Annons:
Etikettmenscykeln-och-mensskydd
Läst 1533 ggr
Cam88
2017-11-19 12:15

Skjuta upp mens med PRIMOLUT NOR

Vi åker på utlandssemester 23/12 i två veckor och självklart är min mens beräknad då :( Har fått Primolut nor utskrivit, tabletter jag ska ta för att skjuta upp mensen, Någon som har erfarenhet av dessa? Funderar på att skjuta på mensen redan denna månaden så man slipper äta dem under semestern! Gärna lite tips och råd och hur ni har gjort Tacksam för svar :)

Medarbetare på Chihuahua

Annons:
Maria
2017-11-19 12:18
#1

Jag har använt Primolut  några gånger just vid resor och det har fungerat jättebra fast jag har inte laborerat själv utan jag har ätit dem på semestern och fått mensen lite försenad när jag kommit hem.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Cam88
2017-11-19 12:20
#2

#1 har du fått några biverkningar? Har läst att en del får kraftiga smärtor i magen

Medarbetare på Chihuahua

Aleya
2017-11-19 12:21
#3

Problemet är väl att om du slutar äta dom så kommer mensen. (Har själv inte ätit dom) Så är dom som du ska är mitt råd.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Maria
2017-11-19 12:23
#4

#2 Jag har inte märkt något alls.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Aleya
2017-11-19 12:27
#5

#4 jag åt provera som är liknande detta och mensen kom som ett brev på posten då jag slutade med dom. Men det kan ju vara olika för olika personer helt klart. Men det är alltid bättre att äta som man är ordinerad än att pröva själv.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Maria
2017-11-19 12:28
#6

#5 Jag håller med.

Mensen kom igång direkt när man slutade med pillren.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Cam88
2017-11-19 12:45
#7

Då håller jag mig till det, tar dem nästa månad 3 dagar innan förväntad och håller tummarna för att den håller sig borta :) Tack för tips

Medarbetare på Chihuahua

Aleya
2017-11-19 12:47
#8

#5 förlåt jag trodde du inte hade märkt det jag råkade ut för. Trodde jag var #2. 😂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

citytjejen
2017-11-19 21:52
#9

Jag har tagit Primolut nor en gång, också i samband med utlandsresa. Det funkade bra, dvs mensen blev framskjuten. Dock fick jag väldigt kraftig men när den sen kom, blödde mer än vanligt och hade lite mer ont i magen än vanligt. Men det var värt det tyckte jag 🙂

/Christina

[rumelle]
2017-11-20 06:22
#10

Jag har provat det en gång. Aldrig mer. Samlade på mig sjukt mycket vätska, gick upp nästan tio kilo på bara en vecka. Det var absolut inte värt det.

Maria
2017-11-20 07:03
#11

Tänk så olika det kan vara

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Surpan
2017-11-20 09:31
#12

Jag har testat en gång. Funkade inte alls. Fick massor av mellanblödningar under resan och när jag kom hem och slutade med dom så fick jag väldigt ont och mensen varade i över 2 veckor. Jag hade med mig min menskopp på resan och den räddade situationen. Jag skulle inte göra om det. Men du vet ju om eventuella biverkningar så jag hade testat om jag var du.

/Surpan

Upp till toppen
Annons: