Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1254 ggr
lunaaa
2017-10-25 17:33

Torrhet

Är 20 år och äter p piller sen juli. Har ett litet problem bara, jag blir inte våt eller upphetsad vid sex, är snustorr och Det svider lite ibland samt gör ont längre in (pga att jag inte är upphetsad) undrar om det finns något man kan göra åt det typ något kosttillskott eller liknande. (Som inte är farligt etc, kan inte mycket om sånt)

Annons:
Maria
2017-10-25 17:39
#1

Varför har du sex om du inte är upphetsad?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

lunaaa
2017-10-25 18:08
#2

Vet inte, alltså ibland tar jag initativ och verkligen vill men kroppen vill inte. Hade ett bra sexliv förut (med samma partner) men går inte nu längre vet inte varför. Det är inte så att jag blir tvingad, (absolut inte) eller Att han tjatar, tvärtom han skulle aldrig göra något mot min vilja. Han vill inte ha sex med mig om jag inte är upphetsad så jag typ ljuger och säger att jag är det (tar olja därnere) Känns som att mina "delar" inte fungerar även fast jag i sinnet verkligen vill.

FataMorgana
2017-10-25 18:38
OlgaMaria
2017-10-25 19:18
#4

Det där är en väldigt vanlig biverkning av p-piller.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

OlgaMaria
2017-10-25 19:19
#5

Man behöver heller inte läsa på expressen om det ;-) Står om det i fass.se också. Minskad sexlust och torra slemhinnor, kan man få av p-piller.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Katti
2017-10-25 20:29
#6

Sån blev jag av p-sprutor. Oerhört frustrerande när kroppen inte "lyder"…

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Annons:
ApanAnn
2017-10-29 12:02
#7

Prata med din gynekolog eller barnmorska, det kanske funkar bättre med något annat preventivmedel. Försöker du provocera fram något när du inte är våt/kåt nog kan du dra på dig vestibulit och all möjlig skit.

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

Upp till toppen
Annons: