Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 1053 ggr
TummenUpp
2016-11-09 12:57

Tips på Balsam?

Jag skulle verkligen behöva tips och råd på BRA balsam till håret 🙂

Jag har ett långt och oerhört tjockt hår! En riktigt hästman om man får tro frisörerna 😉
Detta gör att balsam är min bästa vän i duschen!

MEN jag har så oerhört svårt att hitta något bra som faktiskt fungerar för mig.

Jag har hittat två balsam, Prosalon Academy och V05, som utan tvekan är det bästa jag har använt.
Problemet är att detta är varor som troligtvis har utgått då jag har letat som en tok, men aldrig funnit dessa igen 😭

Har testat alla möjliga olika sorter, dyra som billiga, men hittar inget som verkligen fungerar.

Så jag undrar helt enkelt om det finns någon här som kan rekommendera ett bra balsam för tjockt hår och som helst inte kostar en förmögenhet? 🙂
Eller om det finns någon här som vet vart man kan finna dessa balsam som jag äskar? 😃

Annons:
Zadeira
2016-11-09 13:23
#1

Svårt när du skriver att du testat en massa men inte vilka.

Dock, de enda två balsamen jag använder är Fabolous Fruit som jag hittills bara hittat på ÖoB (för endast 12 eller 13 kr, så hurra) och Garnier Respons Avocado Oil and Shet butter (som finns lite överallt för typ 25 kr).

Honestyisdead
2016-11-09 14:08
#2

Jag har faktiskt börjar använda olika hårinpackningar istället för balsam. Fungerar mycket bättre enligt mig och det behövs så lite.

Vrilen
2016-11-09 14:08
#3

Garnier Respons är min livräddning

Elsaharr
2016-11-09 16:17
#4

Testa fråga på Hår iFokus om du vill oxå! :-)

Zingo ;D

mollyt
2016-11-11 20:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Åh, jag rekommenderar kokosbalsamet från Dr.Organic, vi beställer via apotea.se. Det bästa NÅGONSIN! Aldrig har mitt hår varit så bra och samma sak gäller min make samt min mamma som jag precis tipsat om detta balsam. Till och med mammas frisör undrade vad hon gjort med håret för det hade aldrig varit så fint! 😉

TummenUpp
2016-11-12 12:41
#6

Tack för alla tips 🙂
Jag köpte "Garnier Respons" igår….men 33 spänn för 200 ml…. då ska det banne mig vara extremt bra för att jag ska vara nöjd 😉

#5 Intressant! Det måste jag också kolla upp 🙂

Annons:
Zadeira
2016-11-12 21:34
#7

#6 Har du ÖoB i närheten är Garnier mycket billigare där!

Anonymos
2016-11-13 19:29
#8

Jag gillar Aussies produkter, dessutom luktar de som de där rosa/blå godisflaskorna. 😊 Kostar rätt mycket i vanliga matbutiker eller på Lyko osv (up emot 100+ kr tror jag), men på Rusta kostar en flaska bara 69 kr.

/Anonymos

Upp till toppen
Annons: