Annons:
Etikettpreventivmedel
Läst 915 ggr
Moa1994
2017-03-02 09:06

Stora latexfria kondomer

Finns det några stora lstexfria kondomer? Har provat rfsu so sensitive och pasante non latex. Ingen passar :( försmå o trånga på alla håll. Tror jag hr latexallergi för sist vi provade med kondom så fick jag sår i hela underlivet o blev aldeles röd. Har precis plockat ut min kopparspiral efter massa krabb med den. Vet inte hur vi ska göra nu, kan inte ha hormoner för blir ett nervvrak då o ingen sexlist o helt torr. Funderat på femcap o contragel men när ja va hos bm så visste hon inte ens vad de va. Ska till um på lördag o se vad dom säger. Har skrivit i relationer i fokus med :) Väääldigt tacksam för snabba svar. Är rätt nere nu pga detta :(

Annons:
nypisnina
2017-03-05 23:17
#1

Återkom gärna om vad de sa på um om större latexfria kondomer - har inte heller hittat sådana.

Moa1994
2017-03-06 12:24
#2

Fick ett paket skyn large. Kollat på dom på nätet men då va dom 2mm mindre i diameter än rfsu so sensitive. Men dom satt perfekt xD dom va jättetöjbara. Killen frågade om ja va säker på att dom va latexfria för han tyckte dom kändes exakt som vanliga. Dom hade inte så man kunde prova pessar men skulle få hem någon gång för de va efterfrågan på dom. Men dom tyckte jag skulle beställa själv. Men tycker den lilla som e 22mm känns liten :/

[Ulvarsdotter]
2017-03-07 18:21
#3

kondomkungen.se - där kan man söka på märke/storlek/latex/latexfria osv - kan jag verkligen rekommendera :)

[Ulvarsdotter]
2017-03-07 18:24
#4

Pasante Uniqe (60mm) och Skyn large (56mm - inte så bred, men lång) :)

[Ulvarsdotter]
2017-03-07 18:26
#5

Natural cycles har precis blivit godkända som preventivmedel för övrigt - en undersökning visar att NC orsakar lika många/få oönskade graviditeter som P-piller, men man slipper hormoner. Då slipper man ju kondom större delen under sin cykel :)

Moa1994
2017-03-09 12:36
#6

Aldrig mer pasante uniqe! XD den e värkligen unik xD va som e fryspåse o skavde som fan xD o gick knapt på xD

Annons:
Upp till toppen
Annons: