Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1225 ggr
Flocks
8/10/17, 8:54 AM

Fillers, hur ofta gör ni?

Har gjort fillers i kinderna, mellan näsan och kinderna där det kan hänga och man kan se sur ut…… Jättenöjd, känner att jag kommer göra detta igen. Hur länge brukar effekten sitta i? Har gjort det hos en riktig klinik. 1 ml juvaderm. Stämmer det verkligen att det sitter kvar i 9-12 månader?

Annons:
darlking
8/10/17, 10:01 AM
#1

Ingen aning. Aldrig börjat med sånt där trams tack och lov och kommer inte göra det heller.

emeliiiiieee
8/10/17, 10:50 AM
#2

Mitt gick ur efter 2 månader när jag gjorde första gången. Nu gör jag varje halvår

[Devya]
8/10/17, 10:51 AM
#3

Min kusin gjorde det och hon var också otroligt nöjd. Höll i sig kanske 7mån. Det är nog individuellt tror jag. Jag kan definitivt tänka mig göra det då jag vet att det där går i släktet. Man ser bara så butter ut att man blir sur av att se sig själv om inget annat. :)

Milkshake
8/10/17, 3:57 PM
#4

#1 Varför känner du ett behov av att klanka ner på andra på det viset bara för att du inte gillar ämnet? Om det inte påverkar dig alls, klicka vidare.

darlking
8/11/17, 8:17 PM
#5

#4 Jag klankar inte ner på någon. Jag uttryckte min åsikt om fillers och liknande ingrepp. Ett annat exempel: Om jag säger att jag tycker cigarettrök är vidrigt och äckligt så säger jag inte att jag tycker rökare är vidriga och äckliga. Hoppas du förstår bättre nu.

Milkshake
8/12/17, 2:08 AM
#6

#5 Du kanske också kan hjälpa mig förstå bättre var någonstans TS ber om åsikter?

Annons:
darlking
8/12/17, 10:12 AM
#7

#6 I en tråd där ett ämne diskuteras har man rätt att skriva sina åsikter ja. Men inte gå till personangrepp :)

Honestyisdead
8/12/17, 1:34 PM
#8

#7 Ditt inlägg ger ingenting till tråden och svarar inte på ts frågor. Så det är ganska tydligt vad ditt syfte var. Låtsas inte som något annat.

hahael
8/18/17, 2:53 AM
#9

#7 Varför känner du då att det är relevant att påpeka att du aldrig kommer börja med sådant "trams", det var knappast det ts frågade om utan hur lång tid det tar innan fillers försvinner. Har du inte ett svar att komma med utan istället ett försök till att skambelägga hens val så är det nog bättre att inte säga något. 

Till ts; Min systers vännina har gjort och hennes gick ut efter 4 månader tror jag? Men antar att det är väldigt individuellt! Skulle fråga din klinik om rekommendation för återbesök

Klart att laxen ska ha en jolle

Flocks
8/18/17, 10:08 AM
#10

Tack för era svar. Till dig som tycker det är trams med fillers så är ju dina kommentarer helt irrelevanta och nedvärderande.

Upp till toppen
Annons: