Annons:
Etikettsamhälle-och-feminism
Läst 927 ggr
powerade
10/2/17, 9:31 PM

Gåvokort

Nu har jag börjat fundera lite på julklappar och tror jag åka ge bort något gåvokort denna jul. Men vet ej vilken organisation som jag ska välja. Har ni några förslag?

Annons:
vendelay
10/2/17, 9:43 PM
#1

Försök välja någonting som du vet att personen som ska få kortet uppskattar och verkligen bryr sig om. T.ex. en kattälskare kanske får ett gåvokort från Stockholms Katthem, någon som bryr sig om miljön får ett kort från Greenpeace, någon som älskar djur kanske får något från Gotlands Djurfristad. Det finns så himla många organisationer så jag tror att det blir lättare om du delar upp dem i olika kategorier för annars finns det så många att du aldrig kommer hinna titta igenom alla 😃

Btw, bra present!! Jag hade älskat att få ett gåvobevis, det är en fin present!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

powerade
10/2/17, 10:12 PM
#2

Haha en av dom som jag tänkt ge till är mon mormor. Och hon tycker väl om djur och barn typ. Men det är ju lite svårt. Antar hon skulle uppskatta det mesta. Sen tänkte jag typ till min bror och hans flickvän men där vet jag inte riktigt vilken kategori :p När det inte finns något speciellt personen behöver eller så är det lika bra att ge bort ett litet gåvokort istället För att köpa saker som ska ligga och skräpa :3

vendelay
10/2/17, 11:18 PM
#3

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: