Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 984 ggr
emeliiiiieee
2017-01-03 14:40

Besviken, hur komma över?

Jag har sedan i augusti/september haft grova smärtor i buk och livmoder osv. Efter min abort blev det värre. Jag har idag opererats med laparoskopi för att kolla endometrios men läkaren hittade ingenting. Ska få remiss till magnetröntgen. Men just nu känner jag mig bara sä himla besviken för att det inte är nått fel utan jag får nog leva med detta hela livet känns det som. Kan inte arbeta som jag vill , kan inte ha sex och har definitivt inget fungerande liv överhuvudtaget nu. Börjar bli deppig av att ha ont hela tiden. Är så himla trött på att inte kunna göra det jag vill då smärtorna hindrar mig. ville bara få ur mig detta och ber om ursäkt för snurrigt inlägg då jag är lite påverkad av mediciner.

Annons:
[Rhonda]
2017-01-03 15:12
#1

🤗

[Devya]
2017-01-03 19:14
#2

Låter jättetråkigt och ledsamt.

Men även om du skulle ha endometrios betyder inte att de skulle kunnat göra något nämnvärt åt dina smärtor. Så var det åtminstone för min syster. Hon fick konstaterad endometrios genom titthålsoperation och inget har kunnats göra för att lindra hennes smärtor.

Jag förstår dock att du gärna vill ha en förklarning. Vem skulle liksom inte vilja ha det? =/ Samt en lösning på problemet som skull vara guld värd.

emeliiiiieee
2017-01-03 22:50
#3

#2 Fick iallafall rådet att börja med p sprutor så var och tog första idag. 

Och det är så störande att alla tecken visar på endo men det syns inget.Får nog be mig ner till endocenter i uppsala tror jag. Orkar verkligen inte leva såhär dag ut och dag in.

Aleya
2017-01-03 22:56
#4

#3 låter klokt med uppsala. Dom är bra på detta. Och jag hoppas du får göra din mr där. För dom är bra på att se endometrios på det där. Jag har haft konstanta smärtor i 3 år. (Snart 3 år) och idag fick jag komma till smärtkliniken. Jag har inga förhoppningar att dom ska kunna ens minska smärtan. Men vi får väl se vad jag får för plan.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

pyromanen
2017-01-05 16:23
#5

Bra att du ska på magnetrötgen, då kollar de ju vidare och sjålvklart ska du inte behöva ha svinont alltid!

Upp till toppen
Annons: