Annons:
Etikettsexualitet
Läst 4389 ggr
Linn Is The New
2017-03-19 19:06

(x) När förlorade ni oskulden och hur?

Jag som själv var väldigt nyfiken på sex när jag var yngre sökte ibland på Google för att veta hur det var att förlora oskulden. Tycker det kan vara lite roligt att läsa allas personliga erfarenheter och åsikter. Både tjejer och killar är såklart välkomna! 

Så tråden är alltså till för att skriva hur ni förlorade oskulden och kanske hur det hände. Inga för detaljerade historier är tillåtna, samt att tråden inte är till för att diskutera sexuella erfarenheter och tips etc. 

(satte ett X för att vissa kanske inte vill läsa om sexuella erfarenheter)

Mvh Linn

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
mangemani4
2017-03-19 19:38
#1

16-17 år nått, var i slutet på första terminen utav gymnasiet.

allt började med att en kompis hade tutat i mig att en tjej var upp till öronen intresserad utav mig och vice versa, en kompis till henne hade tutat i henne samma sak. följde med till en fest uppe i hennes stuga och, tja, awkward, båda satt hela kvällen och väntade på att den ena skulle lägga in en stöt då båda "visste" att den andra var jätte intresserad, men lite sprit löste den knuten. hångel och tafs och uppenbarligen hade jag inte nästan haft sex med henne inne på toan, jag kommer ihåg att det var hon, men hon blånekade det hela, any way. när jag skulle åka hem så sa hon att jag aldrig skulle våga ringa dagen efter då jag var nykter, vilket hon hade en poäng i men jag vågade tillslut, veckorna rullade på, mycket hångel i hennes säng under dessa veckor och en dag så frågade hon om jag hade en kondom och tja, thats my story, minuten senare, efter några misslyckade försök med kondomen, (ja, shoot me, 16-17 bast och hade aldrig rört något liknande förut, sue me) så var det i full gång. 

antar att både killar och tjejer kunde svara då inget annat nämndes i tråden.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Linn Is The New
2017-03-19 19:56
#2

Både tjejer och killar är välkomna! Då börjar väl jag då..

Jag och min nuvarande var oskulder, och hade precis kollat på en tråkig film som inte var oss i smaken. Båda var 15 år då, och hade kollat på porr och that shit innan. Vi trodde väl antagligen att det skulle bli fest… Men i alla fall så vart det hångel, ena klädesplagget efter det andra och det gick suveränt. Jag fick inte ont, och jag hade (har) p-piller så vi slapp gummit… Kan påpeka att jag är otroligt lättad att det gick så smidigt- det var helt magiskt också. Bättre kunde det inte blivit.

SÅ NEJ! Det behöver inte alls göra ont första gången och bara in och ut.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Zadeira
2017-03-19 20:31
#3

Tror jag var nyligen fyllda 14 år gammal. Jag hade ett distansförhållande med en kille som var och hälsade på mig över en helg. Vi fick ingen möjlighet att vara ensamma hemma och han fick inte sova i mitt rum för mina föräldrar så under dagtid smög vi iväg till familjens kolonistuga. Det var mitt i kallaste, snöigaste vintern och kolonin hade ingen värme, så vi låg med alla kläder (plus vinterjackor)  på och det jag minns allra tydligast var att jag hade hans mössa på ena foten och skon på andra. Det kan jag fortfarande skratta åt idag: att jag hade hans mössa på ena foten.

vendelay
2017-03-19 20:32
#4

Det SKA ALDRIG göra ont när en har sex.

Oavsett kön. Om det gör ont är något fel (inte tillräckligt upphetsad, infektioner osv). Förlåt men måste bara skriva det.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

nypisnina
2017-03-19 21:05
#5

#4 Det kan visst göra ont utan att det är något fel. Och inte bara första gången utan annars med av olika anledningar. Alla är olika.

vendelay
2017-03-19 21:15
#6

#5 Nämn en anledning som inte beror på något fel.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Linn Is The New
2017-03-19 21:17
#7

Snälla, håll er till ämnet. Var tydlig med att man inte skulle diskutera i tråden.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

vendelay
2017-03-19 21:21
#8

Förlåt!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

pyromanen
2017-03-20 08:47
#9

Jag var 18 och han 21. Hade spanat in varandra och småflirtat på festar och kysst på nångång i ungeför ett halvår och sen lyckades jag våga bjuda honom på studentfest och då började vi tröffas på tumanhand. Träffades ungefär en månad (!) innan första försöket och var jättekära och jättekåta och hade gott om "lugn o ro" i stugan utan föräldrar. Det var dock nästa fysiskt omöjligt… pga köttig slidkrans his mig och kraftig storlek hos honon så trots att vi både vetkligen var redo så tog det flera försök att ens genomflra och gjorde jätteont. Han fick lova vara helt still och jag fick styra som kunde känna vad som funkade. Tänker ändå på det som något väldigt fint och bra. Vi skrattade mycket och var så kåta och kära och det var spännande. Sen blev det flrsiktiga försök då o då men mest "annat" tills det efter ett par månader inte gjorde ont alls längre utan blev jätteskönt. Vi var ihop i 5 år.

Anonym
Anonym
2017-03-20 13:05
#10

Blev våldtagen men räknar inte det som oskulden. Vägrar.

Så jag var 15 och det var med min första kärlek som jag var tillsammans med i 3 år.

Pytteliten
2017-03-21 00:41
#11

Gillar inte ordet oskuld. Som om man skulle vara skyldig till något när man har haft sex…

Men första gången var jag 15 och det var med en lika gammal kille som jag varit ihop med i en månad och fortsatte vara ihop med flera år efter det. Det var bra, säkert fumligt men inte speciellt pinsamt. Jag kommer ihåg datumet än idag, över 30 år senare 😉!

emeliiiiieee
2017-03-21 08:21
#12

Var 13 och var med min dåvarande pojkvän. Kommer ärligt talat inte ihåg ett dugg 😂

[134643]
2017-03-21 09:03
#13

Jag var 17, med min nuvarande pojkvän. Vi hade varit ihop i nästan ett halvår innan vi hade sex första gången. Det var helt underbart, och har bara blivit bättre 😉

Annons:
[Rhodugune]
2017-03-21 11:40
#14

#10   Vad fruktansvärt att du blev våldtagen och jag håller med att  det är inte att ha sex.

Jag tänker så här, eftersom jag väljer att inte använda ordet oskuld, som att vi förlorar något när vi har sex första gången.

Vi blir sexuellt aktiva när vi har sex första gången och aktivt välja att själva vilja ha sex, annars är det våldtäkt och då räknas det inte som att vi själva har sex första gången om vi inte är med på det.

Sex är något som är skönt för alla involverade, våldtäkt är ett övergrepp. 

Själv blev jag sexuellt aktiv med min första pojkvän när jag var 17, väldigt odramatisk hemma i min egen säng.
Dock gjorde det ont och jag blödde och eftersom jag som många andra blivit inmatat med att det är normalt att göra det så fattade jag inte att det var något som var fel.

När jag sökte hjälp för samlagssmärta fick jag höra av mer än en barnmorska att det var normalt, att det skulle gå över.
Men det gjorde det inte och sökte hjälp upprepade gånger, fick medicin för Svamp som det inte var, var testad för det.

Det var inte förens jag lärde känna en kompis med vestibulit som jag insåg att det var det som jag också hade, fick tjata till mig en remiss till gyn och sen fick jag min diagnos.

Det tog också ytterligare över 15 år innan jag hamnade hos rätt läkare på gyn som under en rutin undersökning uppmärksammade att jag behövde en operation för att bli av med min kroniska smärta eftersom min vaginas slemhinna var exponerad.

Så visst kan det göra ont, kanske för att det är lätt att vara spänd när vi börjar var sexuellt aktiva, kanske pga att vi har för lite glid, men är du avslappnad och har glid så ska det inte göra ont.
Var rädd om er och tag er kropps signaler på allvar om det gör ont, för det är inte normalt.

Linn Is The New
2017-03-21 11:50
#15

#14 Vänligen läs reglerna i inlägget. Du får jätte gärna känna sympati, det gör jag också. MEN ditt inlägg är utanför inlägget.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[Rhodugune]
2017-03-21 11:54
#16

#15 För mig personligen är min sexdebyt kopplad till smärta, la till lite för att förklara, så det hör ihop för många med mig och något som jag tycker absolut bör lyftas att ja det kan göra ont vid ens sex debut men det är inte normalt.

Linn Is The New
2017-03-21 11:56
#17

#16 Detta är fortfarande inte tillåtet i tråden. Var vänlig att läsa dessa och skapa en ny tråd där du kan du kan diskutera ämnet och skapa dina egna regler.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Honestyisdead
2017-03-21 12:14
#18

#15-17 Nu kan inte du sätta några regler i trådarna på den här sajten. Du kan önska saker men att skriva att det är regler stämmer inte.

Och jag ser ärligt talat inte problemet med att man berättar lite. Är ju långt mer intressant än att bara veta ålder. Ålder är inte det viktiga.

Anonymos
2017-03-22 14:53
#19

Förlorade oskulden som 17 åring med en betydligt äldre kille som jag då var tillsammans med. Inget jag ångrar i alla fall! 🙂

/Anonymos

[Ulvarsdotter]
2017-03-23 21:43
#20

Jag var 22 (snart 23) och han 19 (snart 20), han hade haft ett förhållande som tog slut två år innan han träffade mig. Vi hade varit ihop i två veckor men "dejtat" ett tag innan dess. Första gången jag sov hos honom. Vi var båda nervösa och krävdes några försök men till sist gick det. Jag fick ont - pga att han är "välutrustad" och jag var trång antar jag (haft svårt med att föra in tamponger innan men inte nu för tiden). Han var så nervös att vi fick avbryta, vilket nog bara var bra så fick jag vila underlivet några dagar innan vi kunde fortsätta där vi slutat :) Blev lite blod i sängen, men jag såg det mest som att jag vunnit en seger på slagfältet :)

Annons:
Anonym
Anonym
2017-03-24 09:45
#21

Jag var 16 och blev i princip tvingad till sex. Han kunde inte komma in i mig pga för trång så han förde in två fingrar så att jag sprack lite och det kom blod. Sen efter ett par dagar hade vi sex första gången men jag minns det i princip inte. Det är som i en dimma. Och när vi väl haft det så kände jag mig fast vid den här personen så vi var tillsammans i 9 månader tills jag lyckades göra slut. Jag försökte göra slut första gången efter ett par månader men han grät som ett barn så jag klarade det inte. Försökte göra slut några månader senare igen men då blev han istället så arg att jag blev rädd. Sen fick jag peppa mig själv en tid innan jag till slut gjorde slut och stod fast vid det. Jag vet att min pojkvän var riktigt pressad från sina kompisar att hitta nån tjej och ha sex, för han berättade det efter ett par månader. Han var bara oerhört PÅ och drivande i början och genom hela relationen, och jag ville verkligen inte men kunde inte stå emot hans påtryckningar. Jag tror det är många som har tuffa upplevelser av sex i tonåren och att det också finns sån press kring det. Ta det lugnt och vänta tills ni hittat en person ni verkligen kan känna er trygga med.

taggigarosen
2017-03-24 11:20
#22

Jag var 14 och det var jättebra och fint. Med min pojkvän, samma som jag är med än idag mer än 4 år senare.

[postmortum91]
2017-03-24 23:45
#23

Jag var 14 med min dåvarande pojkvän. Vi hade varit tillsammans i 1 månad. Det var faktiskt en bra första gång, jag ville och han tjatade inte. Han var 17 och "erfaren" men försiktig och snäll. Dock hade jag "spruckit" några månader tidigare av 2 fingrar. Så det gjorde inte så ont som jag trodde. Tror inte det kom blod heller.

Frosstis
2017-03-25 15:35
#24

Var nyfyllda 16 år och träffade en kille jag snackat med på internet i ungefär ett år (inte något kärleksfullt utan bara sexuellt). Gick hem till hans lägenhet, vi hade sex, sen gick jag igen haha. Det gjorde ont i början och sen blödde jag men  ingen fara. Var ung och stel haha men jag ångrar det inte! ;)

Anonym
Anonym
2017-03-28 15:41
#25

Var 13, det var med killen jag var tillsammans med då. Han utforskade lite och jag tyckte det var spännande så lät det hända. Gjorde inte ont eller nått å ångrar ingenting xD

SaraFag
2017-03-30 07:34
#26

Var 15, med min dåvarande pojkvän. Minns inga detaljer riktigt. Vet bara att jag tyckte det kändes bra då, idag ångrar jag mig och hade gärna väntat ett tag till.

• SaraFag • Medarbetare på adopterade.ifokus •

[Bamse100]
2017-03-30 12:29
#27

 16-17 måste jag vart och träffade min första pojkvän och inget unikt hände där. Tråkigt vanligt sex man visste ju inget annat helt enkelt

Annons:
-Aida-
2017-04-01 20:24
#28

super kass första gång när jag va 19 med en pojkvän. Det gjorde ont och jag började gråta, han visste inte vad han skulle göra åt det så han bara gick ut och rökte…. 🤓

ElinPelin1
2017-04-02 23:49
#29

Min första gång hände förra året (var 15) med min nuvarande pojkvän. Vi gjorde det lite "risky" xD. Eftersom jag aldrig är ensam hemma, så hände det på sommarlovet på en natt/tidig morgon, när min familj låg och sov så vi var så tysta som möjligt 2 våningar under min familj, minns allt så väl haha! Men jag blödde inte, det gjorde ont men det var helt magiskt ändå

ElinPelin1
2017-04-02 23:50
#30

#29 Var 14 år, inte 15. Lite fel där

[Tuulikki]
2017-04-03 14:30
#31

Jag var 14 när jag hade sex för första gången. Det var med min bästa vän, som tyvärr inte finns längre. 🌺

Jag har nästan förträngt det helt då det är så jobbigt att tänka på honom. Jag minns inte datum, plats eller omständigheter, men jag minns att det var mysigt och inte gjorde ont.

Upp till toppen
Annons: