Annons:
Etikettsamlevnad
Läst 1019 ggr
Anonym
Anonym
1/2/17, 6:16 PM

Krydda upp sexlivet?

Hur kan man krydda upp sexlivet?

Använder redan lite leksaker men kan inte köpa hur mycket som helst.
Sambon vill testa saker som jag inte vill testa och tvärtom. Ja man får ge och ta men vissa saker skulle jag själv defintivit inte uppskatta/känna mig bekväm med.

Samt

Hur ökar man sexlusten? Jag använder inga hormonella P-medel så inget sånt som påverkar. Och vi har ett bra förhållande, jag har inte mycket stressad och så. Vet inte om det beror på att vi har mer "rutin"sex nu eller vad det kan bero på.

Tack på förhand! :)

Annons:
Calcifer
1/2/17, 6:33 PM
#1

Hur öppna kan ni vara när ni pratar om det? Finns det kompromisser? Typ att han verkligen vill prova nåt du inte är bekväm med, MEN, det finns en mildare version av det du kan tänka dig att prova under kravet att om du säger stopp så är det stopp omedelbart? Och tvärtom med honom såklart.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Anonym
Anonym
1/2/17, 6:46 PM
#2

#1 Jag kommer inte på mer jag vill testa, därav skriver här.

Nej finns inga kompromisser. Går inte att mötas halvvägs heller.
Han vill gärna testa trekant tex, och där går det inte att kompromissa.
Han vill även testa tex offentlig sex (inte när folk ser såklart men kan bli påkomna)

Calcifer
1/2/17, 6:51 PM
#3

#2 Fast t:ex med offentligt sex, kanske på sommaren, i skogen, där det är få, få, få människor men ändå folk KAN komma även om de förmodligen inte gör det? Kanske det kan vara nåt? Jag bara spånar, du ska såklart inte göra nåt som inte känns bra.

Kan ni tillsammans sitta och googla olika sexmetoder och diskutera kring vad som kan vara kul att prova?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Anonym
Anonym
1/2/17, 6:56 PM
#4

#3 I skogen har vi testat.  Men jag kan inte koncentera mig på sexet när jag vet att folk kan komma och se eller höra oss. Så jag njuter inte av det.  Tråkigt men sant.

Får göra det och se vad vi finner. Testat en hel del under åren här hemma. Så börjar tryta.

Honestyisdead
1/2/17, 7:32 PM
#5

Är sexet ni har dåligt eftersom du känner ett sådant behov av något nytt? Vill man olika saker är det ju inte mycket att göra. 

Köp en kama sutra bok och testa sakerna i den?

Anonym
Anonym
1/2/17, 7:35 PM
#6

#5 Jag tycker att det är tråkigt att göra samma om och om igen. Och då tappar jag all sexlust. Inte kul att köra samma sak år ut och år in. Tycker ingen av oss. Jag känner dock det mer än han.
Inget ovanligt att man vill krydda till det ibland.

Annons:
Honestyisdead
1/2/17, 8:09 PM
#7

Ja som sagt. Testa då andra ställningar och andra saker under förspelet. Finns hundratals saker.

Anonym
Anonym
1/2/17, 8:37 PM
#8

#7 Tips vad man kan göra under förspelet?

Honestyisdead
1/2/17, 8:50 PM
#9

Nja. Jag är ingen förspelsmänniska. 

Men ögonbindel, olika saker att slicka av kroppen. Slick på erogena zonerna. Kroppsberöring. Massage med värmande olja. Testa olika fetischsaker.

Upp till toppen
Annons: