Annons:
Etikettfysisk-hälsa
Läst 954 ggr
Rainee
1/13/18, 12:01 AM

Konstig linje i ansiktet - Hjälp!

Hej! 
Det är så att för ca en månad sedan vaknade jag upp med en linje i ansiktet. Den kom från ingenstans en morgon och har inte försvunnit sen dess. Jag har försökt googla runt som en galning och det verkar vara andra som haft liknande problem men inte fått något svar. Det är inte ett ärr då jag aldrig har gjort illa mig där. Det är inte heller en rynka då jag dels bara är 22 år och dels för att den inte sitter på ett ställe en rynka borde uppstå. Och den kom över natten vilket jag inte tror att en rynka gör. Plus att det är mer som en intryckt linje. Det är svårt att beskriva så jag lägger in en bild. Jag ber att det finns någon som har haft liknande eller som har någon aning om vad detta kan vara eller bero på. Känns som jag är den enda i hela världen som har detta och bara det är en otroligt frustrerande känsla. All hjälp uppskattas! 🌺

Annons:
emeliiiiieee
1/13/18, 11:00 AM
#1

Har samma sak. Vet inte vart det kommer från men har lärt mig att leva med det. ingen som nånsin sagt nått heller

[Devya]
1/13/18, 5:02 PM
#2

Har också samma sak och vete tusan vart det kom ifrån. Men jag bryr mig inte om det. Har som ovanstående, lärt mig att leva med det.

Rainee
1/13/18, 9:18 PM
#3

#1 Var sitter din/dina? Hur länge har du haft dem? Alltså jag blir bara så fundersam till vart det kom ifrån och varför det bara helt plötsligt uppstod. Känns ganska surt.. Har redan nog med hudproblem 😭

Rainee
1/13/18, 9:20 PM
#4

#2 Har du också fler? Och hur länge har du haft dem? Kommer ju lära mig att leva med det men det känns oroande att inte veta hur det uppstod. Speciellt när jag bara vaknade upp med dem en dag.. 😕

emeliiiiieee
1/14/18, 10:34 AM
#5

Dom sitter på kinderna. Och haft dom i snart 5 år

Rainee
1/14/18, 9:20 PM
#6

#5 Asså det är så jäkla konstigt att inget vet vad det är eller vad det kommer ifrån..

Annons:
vendelay
1/15/18, 8:29 PM
#7

Jag har två stycken i ansiktet, de ser nästan ut som ärr men jag har aldrig skadat mig där. Har haft de i massa år, de dök bara upp. Ingenting jag tänker på, de sitter bara där.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[Devya]
1/17/18, 12:23 PM
#8

#4 Har en vad jag vet av. Vet inte alls hur länge jag har haft det men den dök bara upp någon dag, Har dock aldrig orkat bry mig över en sådan liten bagatell. :)

Har andra hudproblem som jag nyligen fått. Finns värre saker än något streck i ansiktet. Tycks ha fått rosascea helt plötsligt nu imorse. Ser exakt ut som de bilder jag sett på inet och det min syster har. Jippie. =o

Upp till toppen
Annons: