Annons:
Etikettgynekologsnack
Läst 1009 ggr
Tiktak697
2016-11-25 15:17

Funderingar

Först och främst min mens är sen det oroar mig min kulle var inne i mig några juck sen lekte han vidare med mig och då kom det blod min Mes kom en dag tidigare och de kom lite i några dagar sen vart det inget mer. 2 saken är att nästan varje gån jag har sex blir mitt kön så rött så ömt och skört de spricker upp som sår ibland mellan stjärten och ingången till den och ibland nära den vad är Det ? Eller kan vara någon som haft liknande

Mvh Tiktak

Annons:
Aleya
2016-11-25 15:21
#1

Om han inte använde kondom så finns ju risken för att du är gravid. Låter som att du kanske har Svamp och därför spricker så lätt eller att du inte är våt nog.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Tiktak697
2016-11-26 01:29
#2

Ja de spricker ju ibland bara och det händer endast vid och precis innan mensen sen efter mensen blir ju allt bra igen . Jo de kanske är då men det var dagen innan mens och då kom emmsen men sen sås kom de pytte lite i 2 dagar och inte mer . När bör jag göra grav test ?

Mvh Tiktak

Linn Is The New
2016-11-26 16:44
#3

Är du våt när du har sex med honom? Testa att ta lite glidmedel, oliv olja eller saliv för att mjuka upp med fingrarna först om ni inte redan gör det. Vet du om han har kommit i dig? Mensen kan vara försenad ibland utan att man behöver vara gravid, men om du tror du är det så kan du köpa ett test eller gå till vårdcentralen för att utesluta det. Om sprickorna fortsätter rekommenderar jag gyn eller liknande, du ska inte behöva lida sådär.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Tiktak697
2016-12-09 20:17
#4

Ej men vi vårar alltid upp det och jag är alltid jätte våt när han leker . Det ordna de sig jag är inte gravid . Men nu efter denna mens har jag fått otroligt mycket flygningar och flytningarna är jätte grötiga och de svider och kliar ibland ibland och alltid efter mensen . Men nu har de håller i sig grötigt känsligt skört

Mvh Tiktak

Åsa S
2016-12-09 21:05
#5

Låter som Svamp så det kan vara bra att kolla upp hos en gynekolog.

Upp till toppen
Annons: