Annons:
Etikettkillsnack
Läst 1718 ggr
[letgoprincess]
12/19/17, 12:39 AM

Ego pojkvän

Skrivit förut o på psykologi iFokus men ville ha fler svar. Jag orkar inte mer bara, förstår inte hur egoistisk han är? För de första ”försörjer” jag honom nu, och han har typ krav på att allt ska vara ekologiskt trots jag inte har ekonomin för det samma med sängen finns en madrass och en vanlig säng, han vill hela tiden sova i sängen och klagar om Han en natt måste sova på madrassen, trots jag har dokumenterade ryggproblem och har sovit i veckor på madraSsen sak (har ingen stor säng.. än) sak samma som att jag faktiskt köpte en jacka åt honom för 900 åter igen har knappt ekonomin, och kan nu inte köpa en egen vinterjacka förrän januari han tar det bara för givet dock han hade dessutom redan en vinterjacka bara att den inte var i rätt färg, han är världens finaste pojkvän som står ut med mig trots mina problem men på senaste tiden bråkar vi bara jag känner ilska för saker som skett men mest av allt egoismen, den är så grov det finns noll förståelse. Samtidigt tycker jag synd om honom för han har problem att förstå andra människor ganska grova sådana, känner bara jag offrar mycket. Han bor eg en bra bit bort o tanken var att testa att han skulle bo här, men nu vill jag bara att han ska flytta igen: vet inte för de vore de bästa för både av oss, vi kan inte diskutera detta han blir bara arg (egot) Jag har Sj problem ingen ängel, men känner jag inte har så grova empatistörningar. Hatar att vara ensam är redan väldigt ensam, svårt att göra slut svårt att säga det Inte funkar men det funkar inte Och det krsosssr mig i längden mer än att låta detta gå, föresten jag behövde mest ventilera så ber om ursäkt för inlägget

Annons:
vendelay
12/19/17, 1:40 AM
#1

Det enda du kan göra är att lämna. Du kan inte stanna för att han "står ut med dig" och för att du är rädd för att vara ensam. Jag förstår dig verkligen men du måste lämna honom, han kommer inte att förändras och du förtjänar bättre.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Aleya
12/19/17, 5:37 AM
#2

Du har två val: gilla läget eller gå vidare.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

powerade
12/19/17, 8:18 PM
#3

Du kan ju börja med att prata om pengar. Grejer ramlar inte från himlen. Om ekonomin inte håller för ekologiskt så köp vanligt. Duger det inte behöver han inte äta heller:) Sen vet jag ju inte anledning till varför inte han har någon inkomst. Men om han kan så är det väl bra att försöka hitta ett jobb

Sjuttan
12/21/17, 3:13 PM
#4

Misstänker att hans beteende kan förvärras eftersom du tillåter det. Han är helt klart nedvärderande mot kvinnor. Om han inte kan förstå detta så säg till honom att flytta ut omgående! Han säger säkert då att han inte har någon annan bostad. Men det finns vandrarhem o camping stugor. Eller andra undanflykter. Säger han att han inte råd så är det hans eget problem. Bäst är att kräva omgående flytt, annars kanske han drar ut på det och hänger sig kvar. Mkt troligt när han får ta din säng o handlar dyra vinterkläder åt honom!!! En respektlös parasit!

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Sjuttan
12/21/17, 3:15 PM
#5

PS. En fördel om du blir ensam för då kan du träffa någon som respekterar dig!

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

qayza
12/21/17, 11:36 PM
#6

För mig låter det som att han utnyttjar dig och manipulerar dig, vilket är psykopatiska drag. Stå på dig och visa att du förtjänar bättre eller uteslut honom ur ditt liv.

Alla du möter och/eller kommer i kontakt med kämpar med/mot något. Något du inte har en aning om. Ta hänsyn till det!

Annons:
Upp till toppen
Annons: