Annons:
Etikettkillsnack
Läst 2317 ggr
Anonym
Anonym
10/5/16, 5:39 PM

Åldersskillnad

Hur resonerar ni när det kommer till åldersskillnader i relationer när man är under 18?

Jag är 16 och kär i en man som är 22. 

Tror att det är lätt för en äldre kille att kontrollera tjejer och så, men jag är ganska stark och vuxen psykiskt och skulle aldrig låta någon göra något utan min vilja. Jag tror att jag finner mig bekväm hos äldre killar då jag HATAR hormonsprängda killar i min egen ålder haha.

Killen jag är kär i skulle aldrig röra mig utan att fråga eller "använda" mig på annat vis. Mer som en trygg och snäll nallebjörn som jag älskar och gillar att umgås med. 

Hur resonerar ni om det? Om du är emot det, finns det undantag?

Ute efter diskussion mer än mig personligt!

Annons:
Emo
10/5/16, 5:48 PM
#1

Perfekt. 1957 var jag 16 år och min kille 21 år. Nu har vi varit gifta sen 1961 och har 2 barn, 5 barnbarn och 2 barnbarnsbarn. Nu är jag 75 år och han 80 år. Vi hoppas naturligtvis på fler år tillsammans.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Aleya
10/5/16, 5:53 PM
#2

Hur jag resonerar? Att när man är 16 så tror man så jäkla mycket om hur människor är och beter sig. Och man blir lätt utnyttjad av att man inte riktigt tänker klart. Jag skulle inte ens vilja påstå att en som är 22 är en man. Det är en äldre kille. Hade det varit en som var 18 hade jag väl smått kunnat inse hur en som är 16 och 18 på något sätt är kompatibla. Men 22… nja. Då undrar jag vad den killen är ute efter som han inte kan få hos tjejer som är i ca hans ålderskategori. Sen tycker jag att det är lite lustigt med dessa trådar: att tjejen som vill bli tillsammans med en äldre kille påstår sig alltid vara vuxen och mogen på diverse olika vis. Nja skulle jag säga. Man skulle gärna vilja tro det i den åldern. Men jag kan säga att 14 år senare inser jag att så var inte fallet alls. Man var ungefär lika omogen som en grön tomat. Känslor som spretade åt alla håll, man skulle hävda sig på olika vis (genom att kalla sig mogen bl.a), man trodde man visste bäst på denna jorden i många fall. Och ansvar var nått man inte ens sett skymten av i många fall. Så nja. Jag skulle aldrig rekommendera i den åldern att man är tillsammans med en som är 6 år äldre. Det är för stor skillnad mellan dessa två åldrarna. 20 och 26 ja men då känns det som att det är lite mindre spann mellan mentalitet och mognaden mellan parterna. Och tänk, en tjej som är 22 skulle nog inte ens röra i en kille som är 16. Inte ens med tång. Jag ser som ingen skillnad i varför en kille som är 22 skulle vilja vara med en som är 16. Men detta är jag. Det finns säkert andra åsikter om detta ämnet.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Lia
10/5/16, 5:58 PM
#3

Jag är 22 och skulle aldrig ens kunna vara vän med 16-åringar. De är inte alls på samma våglängd som mig, så det funkar inte helt enkelt. Så personligen skulle jag inte ens drömma om att ha ett förhållande med en så ung person. Jag är vuxen nu, det var jag knappast när jag var 16, och jag vill också ha en relation med en annan vuxen person. Jag tror inte riktigt på att det skulle fungera särskilt bra mellan en tonåring och en ung vuxen. Men ja, det finns ju alltid undantag till allt.

ElinvBorg
10/5/16, 6:07 PM
#4

Jag är 21 och fyller 22 om någon månad och jag kan bara hålla med om att jag skulle inte kunna ha någon form av relation till en 16-åring. Alldeles för olika. Jag förstår att du tycker någon äldre är lockande men jag undrar vad det är för 22-åring som skulle vilja ha en 16-åring faktiskt och kan inte tänka mig annat än att personen måste vara väldigt omogen och någon som inte vill ha ett vuxet ansvarsfullt liv 😛

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

VilmaA
10/5/16, 6:08 PM
#5

Jag är 16 år och skulle nog bli ganska förskräckt om en 6 år äldre kille skulle börja visa intresse för mig. Javisst sitter jag också och kallar mig själv mogen för min ålder men något säger mig att jag hade varit den mogna utav mig och den 22 åringen.

Anonym
Anonym
10/5/16, 6:21 PM
#6

(TS)

Alltså jag vet inte vad han ser i mig direkt då de äldre av mina vänner har gillat honom (men backat då han började gilla mig) men hans ursäkt till att gilla en 16åring är att han inte kunde styra över sina känslor och blev kär, helt enkelt🙂

Annons:
Emouse
10/5/16, 6:26 PM
#7

Vet inte riktigt vilka ni umgås med men jag som 16 åring umgås i princip med människor från 17 till 22 och det är inte konstigt, inte här iallafall🤪

Hur jag resonerar är väl mest hur människor är som individer, funkar det så funkar det och ibland gör det inte det. Ganska olika mognadsnivå när det kommer till förhållanden.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

[Toretto]
10/5/16, 6:29 PM
#8

#2 #3 #4 jag håller verkligen med er. När jag var tretton träffade jag en kille som nästan var 18 och fick självklart känslor för honom (vad jag trodde då iaf) han och jag var aldrig riktigt ett par men han pratade många gånger både själv med mig och öppet att han ville ta min oskuld och tyckt om mig osv. Vi halv pussades osv och jag skulle absolut säga att vi gick över gränsen vad en 18 åring ska göra med en tretton åring. Vi var tillsammans varje dag en hel sommar sov tillsammans osv och jag ansåg mig själv var vuxen nog att vara med honom vilket faktiskt var väldigt långt ifrån sant. Som tur var hade jag aldrig sex med honom och idag är jag väldigt glad för det för när jag blev lite äldre insåg jag att för hans del hade han säkert några känslor för mig men det handlade nog mer om att han ville ha sex med mig och speciellt ta min oskuld. Och idag inser jag hur jävla fel det var vad vi gjorde Jag ljög en hel del o gjorde en hel del dumma saker bara för att vara med honom vilket visar hur mogen jag faktiskt var.

Herveaux
10/5/16, 6:33 PM
#9

Jag träffade min Mattias två månader innan jag fyllde 18.
Idag har vi varit tillsammans i 11,5 år, gifta i 1,5.
Jag är nu 29år och han 45år.

Jag kan inte ge något generellt svar om åldersskillnaden utan tycker det handlar helt om personerna i relationen.
Den ena ska aldrig känna sig stressad eller pushad att göra saker som inte känns 100% okej, men det gäller ju i alla relationer, oavsett vilken ålder parterna har.

Om allt känns bra så njut av kärleken! ❤️


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Anonym
Anonym
10/5/16, 6:34 PM
#10

#8 Tycker då att det är skillnad på 13 och 16, när man är 13 så går man i 6an (?) och har knappast någonting att gå på, en 16åring går i gymnasiet och har lite mer ansvar i allmänhet

Är inte TS men gillar inte konflikter så är anonym /24åring

Em_
10/5/16, 6:48 PM
#11

Jag tycker inte det har så mycket med ålder att göra utan i vilken livsfas man är. Mellan 15 och 25 ändras väldigt mycket i ens liv och man utvecklas som person. Där är faserna ganska fasta: gymnasiet, studenten, första jobbet, flytta hemifrån, kanske resor och högskola.  Sedan flyter det ut mer, så att personer i olika åldrar kan ha liknande mål för de närmaste åren. De flesta tar t.ex. studenten när de är 18-19 medans längtan efter barn kan komma när man är 21, 31 eller 41 (eller aldrig).


vendelay
10/5/16, 7:06 PM
#12

Det är omöjligt för oss att avgöra. När jag var 16 träffade jag min sambo som då var 21. Nu har vi varit tillsammans i över 5 år och trivs jättebra med varandra.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Anonym
Anonym
10/5/16, 7:10 PM
#13

(TS)

#12 Jag skrev "hur resonerar ni?", inte för bara mig utan vad folk tänker och tycker.🙂 Rätt intressant.

Annons:
vendelay
10/5/16, 7:12 PM
#14

#13 Nej, jag förstår det! Jag uttryckte mig dåligt, skulle ha skrivit att det är olika för alla istället. I de allra flesta fall skulle jag säga att det känns fel för även om det inte är så många år mellan er så blir det så himla mycket när den ena är så ung. Å andra sidan skulle jag aldrig ångra att jag träffade min pojkvän så tidigt.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

OlgaMaria
10/5/16, 7:15 PM
#15

Inte lätt att hitta en mogen kille i ens egen ålder när man är 16, det håller jag med om! Men om en 22-åring vill vara med en 16-åring så är det kanske inte för att 16-åringen är mogen utan för att 22-åringen är omogen. Jag var i en liknande situation när jag var 17 och killen kände sig verkligen obekväm med att jag var så ung så han avslutade det. Såklart blev jag superledsen men vi var på olika platser i livet. När man är lite äldre är det inte svårt att vara på samma plats i livet trots en större åldersskillnad, men nu går du på gymnasiet och bor hemma och är inte vuxen och det är ju bara så.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Anonym
Anonym
10/5/16, 7:18 PM
#16

(TS)

Ja det är ju skillnad på 20-26 och 16-22 fastän det är lika stor åldersskillnad. Man ligger ju som sagt ovan i olika livsstadier.

Jag trivs i alla fall som fisken i vattnet och tror inte att jag skulle vilja ha en kille på under 17-18.

Aleya
10/5/16, 7:21 PM
#17

#10 fast bara för att man har ansvar betyder inte det att man blir klokare när man knappt har erfarenhet av något här i livet. Om du nu är 24 kan du ju tänka själv tillbaka till hur ansvarsfull du själv var i den åldern. Ibland sket man i att gå på lektioner bara för att man inte orkade. Om du jämför med att ha ett jobb när du är 22 och bara skiter i att jobba, det funkar ju inte alls. Då skulle man bli ganska snabbt av med jobbet när man gör så. Så ne, man har inte mycket innanför sitt pannben. Och sen då det kommer till kärlek och man hade haft några pojkvänner så trodde man att man visste allt, och även att allt skulle hålla för all framtid. Och jag kan personligen säga halleluja att det inte höll med killen som jag hade då jag var 16. För jag hade nog inte levt då. Så som jag skrev tidigare så hade jag inte kunnat ha en pojkvän som var 22 då jag var 16 och jag hade inte kunnat vara 22 och ha en pojkvän som är 16. Jag kanske hade kunnat vara med en kille som är 24 nu. Dock kanske det är mer för att man är i samma fas och liksom vet vad ansvar är och att man har lite kött på benen.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Gaara
10/5/16, 7:44 PM
#18

Jag resonerar som så att när den ena är 16 och den andra 22 så är man på så olika stadier i livet. Den ena är gammal nog att bo själv, ha jobb, gå på krogen/handla på systemet. (Är ju dock inte alla som dricker alkohol så klart) medans när man är 16 så går man på gymnasiet, är fortfarande beroende av sina föräldrar och ska inte dras in i alkohol (även om många ungdomar tyvärr gör det ändå) Det är en annan sak när båda är över 20. 

Jag är t.ex 6 år äldre än min kille. Vilket fungerar fantastiskt. :) Men han fyllde liksom 22 det året vi började umgås och blev tillsammans och jag var då 28. Vi brukar ibland prata om att "När jag var så här många år, då var du så liten" osv. Och så brukar vi tycka att det låter hemskt. XD Och så skrattar vi och konstaterar bara att om vi hade träffats då så hade vi ju inte blivit tillsammans då. Lite som att när han började på gymnasiet så brukade han se mig varje vardag då vi tydligen tog samma tåg varje morgon (Vi har alltid bott på samma ort och han skulle till sitt gymnasium och jag till mitt första jobb). Han var intresserad redan då men vågade aldrig säga hej. Grejen är att jag ser mycket yngre ut än jag är och har alltid gjort det, så på den tiden trodde han att jag var jämngammal med honom eller högst något år äldre. :P Var inte förrän jag av en slump började jobba på samma arbetsplats som honom som han fick reda på hur gammal jag var. Själv så hann jag jobba där i 2 år innan jag fick veta hans ålder. Trodde han var 2 år äldre än han var. ;) Det hindrade oss dock inte, vi var ju som sagt båda vuxna ändå. :)

Men nej, jag tror inte på något seriöst förhållande direkt när den ena är 16 och den andra 22. Kan ju så klart hända. Men inte så troligt. :)

IaMiaMaria
10/5/16, 10:02 PM
#19

Jag har själv nästan alltid haft äldre killar. har aldrig blivit dåligt behandlad. Hur en person är handlar ju väldigt lite om vilken ålder man har. När jag var 16 hade jag min första riktiga pojkvän och han var 21, sen när jag var 20 så träffade jag en som då var 31. Gillar man personen och den behandlar en väl så är väl några år hit och dit inget att lägga så stor energi på.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

maggizponni
10/6/16, 11:13 AM
#20

Hej! Jag var precis i din sits för ett år sedan fram tills nu egentligen. Jag var 16 år då och det var min pappa kollega som tog sig rätten att blinka, krama, smeka, och säga otroligt flirtiga "jag vill ju parat med just dig" osv kommentarer! Den här mannen som vi snackar om är och var 40år och han flirtade aktivt och konstaterar under 9månader med mitt 16åriga oskyldiga unga jag!!! Ibörjan kändes det väl lite konstigt och obehagligt men sedan efter tid då alla flirtiga sakerna blev allt mer och mer blev jag helt plötsligt förälskad i honom! Sedan för ungefär en månad sedan berättade jag för honom, att jag var kär i honom och jag frågade oxå "för du har väl flirtat med mig?" och då när alla korten las på bordet skrev han att "det KANSKE han hade gjort" och att "Det är hans personlighet", han berättade även att "det flirtas lite här och där med folk emellan utan att någon drar några slutsatser" osv! Mitt 16 åriga jag blev och är väl fortfarande lite krossat 💔! Att allt han gjorde mot mig i den grad va bara en personlighet och allt det han skrev! Absolut finns det väldigt många mot argument och luckor i hans förklaringar! "oavsett vilken personlighet en person har så ska det ta emot, kännas konstigt och främmande kanske till och med lite äckligt att gå fram och aktivt flirta så konstant och mycket till en OLIKSIDIG person, som är 24 år yngre, en 16ÅRIG flicka när man är 40 år och sedan skyller alla handlingar med att folk gör så hela tiden och att man har en flirtig personlighet !" osv! Ja du fattar nog att alla motfrågor och luckor i det han sa som förklaring till hans flirtiga beteende och uppvaktning mot en så ung flicka! Men det jag vill komma fram till är att va noga med att din 22 åriga kärlek inte "spelar på din känslor" så som 40 åringen gjorde mot mitt 16 åriga jag (jag har precis fyllt 17)! Va noga med att han verkligen är kär i dig, att han inte skämmas för åldersskillnaden och kan stå för en relation med fantastiska dig! Att han ser något seriöst i dig och situationen! Ett tips är att prata med honom om dina tankar om situationen (åldrskillanden, att du är kär, och "vad ska ni göra"! Vad känner / står han?! Va öppen med det direkt och visa att du är seriös! Det skulle jag iallafall gjort mot den där 40 åriga mannen! Att va öppen från början så att han inte (i mitt fall iallafall) kan skylla ifrån sig och skuld belägga dig! Att "det kanske jag gjorde" "det var min personlighet" osv! Va rak på sak och öppen!, lägg korten på bordet och gör det tidigt så han inte "kommer undan" Lycka till! Allt kommer bli bra i slutändan! Jag skrev ett brev där jag konfronterar honom och ställe honom mot väggen och Efter att jag konfronterade och ställde honom mot väggen så undviker han och iglonerar mig helt när jag träffar honom ibland på operan! Och Absolut blir jag i ena sekunden lite sårad men jag vet att jag har iallafall att jag aldrig gjort något fel! Jag har stått upp för mig själv och mina känslor i situationen och det är det enda som i slutändan betyder något! Och det borde också göra! Kram!!!!

Annons:
OlgaMaria
10/6/16, 11:26 AM
#21

#20 Hans sätt att formulera sig har inget med hans känslor för dig att göra, utan det handlar helt och hållet om hans vetskap om att han gjort väldigt fel då han uppvaktat dig och blev rädd att du skulle berätta om det för din pappa och andra. Han skulle kunna förlora jobbet om det blev känt. Därför var han givetvis tvungen att bortförklara sig. Hoppas att du kommer över honom. Det är stor pedofilvarning på hans beteende. För en pedofil är det härligt om man kan få en 16-åring på kroken för då kan man iaf inte bli dömd för övergrepp mot minderårig.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

maggizponni
10/6/16, 12:37 PM
#22

#21 jag förstår vad du menar och absolut! Samtidigt är det fegt och vagt tycker att han sk skylla ifrån sig och skuldbelägga mig, man märker ju det så tydligt ändå! Han kunde bara säga det till mig för mina känslor skull?! Tror du att han som är 40 är såg mig, 16 år, som en väldigt ung, fräsch, vacker kvinna som är tillfredsställande att se på, prata med, ställa frågor och fantisera om? Eller tror du att han kände äkta känslor och att det va synd att jag inte va äldre? Han kunde liksom inte motstå känslan och flöt med dig! Det han gjorde mot mig va att han sa exempel "vem är Simon? Jag känner att jag blir lite svartsjuk?", "jag vill att just du ska hålla den där", "jag vill ju prata med just dig" osv han började i mitten av operan smeka mitt ben när jag satt bredvid honom, han kunde krama om min hand och sedan släppa den! Han kunde krama mig onödigt många gånger under samma kväll! Han kunde bara vända sig om helt plötsligt och bara le mot mig! Sen gjorde han miner ibland bakom min pappas rygg! Han blinkade åt mig både innan, under samtalet, och efter samtalet eller ibland bara när han såg mig liksom! En gång så kollade han sig runt om det va någon där och gick sedan fram till mig och kramade/höll om mig i typ 6sek! Det va en sångare som reagerade och då skrattade han bra lite och sa "men låt mig få drömma lite nu va?" och allt bara fortsatte och blev ännu mera! Vi började träffas efter varje föreställning och pratade tills de stängde dörrarna och då spelade inte ens pappa på den produktionen! Ja, du ser han gjorde väldigt mkt och jag kommer väl aldrig få reda på vrf en 40 åringen gör detta mot en 16 ring som han enligt sig själv inte är förtjust i! Och det känns väl rätt segt liksom! Jag kommer väl alltid undra vad han ville mig liksom, vad han såg mig som osv! Och jag kommer ju inte få något svar för han säger bara att det är hans person och folk gör såhär osv!,…… Och klart man blir ledsen när han gjort så väldigt mycket! Det är inte en två blinkningar utan 6 st per kväll!!!! Ja, jag har väl påbörjat processen med att släppa honom och hn iggat ju mig och totalt undviker mig helt nu! Men ibland kan ju frågorna och funderingarna dyka upp igen: vrf gjorde han så?, vad såg han mig som om han inte va förtjust i mig?, vad ville han mig?, vrf hände allting? Kan verkligen ett personlighetsdrag vara anledningen till alla dessa otroliga handlingar som han konstant och aktivt gjorde mot en 16 åring under 9månaders tid?

pyromanen
10/6/16, 12:51 PM
#23

#22 spänning och bekräftelsebehov

OlgaMaria
10/6/16, 1:05 PM
#24

#22 Att en 40-åring agerar så mot en 16-åring är ett sjukt beteende. Alla normala 40-åringar betraktar en 16-åring som ett barn. Troligtvis betraktade även denna 40-åring dig som ett barn, eller nästan i alla fall, och det var just det han tände på.

Nej, han brydde sig inte om dig, isåfall hade han aldrig flirtat med dig. Han brydde sig om att leva ut sina egna fantasier med dig. Pedofiler är dock medvetna om att deras beteende är olagligt och ej socialt accepterat så i bästa fall kan de låta bli att göra vad de drömmer om. Den här personen satte stopp. Han ville också försöka manipulera dig till att tro att det var du som hittat på allt / att han bara har ett sådant personlighetsdrag, för det vore som sagt väldigt illa om hans beteende skulle bli allmänt känt. Självklart kan han inte säga något annat för att vara snäll mot dig och dina känslor - han bryr sig självklart mer om sitt eget rykte.

Det enda intresset han hade i dig var baserat på sjuka fantasier - det är jag säker på. Inget annat än en störd 40-åring agerar sådär mot en 16-åring. Tro mig.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

maggizponni
10/6/16, 1:52 PM
#25

#24 #23 när ni menar fantasier, menar ni sexuella fantasier! Att han typ fantiserar om att ha sex men en så ung flicka, att han fantaserar om att typ ta min oskuld eller? Att han typ tycker att det är upphetsande, ger spänning i vardagen av att se mig när han skulle vilja ha sex med mig eller? Eller är det bara att se en ung tjej och den övermakten som han har över mig tänder han på? Allt handlar alltså bara om en sexfantasi? Eller vilken typ fantasi? Det fanns flera andra tjejer min ålder (och en var yngre) men till de sa han inte ens hej till! Han kollade inte ens på de! Och min syster som va med en gång som är 20 iggade han helt och hon tyckte det var pinsamt att han inte kunde behärska sig mer när han stod brevid mig!

OlgaMaria
10/6/16, 2:06 PM
#26

#25 Med tanke på att han gjort sexuella närmanden så är det väl troligt att det handlat om sexuella fantasier ja, i detalj vad kan ju inte vi svara på.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

maggizponni
10/6/16, 2:17 PM
#27

#25 asså när han smekte mitt ben va det ju inte "inne lår" utan mer yttre delen av låret! Är det ett sexuellt närmande? Och gills hans kramar till det oxå?

Annons:
OlgaMaria
10/6/16, 2:27 PM
#28

#25 Att smeka ditt lår (oavsett var) och att kramas länge / onormalt ofta tycker jag absolut är sexuella närmanden med tanke på åldersskillnaden och att ni inte är nära vänner.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

maggizponni
10/6/16, 2:34 PM
#29

#28 okej, jag Förstår!! Jag känner mig som smuts när jag tänker tillbaka på det som hände och hur han har förklarat situationen!

oh-la
10/6/16, 2:41 PM
#30

#24, pedofil är han inte. Definitionen av en pedofil är en person som tänder sexuellt på prepubertala barn. Man kan kanske tala om hebefili, eller mer troligt efebofili. Pedofili är det hur som helst inte.

OlgaMaria
10/6/16, 2:41 PM
#31

#29 Det ska du inte göra. Jag tycker han är den smutsiga i historien! 🌺

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

maggizponni
10/6/16, 2:56 PM
#32

#30 #31 Om han va hebefil osv borde han inte varit intresserad av de andra tjejerna i min ålder och yngre på operan? Asså de andra i orkesterns döttrar? Han sa liksom inte hej till de eller kollade på de! För borde inte en sådan person dras till alla unga pubertetstjejer om han är hebefil! För en hebefil känner väl inte dragning, attraktion, intresse osv hos just en ung tjej som hab har valt ut av alla tjejer? Utan han tycker väl om att fantisera och leva ut de fantasierna med alla unga tjejer? Så vrf uppvaktade han just mig av alla tjejer om han är hebefil? och det väl det jag undrar! Varför just mig av alla andra unga 16 åriga tjejer och det är väl det jag aldrig kommer få svar på!

OlgaMaria
10/6/16, 3:20 PM
#33

#30 Det kanske du har rätt i, vi har ju inte svaret på det någon av oss, vad han tänder på utöver denna tjej så att säga. Oavsett vilket är det ett stört beteende från hans sida enligt mig. #32 Bara för att man har en viss läggning dras man ju inte till alla i den kategorin!? Och sen är det också ett val om man vill visa sina känslor eller inte. Med dig valde han att visa.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

maggizponni
10/6/16, 7:55 PM
#34

#33 Om det är så att han är hebefil borde han inte tända på alla unga, om det är nu unga han tänder på, därför borde han tända på alla andra unga tjejer på operan i min ålder? Det jag känner är väl att han inte tyckte att just jag va fin, trevlig, vacker, rolig, snäll osv utan han tyckte om att jag va ung? Fattar du? Och det känns väl tråkigt liksom! Om han tänder på en ålder kan hab tända på vem som helst liksom!

Annons:
Aleya
10/6/16, 8:19 PM
#35

#34 starta en egen tråd om dina frågor. Detta var inte en tråd gällande dina problem.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

ElinvBorg
10/6/16, 8:25 PM
#36

Men bara för att man tycker om exempelvis unga så tycker man ju inte om alla unga. Du tycker om killar men du tänder väl inte på alla killar för det? Det var väl något speciellt med dig som fick hans intresse men jag tror tyvärr inte han gillade dig utan han gillade att det var förbjudet och spännande men tanken var nog mer lockande än att han faktiskt ville göra någonting. Visst han passade på med kramar och så men det är ju inte så farligt och gjorde det hela antagligen mer levande och ännu mer spännande. Tror inte du ska lägga ner för mycket tanke på det hela då du troligtvis inte kommer få några svar och det var nog inget där även fast han verkade intresserad, det var nog mer roligt och spännande för honom när ni sågs bara så varför inte utnyttja det. Tror inte han hade några känslor för dig utan det hela innebar lite spänning i livet ett tag

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

Upp till toppen
Annons: