Annons:
Etikettsingellivet
Läst 1270 ggr
Baraundrar
1/10/18, 10:59 PM

Ligga på första träffen...

Hej! Jag har en fråga.. är det slampigt och dumt att ta kontakt med en kille bara för att ligga (typ som för att testa om det funkar som kk)? Är verkligen inte intresserad av förhållande nu, men har mer än gärna sex. Detta har jag varit öppen med. Är säker i mig själv så det är inget missbruk eller bekräftelsegrej. Jag tycker det är skönt och najs bara! Borde man ses och dejta killen först ändå även om man inte vill ha något seriöst?

Annons:
Joí
1/10/18, 11:11 PM
#1

Inget slampigt där alls, tycker jag. Det är ditt liv och din kropp. Det är absolut helt okej att bara vara ute efter sex - så länge båda partnerna är överens och medvetna om hur situationen står till. Var öppen, se till att han är frisk och använd skydd. Ha kul!

vendelay
1/11/18, 12:52 AM
#2

Vad betyder slampigt? Varför är det negativt?

Vill du ha sex med någon som vill ha sex med dig, självklart ska du ha det då.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

powerade
1/11/18, 4:47 AM
#3

Så länge man är tydlig så inga missförstånd sker tycker jag att man får göra det man känner för!

tk1971
1/11/18, 9:24 AM
#4

Det finns nog en massa uppfattningar och åsikter om det där. Vissa skulle nog anse det klart "slampigt" att bete sig så. 

Men jag säger att om du gjort klart för honom vad du är ute efter, och om han är inne på samma linje, så kör på. Det är ju er ensak, och ingen annans.

Upp till toppen
Annons: