Annons:
Etikettpreventivmedel
Läst 593 ggr
Larissa
2017-01-26 20:05

Jaydess

Hej! Imorgon ska jag åka och sätta in spiral, jaydess. Har testat 3 olika p-piller och inget av de funkar, dessutom har jag högt blodtryck och tar medicin för det så jag borde egentligen ha något östrogenfritt. I allafall så ska jag sätta in spiralen imorgon och är ganska nervös. Har läst massa trådar på olika forum om den, men skulle uppskatta om någon kunde komma med ännu lite fler åsikter och erfarenheter om den!

Annons:
Honestyisdead
2017-01-26 20:19
#1

Det finns flera trådar om just den spiralen här inne. Så använd gärna sökfunktionen :)

Bill&Bull
2017-01-26 22:19
#2

Jag fick info om den, dock aldrig testat. Men den infon jag fick var att den innehåller lika mycket hormon som att ta ett p piller varannan månad, så alltså väldigt lite påverkan på kroppen.

||My Love For Animals Is Immortal||

tk1971
2017-01-27 07:29
#3

Bara bra erfarenheter!

Larissa
2017-01-27 14:44
#4

Okej ja uppdaterar väl nu, det gick bra! Det värkte till ganska starkt i ca 10 sekunder bara, men ingen extrem smärta utan bara så att man grimaserade till en gång. Annars kändes det inget, ingen som helst smärta efteråt! Nu ca 5 timmar senare har jag lite ont, men bara som svag molande mensvärk. Var otroligt orolig att det skulle göra så ont efter att ha läst massa hemskt om det, men var mycket mycket lättare än jag hade förberett mig på!! Började blöda direkt efter och blött sen dess. Inte alls mycket dock! Får se hur det känns efter några veckor.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: