Annons:
Etikettmenscykeln-och-mensskydd
Läst 2874 ggr
flocken
2016-11-07 05:43

Kortare mens än normalt

Efter 3 dagar in i mensen så har jag slutat blöda. Närmre in på dag 4 än början på dag 3.Brukar ha 5 dagar. Har aldrig haft att det slutat innan. Är 33 år och steriliserad. Kan det bli såhär utan anledning?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Elsa
2016-11-07 06:44
#1

Absolut! Min mens har alltid varit 5 dagar, men under två månader i våras så var den väldigt sparsam och slutade blöda på dag 3,4.. men sedan återgick den till dess normala.

Jag blev dock lite orolig, rädd att pga min övervikt så kommer jag tappa mensen, men nu är den ju som "den ska".


[Devya]
2016-11-07 07:32
#2

Låter absolut inte konstigt i mina öron. 

Jag upplevde exakt samma sak i juni faktiskt. Jag blödde endast två dagar och jag brukar blöda 6-8 dagar. Första gången som mensen betedde sig på det viset och jag har ingen aning varför men bryr mig inte heller då jag mår bra. :) Mensen kan tydligen vara lite konstig emellanåt.

flocken
2016-11-07 07:46
#3

Nu hoppade det igång igen efter nästan ett dygn. Bara det inte håller på en dag xtra nu.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

LookHanna
2016-11-07 08:20
#4

Jag tror att de kan beror på mycket saker som vi inte tänker på. 

ex. Stress, hur man mår o.s.v. Kan nog påverka.

  • Stanna upp och känn efter vad du vill, våga ta risker -
    Hörselskadad, kan säga va några gånger
flocken
2016-11-07 10:25
#5

#4 Har för tillfället stora problem med mina kroniska sjukdomar. Har aldrig haft någon betydelse innan. Men man vet ju aldrig

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: