som sugs in och mer färg där. Ofta får man smörja flera dagar på raken för att få önskad nyans så det blir bara lite brunare varje gång. Å andra sidan gör det att det går att få till ok resultat även för totala blekfisar.

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

[Scorpio_]
2018-01-21 19:22
#2

Ser det inte konsitgt ut om halsen o andra partier är ljusare?

Duvethon
2018-01-21 23:32
#3

Jag brukar använda brun utan sol för kroppen (vintertid på synliga partier, dvs hals, armar) och så applicerar jag med en sminkborste i ansiktet för ett naturligt resultat. Det är dock en process som tar tid att lära sig, kan vara svårt att få färgen jämn i början. :) Tanningkrämer i ansiktet fungerar men det ser ofta konstigt ut om man är ljus på andra partier.

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

ApanAnn
2018-01-22 19:09
#4

Det gäller ju att ta på så att det inte blir skarvar, t.ex ta hals och ev längre ner också.

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

Honestyisdead
2018-01-24 09:14
#5

Mitt råd är ju att inte använda det i ansiktet om du inte tänker använda brun utan sol på andra synliga ställen på kroppen. För då se du bara smutsig ut.

Upp till toppen
Annons: