Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 676 ggr
Oehebdldbdlslsö
11/11/16, 9:05 PM

Mens

Jag fick min mens den 9 juli i år, sedan fixk jag den den 11 augusti, men efter det har jag ej fått den, jag kan ej vara gravid så jag är oskuld men en mens kan väl inte vara typ 3 månader sen? Inte så oregelbunden? Någon som kan tro sig veta vad som händer?

Annons:
Aleya
11/11/16, 9:09 PM
#1

Stress, viktökning eller minskning. Och om du nyss fått den kan den vara riktigt oregelbunden i en början

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
11/11/16, 9:18 PM
#2

Visst kan den vara så oregelbunden i början.

Tjeja
11/11/16, 9:21 PM
#3

Helt normalt om du är ung och det är första åren du har mens. Också vanligt att den uteblir eller strular när man går ner i vikt eller är  stressad ofta. Viktuppgång kan också påverka ibland.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anonym783
11/11/16, 9:28 PM
#4

Min har uteblivit, tror det bara är så de första året/åren

Hakuna Matata.

fossingen
11/11/16, 9:47 PM
#5

#0 Jo, absolut kan den utebli ett bra tag speciellt om det är första mensgången innan kroppen kommer igång. Tränar du mycket och så annars? När min kom igång i början var den väldigt hoppig, tog till nästan vuxen ålder innan den vart jämnare pga för mycket träning som kunde få den att utebli mer än ett halvår osv. Pressade mig för hårt ibland.


Oehebdldbdlslsö
11/12/16, 12:02 PM
#6

#5 Jag tränar runt 4 gånger i veckan, sen är ju skolan ganska stressig så det kan ju vara en anledning

Annons:
Anonym783
11/12/16, 12:22 PM
#7

#6 ha särskilda stunder där du bara slappnar av! Lyssna på lugn musik, meditera eller något annat som får dig lugn 🙂

Hakuna Matata.

Upp till toppen
Annons: