Annons:
Etikettoff-topic
Läst 775 ggr
Vancha1997
1/13/18, 2:35 PM

Tips på salonger för läppförstoring

Jag har väldigt länge velat göra läppförstoring men jag vill veta att salongen jag vänder mig till är bra. Jag bor i Norrköping så salongen ni rekommenderar får gärna ligga relativt nära (inom 2 timmars resväg ungefär).

Annons:
[Devya]
1/13/18, 5:01 PM
#1

Får man fråga varför?

Jag har aldrig förstått varför människor gör läppförstoringar då det alltid ser så onaturligt ut. Därför vill jag gärna fråga någon som önskar det här, nu då jag har chansen-. :)

Vancha1997
1/13/18, 10:56 PM
#2

#1 Jag har inte smala läppar utan väldigt medium-storlek men vill ändå ha större. Jag tycker personligen att fylliga läppar är det finaste som finns. Jag kan hålla med om att det ser onaturligt ut men jag tänker inte att onaturligt per automatik betyder att det är någonting negativt. Detta är något jag velat göra i flera år och jag mår psykiskt dåligt av att inte ha fylliga läppar eftersom det är för mig typ det viktigaste av allt i ett utseende både gällande tjejer och killar. Jag kan inte ens känna attraktion till killar som inte har fylliga läppar. Det handlar om att öka min egen självkänsla då jag har komplex över mina läppar och tycker att det är så mycket finare med fyllda läppar även om det tenderar att se onaturligt ut. Däremot är det ganska dyrt i längden eftersom man måste fylla på det ganska ofta så funderar på om en permanent kirurgisk operation är bättre än lip-fillers injections.

Honestyisdead
1/14/18, 8:48 AM
#3

#1 Det ser definitivt inte alltid onaturligt ut. 

#2 Ja, det är dyrt i längden. Men samtidigt är det inte hela världen om det inte skulle bli snyggt. Gör du det permanent är det för alltid kört.

Vancha1997
1/14/18, 9:10 AM
#4

#3 Det finns självklart resultat som ser naturliga ut och ibland ser det mer onaturligt ut. Jag skulle tro att mitt inte kommer se helt naturligt ut eftersom mina naturliga läppar av många beskrivs som fylliga men för mig är det inte tillräckligt. Men jag har läst mer om saken i fråga angående permanent läppförstoring och vad jag förstår så är det ifall man har smala läppar och vill åstadkomma en liten förändring. Jag är ute efter mer det här ”Kylie Jenner”-läpparna och då är det nog mer lip injections som man generellt rekommenderar.

Honestyisdead
1/14/18, 9:16 AM
#5

Ja jag rekommenderar icke permanent. Jag bor tyvärr i Skåne, så jag kan inte rekommendera någon där du bor.

Upp till toppen
Annons: