Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1010 ggr
Sparven88
1/23/17, 10:08 PM

Aktivitetsarmband

Hej! Jag behöver lite hjälp! Just nu använder jag mig av det första Garmin Vivofit-armbandet. Jag skulle gärna vilja byta upp mig lite och försöka hitta ett bra armband med pulsmätare också. Men jag blir helt tokig, det finns ju en uppsjö av armband, jag vill helst inte att priset springer iväg allt för mycket, utan att det kanske kan hållas strax över en tusenlapp. Har ni några tips till mig? Använder ni, och vilken i så fall?

Annons:
Xristina
1/27/17, 3:38 PM
#1

Jag själv använder FitBit Chrge 2, och är otroligt nöjd med det. Det mäter steg, puls, sömn och en hel del annat. Kostar väl omkring 1000 och är väl värd pengarna. Sen tillhör en riktigt grym app också :)

Sparven88
1/28/17, 9:14 PM
#2

Tack för svaret! Har idag faktiskt köpt mig en sådan, 1490:- kostade den. Hoppas att den är väl värd pengarna! Längtar tills imorgon, dp jag kan ge mig ut å testa den! ;)

Sparven88
1/29/17, 6:49 PM
#3

#1 Behöver man ställa in "sömnläge" i appen varje kväll, eller känner armbandet av när man lagt sig automatiskt?

Xristina
1/31/17, 3:25 PM
#4

Nej inte alls, utan den känner av det själv på pulsen :)

Sparven88
1/31/17, 6:17 PM
#5

Ja, märkte det igår natt! :) Är riktigt nöjd än så läge faktiskt. Upptäckte igårkväll att det helt plötsligt fanns ett spel på klockan.. efter lite detektivarbete insåg jag att det kommer fram om man klarar alla delmål för dgen. Lite lustig grej :p

Upp till toppen
Annons: