Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 1121 ggr
[mindme]
9/11/17, 1:45 AM

Pojkvän moneypig otrohet? Lämna?

Hej jag har haft en lång diskussion med min pojkvän inatt riktigt starka bråk, iallafall han har dolt något från mig jag råkade se en bild på en tjej på hans dator där det stod något om "moneypig" en moneypig är typ "A money pig is someone who gets sexual kicks out of paying out money or buying expensive gifts for a female." Det är iallafall beskrivningen jag hittat om det de har mee bdsm Att göra. han har chattat med tjejer som han har fått bilder av och fått sexuell njutning av dock har han gått under fejk indentiet och fejkbild, han sa att det är okej för det är som porr det skulle aldrig vara något seriöst på riktigt, han sa också att dem aldrig skulle vilja något med honom då dem bara vill ha pengar. vad är er åsikt? Jag gjorde slut med honom ikväll pga detta men ångrar mig, klarar knappt livet utan honom men smärtar för mycket detta. Tack snälla för råd, överreagerar jag eller är detta lika fel som jag anser? Han vill inte heller sluta.

Annons:
rovs
9/11/17, 1:51 AM
#1

Tänker om du är obekväm med att han gör det och han nu vet det, men ändå inte tänker sluta med det eller ens verkligen överväga det..
Så finns det bättre för dig.

Gör inget bättre att han går under fejk identitet och fejk bilder, han lurar folk.

[mindme]
9/11/17, 2:00 AM
#2

Tillägg: (om de var oklart) Han betalar inte tjejerna han blir bara tänd av att dem är elaka ni kan googla om Ni undrar mer över fetishen

[mindme]
9/11/17, 2:01 AM
#3

Känns ibland som jag aldrig kmr hitta någon men är nog hellre ensam resten av livet än detta..

Aleya
9/11/17, 5:49 AM
#4

Han har flickvän men gör ändå så? Ja då tycker jag att det var rätt att göra slut. Vissa saker gör man bara inte i ett förhållande. Skaffa lite självkänsla ts. Låt han inte köra på med sådana saker.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Åsa S
9/11/17, 8:17 AM
#5

Självklart ska man inte acceptera ett sånt beteende från en pojkvän och jo får han  sexuell njutning av dessa chattar och inte har pratat med dig och fått veta att det är ok i förhållandet så är det otrohet. Du är värd en bättre pojkvän.

[mindme]
9/11/17, 12:27 PM
#6

Ja svårt att lämna när man inte har någon annan samtidigt så är man väl alltid värd det bästa även när de inte känns så, undrar dock om någon kan se de från hans perspektiv? Att det verkligen bara är "porr" för han? För min del mår jag illa, han onanerar till andra tjejer han chattar med och deras bilder han håller på med någon fetish även om det bara är en fantasi och "fejk" jag borde vara nog, han sa även att han ville ha "vajuljsex" med en seriöst partner och kolla/skriva annat typ som hans chattar,, hade det "bara" vart en porrvideo hade jag inte brytt mig detta är riktiga människor han ibland har kontakt med i dagar..

Annons:
Aleya
9/11/17, 2:24 PM
#7

#6 men jösses. Ursäkta men man kan inte vara tillsammans med någon bara för att man känner att man är ensam. Ne det finns ingen ursäkt för det han gör. Det han gör är inte fysisk otrohet men otrohet ändå. Men visst, gå tillbaka om du nu känner dig så ensam. Men då anser jag att du inte har rätt att gnälla sen över hans beteende.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Surpan
9/11/17, 2:25 PM
#8

Jag accepterar att min partner kollar på porr, men all typ av interaktiva aktiviteter hade jag sett som otrohet/övertramp. Chatta och hålla kontakten med människor i sexuellt syfte hade jag aldrig accepterat.

/Surpan

Kalli
9/11/17, 2:34 PM
#9

Vissa människor har svårt att leva ut sina fetischer i en relation, jag gissar att det är något slags madonna/hora komplex. Och jag har förståelse för att det, om man har en förhållandevis ovanlig kink, kan vara svårt att leva ut den på ett bra sätt. Men det han bör göra är att vara ärlig från början med vad han behöver och på så sätt ge personen en chans att själv avgöra om det är för dem eller inte.

Vad du ska göra är helt upp till dig och hur du känner för situationen. Det är inte fel av dig att känna att detta vill du inte vara en del av. Och att vara tillsammans med någon bara för att inte vara ensam brukar inte heller vara någon strålande idé.

SaraFag
9/12/17, 4:29 PM
#10

Personligen tycker jag att du gjorde rätt som lämnade honom. Han ljög om det.

Gav han dig någon förklaring till VARFÖR han ljög om det? Ville han inte att du skulle veta om detta över huvud taget? Skämdes han över det hela? Vad hade han för anledning till att ljuga om det?

Lite som #9 säger - Det kan vara svårt för vissa att leva ut sina fetischer i en relation. Om det är så att du fortfarande är kär/älskar honom - prata med honom om det här. Ordentligt. Red ut allt det här från botten.
Men om det är så att du går tillbaka till honom bara för att du inte vill vara ensam tycker jag att det är helt fel. Du ska ALDRIG vara tillsammans med någon för att slippa vara ensam!! Var tillsammans med någon du älskar, som älskar dig!

• SaraFag • Medarbetare på adopterade.ifokus •

Upp till toppen
Annons: