Annons:
Etikettgynekologsnack
Läst 1507 ggr
emeliiiiieee
3/1/17, 10:52 AM

Privat gynekologklinik

Någon som vet en bra privat gynekolog? Måste få hjälp med magen nu på riktigt och eftersom landstinget inte vill göra mer så vänder jag mig nu till privat vårdgivare. Gävle/Uppsala/stockholm

Annons:
Åsa S
3/1/17, 11:09 AM
#1

Cevita care vid st Görans sjukhus i stockholm går jag hos de har bra utrustning och utför även operationer men det finns ju jättemånga att välja på. Kolla gärna ifall de har avtal med landstinget för då betalar du samma taxa som inom vanliga vården och frikortet gäller.

emeliiiiieee
3/1/17, 11:22 AM
#2

Har bokat telefontid på både Cevita Care och Ultragyn på Sophiahemmet så får väl se vad dom säger :)

emeliiiiieee
3/1/17, 2:14 PM
#3

Äntligen fått en tid hos Cevita Care på torsdag nästa vecka. Hoppas dom är bättre än vårt sjukhus och att det är värt resan på 20 mil

Åsa S
3/1/17, 10:26 PM
#4

Hoppas de hittar nått de kan åtgärda lätt. Har även opererats hos dem operationen gick ju bra men man fick inte ta emot besök och vi var 4 nyopererade i ett litet rum, tyckte det var lite trevligare på cancergyn på karolinska i solna som jag hamnade på sedan då de konstaterat att det var en tumör i min cysta som de opererade ut men jag tror det är så att canceravdelningar kanske har lite mer resurser. Min tumör var dock av det mer ofarliga slaget så nu går jag mest bara på kontroller.

emeliiiiieee
3/2/17, 10:22 AM
#5

#4 Vad skönt att det inte var något farligt och bra att dom har dig på kontroller iallafall! Det hade inte ens sjukhuset här i stan gjort :/ Jag hoppas att dom hittar något. Har bokat tid på både ultragyn i mars och där på sankt görans.

Annielle
3/2/17, 2:21 PM
#6

Två bra landstingsanslutna (det vill säga, högkostnadskortet gäller) privata i Stockholm som jag har varit hos är Urogyn på Östermalm och Octaviakliniken (där vet jag att de opererar) bredvid Rosenlunds sjukhus på Södermalm.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Annons:
Åsa S
3/30/17, 9:16 PM
#7

Kan vara bra att veta att ultragyn misstänks för att utföra stora operationer kanske i onödan och att läkarna får höga bonusar för vissa operationer, om det bara är en slump att de utför fler och större operationer än andra aktörer och att bonussystemet inte spelar in återstår att se. Men känns ju helt galet att läkarna får olika slags bonusar och en del rätt stora ifall de utför vissa operationer.

emeliiiiieee
3/30/17, 9:28 PM
#8

#7 Nu var det inget fel på mig så jag behövde ingen operation alls. Men ja, jag håller med om att det är väldigt galet att läkarna får bonusar vid operationer

Upp till toppen
Annons: