Annons:
Etikettsexualitet
Läst 12749 ggr
gickan87
11/27/16, 11:37 AM

Istället för dildo?

Är så sugen på att skaffa en dildo men vågar inte då jag är rädd att min familj ska hitta den. Vad kan man använda istället?

MVH Erika :)

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Herveaux
11/27/16, 12:18 PM
#2

Bor du hemma så kan du ju köpa en låsbar låda att förvara dina hemligheter i, annars tycker jag väl man har rätt till ett visst privatliv när man börjar närma sig 30.
…men du kanske har snokande småsyskon?

Annars är det bara att låta fantasi och kreativiteten flöda! 🙂
Man kan hitta på saker i det oändliga som för någon annan är det mest oskyldiga men som man själv kan använda för njutning.
Det beror helt på vad man föredrar i material och form.

Tänk bara på att det ska vara något som är enkelt att rengöra och inget som kan skada dig.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Rhodugune]
11/27/16, 11:57 PM
#3

Vet att många tycker att ta en roll on med olja är skön att använda, det borde vara något som du kan använda som du inte behöver oroa dig för att någon ska se och förstå att du använder för att onanera.
Jag googlade på det och hittade den här länken med 2 andra tips också.  

https://tjejjouren.se/blogg/2011/tre-tips-pa-saker-som-ar-skona-att-onanera-med

[AnimeV4]
11/30/16, 6:17 PM
#4

Angående material är det glas, metall, silikon och vissa typer av plast som går att rengöra till 100%. Vad man inte bör använda utan kondom är trä, jellymaterial (vanligt i sexleksaker) eller andra porösa material. Detta för att bakterierna smyger sig in i materialets småsmå fickor och där blir de kvar. Inte så trevligt. Gällande rengöring funkar tvål och vatten🙂

Sedan så finns det ju sexleksaker som är diskreta såsom vibratorer som ser ut som läppstift.

maggizponni
12/3/16, 12:41 PM
#5

Jag har ett bra sätt! Köp en eltandborste ( om du inte har en) och välj ut en speciell borste till dina tänder (om du borstar tänderna med den oxå) men välj också en speciell borste till din onani! Sätt på din speciella onani tandborste på eltandborsten och klicka på knappen som om du skulle borsta tänderna fast du håller den mot klitoris och området runt om och låter eltandborstens super snabba vibrationer få reta klitoris osv! För tandborsten precis där du vill och där det är skönt och du kommer få såna grymma orgasmer!!! I promise!!! Jag gör det och fyfan vad det funkar! Lycka till och njut!!! ;) Jag har inte läst detta någonstans utan kommit på detta själv så skulle vara kul att veta om någon annan gör det!

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
12/3/16, 8:48 PM
#8

#5 menar du att man ska ha delen man borstar med på klitoris eller baksidan?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

maggizponni
12/4/16, 12:11 AM
#9

#8 delen man borstar tänderna med (alltså stråna) har man på klitoris! Det är som om du borstar tänderna fast du borstar klitoris! Så skönt , !!!!! Sen kan man ju alltid prova och testa nya saker och inget är fel! Bara det känns skönt så absolut kan du prova bakdelen oxå! Men jag menade stråna! Sen kan man reta klitoris olika snabbt , olika hårt, mjukt, långsamt osv! Gör det som känns skönt och våga utforska ! Vibratorn på eltsndborsten är perfekt plus att alla tror att man borstar tänderna! Har gjort det när mamma och pappa varit i rummet Brevid (har stängd dörr såklart) och de har inte misstänkt något !! För jag borstar ju tänderna… TROR DE!

Aleya
12/4/16, 12:45 AM
#10

#9 tycker det låter inte så jäkla bekvämt. Men det är ju jag det.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

maggizponni
12/4/16, 9:23 AM
#11

#10 du får prova om du vill! Man blir förvånad :)

Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
12/4/16, 10:00 AM
#13

#12 kanske onödig anonym. #11 nja. Jag vill nog inte testa nått jag känner kanske inte är så bra för klitoris.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Annielle
12/4/16, 11:19 AM
#14

Har också testat eltandborste, men skulle aldrig falla mig in att testa med stråna mot huden, stor risk att skapa hudproblem/irritationer ev små sår som man kan få infektion i och liknande 😕

Jag har lindat in tandborsten i lite plastfolie i stället.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Linn Is The New
12/4/16, 1:59 PM
#15

Jag snodde min mammas ägg borste (gummi) som hade stora gummi strån och ett perfekt handtag. Gummi sidan känns som att bli slickad, och vita handtaget funkar perfekt som dildo. Tror dock hon vill ha tillbaka den… Blir nog lite svårt att förklara, så behåller den och köper henne en ny istället.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

maggizponni
12/4/16, 3:46 PM
#16

Nu när ni säger det så! Har aldrig tänkt på det, tack för att ni sa det!

Annielle
12/4/16, 3:51 PM
#17

# 15

Äggborste?!? Är det någon typ av sminkborste eller?

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Annielle
12/4/16, 3:51 PM
#18
Aleya
12/4/16, 3:57 PM
#19

#17 jag tänker pensel som man använder i köket. #15 jag hoppas du köper en ny pensel istället för att ge tillbaka den du använder.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Linn Is The New
12/4/16, 4:33 PM
#20

#19 Nej jag ger tillbaka den jag har använt. Klart jag köper en ny! Ja det är sån man använder i köket.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
[Bamse100]
1/3/17, 11:27 PM
#21

När jag bodde hemma så använde jag tex borsthandtaget eller morot med kondom på självklart. En tom rollen som någon sa Ett ljus då dom raka med tjocka delen. Telefon på vibration använd plastpåse på Jag var kreativ då kan på pekas testat det som går självklart inga farliga saker eller som kan gå av inne i dig. så låt fantasin flöda:)

Upp till toppen
Annons: