Annons:
Etikettsingellivet
Läst 904 ggr
Anonym
Anonym
11/6/16, 8:35 PM

Smygande kärlek eller trygghet?

Hej! Jag väljer att kommentera på denna sida just pga anonymitetsfunktionen. Hoppas att det är okej :)

Jag är en tjej på 24 år som har varit singel sedan januari. Sedan dess har jag träffat tre potentiella partners som har fattat tyckte för mig, medan jag har försökt att få samma känslor, men valt att ge upp. Trots att det var fina killar.

Men en kille har jag ännu kontakt med. Han är liksom allt jag söker efter. Vi umgås nästan dagligen och har träffats och hållt kontakt i alla fall 7 månader. Men som vanligt så tvekar jag på mina känslor.

Har i alla andra lägen blivit väldigt förälskad och fått sådana lyckorus-känslor, men detta är annorlunda. 

Vi har kanske för 3 månader sedan börjat bli intima med varandra, sex och så funkar bra och jag trivs med det. Men det gjorde jag även med de andra killarna jag träffade innan. Jag blir helt enkelt bekväm och beter mig som i tt förhållande när dom träffade mig. 

Jag saknar honom när vi inte ses. Jag tänker på honom hela tiden och blir glad över att vara med honom, han är verkligen fantatsisk. Men jag saknar det där pirret och fjärilar i magen. Han är en stabil och trygg man som hade varit perfekt i min framtid, men är jag verkligen kär? Sen en annan grej är att jag inte tycker han ser särskilt bra ut, hans kropp tilltalar mig inte vilket gör att jag känner mig hemsk och ytlig. Han vet om hur jag känner förutom det sistnämnda och vill vänta på mig, så att jag får tid att tänka över saker.

Kan det vara så att jag tar honom som en sista utväg om jag inte hittar någon annan undermedvetet? För jag vill honom bara väl och har pratat mycket med honom om detta, jag VILL vara kär i honom.

Är det någon som har känt liknande saker?

Annons:
Aleya
11/6/16, 8:43 PM
#1

Ärligt så är det svårt att svara då inte ens du vet svaret. Du får ge det hela tid och se vad som sker

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: