Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 474 ggr
Anonym
Anonym
2017-11-16 04:10

Orgasm i sömnen

Haha detta blir en konstig tråd.. Har själv ingen aning om att det ens kunde hända. Men när jag drömmer kan jag drömma någonting som gör att jag får orgasm. När jag sen vaknar lite (brukar vakna väldigt lugnt typ så att jag inte öppnar ögonen eller rör mig. Är väl lite mitt emellan vakenhet och sömn. När jag är det, kan jag liksom dra ihop benen på något sätt vilket gör att jag får orgasm om och om igen. När det hänt innan har jag inte kunnat göra det när jag vaknat helt och öppnat ögonen, men nu kan jag fortfarande göra det lite. Alltså jag har aldrig nånsin hört att något sånthär kan hända, vad är det egentligen? Det är jätteskönt när det händer men jag kan ju inte gå och kissa alls efteråt utan måste vänta en jättelång stund. Detta inträffar kanske max 4-5 gånger per år, väldigt konstigt. Är det någon som varit med om liknande? Har aldrig haft sex och är 16 år gammal. Aldrig upplevt orgasm annat än när jag vaknat så, och jag är helt säker på att det är det även om jag aldrig haft det ”på riktigt” innan… :p

Annons:
Tjeja
2017-11-16 05:56
#1

Helt naturligt! Det bara varierar hur vanligt det är för kvinnor. Endel upplever det kanske aldrig eller bara nån gång i livet, andra upplever det kanske varje natt under en period i livet, och allt där emellan. Det är bara att njuta när det händer. Man pratar bara oftare om att killar i tonåren får utlysningar i sömnen på nätterna. Men det händer många tjejer också. Bara det att vi kvinnor inte blir lika tydligt avslöjade med spermakladd i lakanen efter. Njut av din kropp och var glad bara. :-) Och en viktig sak, dessa orgasmer är precis lika riktiga orgasmer som när man har sex med en annan person. ;-)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: