Annons:
Etikettsexualitet
Läst 996 ggr
Anonym
Anonym
2017-10-03 20:18

Sex som gravid

Tycker det är svårt med ställningar nu när jag passerat v30.
Någon som har smarta tips?

Vill inte stå upp :)

Annons:
[Devya]
2017-10-03 20:55
#1

Spooning? Då behöver du ju bara ligga på sidan. Eller har ni redan testat det?

Anonym
Anonym
2017-10-03 20:57
#2

#1  Menar du bakifrån när jag ligger på sidan?
För det kör vi ibland men så himla tråkigt att mest ligga så :)

[Devya]
2017-10-03 21:06
#3

#2 Jepp. Man kan variera lite dock så att man är mer vänd mot killen och har ena benet mellan hans ben och det andra över hans ben om du förstår vad jag menar. Sen borde det väl fungera om du är på alla fyra eller definierar du det som att man står upp? Har nog inte så många tips då jag har aldrig varit gravid och behövt fundera på ställningar. Då den dagen kommer så får vi väl bli kreativa. :)

_Fisken
2017-10-03 21:09
#4

Du ligger på rygg och tillsammans med honom bildar ni ett T.

Anonym
Anonym
2017-10-03 21:19
#5

#3 Magen är ivägen om jag är mot honom.
Ja alla 4 blir tungt för mig, gör ont i ryggen.

#4 Menar du missionären? Eller hur tänker du?

Surpan
2017-10-03 21:38
#6

Ha en stor kudde till hjälp. Perfekt att luta sig mot så man inte behöver stå på alla fyra, eller ha under rumpan så kan mannen stå nedanför sängen. Annars funkar det som #4 säger väldigt bra, att ligga på rygg med benen över mannens kropp (han ligger på sidan). Sen kan man variera med icke-penetrerande sex också. :)

/Surpan

Annons:
Anonym
Anonym
2017-10-03 21:43
#7

#6 Sängen är inte tillräckligt hög för att han ska kunna stå bra. Så behöver vara i sängen :) Testat kudde, tycker inte det hjälpte så bra :( Men kan testa annan kudde :) eller fler kuddar! :) 
Hänger inte med vad #4 menar :) 

Sambon behöver penetrerande sex, annars tar det evigheter för han att komma.
Samt inte lika skönt tycker jag. Men kör litegrann så med men blir inte allt för mycket :)

_Fisken
2017-10-03 22:17
#8

Ligga som ett T. Kvinnan ligger på rygg o lyfter benen högt så mannen kan krypa nära och ligga på sidan o peta in snorren. Funkar Bra med gravida kvinnor.

Surpan
2017-10-04 08:26
#9

Testa en stor kudde som man kan ha under bröstet och hänga på. Testa at sära på benen så att du kommer närmare sängen och inte behöver stå på knäna så mycket. Om sängen inte är så hög kanske du kan ha en kudde under rumpan och din partner står på knäna och håller i dina ben? Här är en bild på hur vi menar: https://assets.babycenter.com/ims/2015/07/sexposition_manlayingonhisside_4x3.png?width=580

/Surpan

Upp till toppen
Annons: