Annons:
Etikettsexualitet
Läst 774 ggr
Anonym
Anonym
5/24/17, 12:35 PM

Glidmedel?

Det är så att min pojkvän har haft ont i typ förhuden sen ca 2 veckor. Misstänker det är någon typ av skavsår. Även min fiffi börjar ha lite ont och vara öm. Vi har inte sex så ofta men när vi väl har det så är det som att fiffi inte vill producera glid själv nu när jag börjat med ppiller. Så jag tänkte att vi kanske ska prova med glidmedel så kanske vi båda slutar få ont? Vad rekommenderar NI för glidmedel?

Annons:
[AnimeV4]
5/24/17, 12:54 PM
#1

Skavsår är möjligt. Finns risken för könssjukdomar tycker jag att ni båda ska testa er. Glidmedel låter som en bra idé och jag rekommenderar starkt Pjur aqua! Om ni leker analt är ett silikonbaserat glid på sin plats. Eros anal glide har jag goda erfarenheter av. Kolla in Pjur och Eros, helt enkelt! Pjur har ett märke som heter woman bodyglide, vilket ska vara väldigt bra.

powerade
5/24/17, 5:29 PM
#2

Jag kollade för bara 1 månad sen och det var negativt. Gubben har bara vart med jag efter det blev kollat också så:) Inget analt för våran del. Ska absolut kolla dom!:)

powerade
5/24/17, 6:13 PM
#3

Haha.. insåg just att inlägget var anonymt men inte kommentaren :p men som sagt ^ :p

[AnimeV4]
5/24/17, 11:38 PM
#4

Så kan det gå. Om du gärna vill ha det anonymt kan du PM:a sajtvärden Hera🙂

Bra att ni kollat. Jag gillar sidan Joyland!

[Devya]
5/25/17, 5:34 AM
#5

#3 Ingen fara, sånt händer. 😊 Glidmedel kan vara bra om ni upplever lite torrhet. Silikonbaserad glidmedel tycker jag är mycket bättre än vattenbaserad glidmedel. Det senare klibbar och torkar ut för snabbt men kanske det beror på vilket märke man använder…

powerade
5/25/17, 7:41 AM
#6

Går de använda i vatten eller tvättas glidet bort?

Annons:
[AnimeV4]
5/25/17, 1:30 PM
#7

#5 Upplever också att det blir klistrigt efter ett tag, men Pjur aqua håller faktiskt bra och när det väl blir klistrigt är det bara att ta lite mer🙂

#6 Det vattenbaserade blir värdelöst i vatten. Kör silikonbaserat i sådana fall. Jag är dock osäker på hur effekten av det silikonbaserade påverkas i kontakt med vatten.

Upp till toppen
Annons: