Annons:
Etikettsexualitet
Läst 3363 ggr
Linn Is The New
1/14/18, 9:41 PM

(x) Problem med avsugningar

Jag kände att jag tar det här, för ni ger många bra svar. Och jag hoppas verkligen alla förstår att jag är seriös men att jag skäms något fruktansvärt.

Okej så nu kommer jag till saken. När jag ska suga av min kille så vill han ha det snabbt, och helst bara där uppe på ollonet. Problemet jag har att tänderna liksom kommer fram på något sett när det går snabbt, samtidigt som han vill att jag använder  händerna och då hamnar jag i o-rytm. Inga problem när det går långsammare, men det blir så avbrutet hela tiden att jag ger upp för jag känner mig så värdelös. Jag har pratat med honom om detta, och jag vill bli riktigt bra men jag hade absolut ingen aning om hur jag skulle göra eller hur han ville ha det förs 3 månader sedan. Och sen dess har det inte blivit mycket oralt alls eftersom jag inte vågar göra det för jag har så dåligt självförtroende.

Tips hur jag inte ska använda tänderna? Att skydda dem från att komma fram alltför mycket? 

Förövrigt är vårat sexliv väldigt bra meeen jag vill liksom bli bra på det. 

Och sen hur gör jag med händerna och o-rytmen? Tror ni det behövs vara i rytm med munnen? 

Dear god.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
Linn Is The New
1/14/18, 9:47 PM
#1

Och yes, I`ve read on google ALOT 🤐

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Oliwerkanin
1/15/18, 11:49 AM
#2

Förstår inte riktigt problemet. Vill du veta hur du ska göra för att inte använda tänderna? Man använder ju inte tänderna när man suger. Eller är det en reflex att du automatiskt biter när saker kommer in i din mun?

Linn Is The New
1/15/18, 12:39 PM
#3

Nej jag vill undvika att tänderna rispar. Att dem kommer emot liksom. Inte biter..

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Surpan
1/15/18, 12:47 PM
#4

Har du testat att lägga läpparna över tänderna? Som när man härmar en gammal människa (haha xD). Annars så tycker jag att du ska ta det lugnt och i din takt. Han behöver inte komma av oralsex, det kan vara skönt ändå. Säg åt honom att du har dåligt självförtroende och att han ska peppa dig när det är skönt.

/Surpan

Herveaux
1/15/18, 1:22 PM
#5

Tycker #4 gav bra tips.
Försök att inte spänna käkmusklerna det funkar bra för mig för att hålla gaddarna borta. Min erfarenhet är att en del killar tycker det känns bäst med mun och hand i rytm och andra i o-rytm, så hör med killen din vad han tycker. 

Lägg inte sån press på dig själv, det kan ta lite tid att få in snitsen. 
Sen ska du självklart bara göra det som känns okej för dig själv.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Anonym
Anonym
1/15/18, 1:48 PM
#6

Bra tips från Surpan.

I början då jag var ovan med att ge bj så gjorde jag samma misstag men efter all övning under alla dessa år så är det numera inga problem alls. Övning ger färdighet. Ge inte upp om du nu faktiskt vill bra på att ge bjs. :)

Mun och händer är det bästa kombinationen. Jag har aldrig hört att enbart munnen skulle göra tricket. Ioförsig lärde jag mig redan från början att använda båda händerna och munnen, eller egentligen bara med en hand och mun. Kanske andra killar tycker om olika, det är ju väldigt individuellt.

Det är bara något som du kan öva fram. Låt det få ta sin tid bara. Ni behöver inte rusa framåt. Ta det i din egen takt!

Annons:
anonymis
1/16/18, 4:06 PM
#7

Jag tycker inte heller att du ska lägga så stor press på dig själv. Att lägga läpparna över tänderna är ett bra förslag :) Alla är ju olika, men de flesta killar brukar gilla om man använder händerna samtidigt. Om det ska vara i rytm medan man suger är ju helt individuellt och beror på situationen och upphetsningen.

Jag tror det blir bättre att du tar det lugnare så att det passar dig, även om din kille vill ha det snabbare.

Anonym
Anonym
1/17/18, 10:23 PM
#8

Har du faktiskt gjort illa honom med dina tänder någon gång eller är det bara något du oroar dig över ska hända?

Vet inte om det kommer funka men kom att tänka på om du inte skulle kunna öva att "suga av" något med samma teknik på ett objekt som lämpar sig för detta (t.ex. en dildo)? Och se om du verkligen rispar med händerna (antar att du känner/märker av det även om objektet inte gör det 😛)

Linn Is The New
1/18/18, 9:27 AM
#9

Nej jag har aldrig gjort illa honom, jag tycker däremot att tänderna kan vara i vägen och är rädd att dem ska rispa eller liknande. Tipset jag fick av #4 var dock väldigt bra c:

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Kalli
1/18/18, 11:37 PM
#10

Angående tänderna så fattar jag såklart att man inte vill göra någon illa men nu är det ju så att det sitter tänder i munnen och ibland händer saker. Försök att inte ta det så hårt i såna fall.

Anonym
Anonym
5/1/18, 12:09 PM
#11

Du ska lägga tungan på tänderna i underkäken.
När väl min sambo fixade det så blev det helt annorlunda. Hon är bäst!!  (Tipset har jag läst  i nåt annat forum..).

Anonym
Anonym
5/7/18, 10:35 AM
#12

Brukar inte röra med handen upp och ner då det bara blir störande utan håller bara med handen nedtill för stöd. Tungan över tänderna i nederkäken är bra, och läppen över tänderna uppe. Fokusera på att trycka med tungan nertill mot hans "sträng" under ollonet. 

Sen tycker jag att du inte ska be honom om råd, och om han säger något om hur du gör så säg åt honom att bara ligga och vara tyst. Bättre att du gör som du känner att du vill och som känns bra utan att han lägger sig i. Blir hetare om han bara ligger still och känner och det är bättre att du bara koncentrerar dig på att göra din grej och njuta utan att han säger hur du ska göra. "Tips och råd" kan vara förödande för självförtroendet då man blir så känslig för att göra fel. Självklart måste man säga ifrån om den andre gör helt tokigt, men att försöka få den andre att göra exakt som man vill kan döda passionen kvickt.

[Devya]
5/7/18, 1:05 PM
#13

#12 Wow, jag håller faktiskt inte alls med. :) Eftersom alla killar tycker olika vill jag personligen alltid veta vad killen tycker om. Det tar ju inte länge precis och alla andra ggr vet man sen hur man ska göra och man har mer självförtroende i det man gör för man vet vad han tycker om. Inte alls tändande att hålla på där och suga av utan att det ger killen någon större njutning. Jag har dock inte ett dåligt självförtroende utan förstår att man först måste lära sig innan man vet vad ens partner tycker om. Jag har inga problem med lite vägledning och skulle aldrig i livet ta illa upp av något sådant. :D Jag tror starkt på att kommunikation med ens partner är väldigt viktigt, även då det gäller sexlivet.

Annons:
Anonym
Anonym
5/7/18, 4:33 PM
#14

Nåt som är viktigt är variationen. Att hon varierar lite. Mekaniskt sugande är inte lika trevligt men desto skönare när det blir precis det där lilla extra.

Upp till toppen
Annons: