Annons:
Etikettpreventivmedel
Läst 1356 ggr
Anonymos
9/10/16, 5:47 PM

Ingen sexlust. Cilest 28.

Jag har käkat ppiller i omkring 2½ år, Cilest 28. Jag har fått regelbunden mens, vilket är den främsta fördelen, då den alltid vart oregelbunden innan. Finnarna försvann också, vilket har betytt mycket för mig med. Men…. Min sexlust har försvunnit. Jag trodde först att det var mitt och mitt ex sex som var kasst, men med min nya pojkvän känner jag detsamma. Jag blir som sagt våt, men det där 'pirret' saknas. Hur mycket jag än fantiserar, ser på porr eller läser noveller, så får jag aldrig pirret, utan jag blir våt, sen kommer jag och sen är det klart. Men inget pirr, vilket jag kan sakna. Vi har provat med allt känns det som. 🤐 

Nu har det gått så långt att jag tänkt sluta med Cilest och bara köra kondom, för jag vill verkligen ha min sexlust tillbaka.

/Anonymos

Annons:
Myrrami
9/11/16, 11:25 AM
#1

Jag hade samma problem med Cilest och det tog lång tid innan min kropp blev som vanligt igen efteråt

IaMiaMaria
9/11/16, 2:30 PM
#2

Det kan ju funka även att byta p-piller sort.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Honestyisdead
9/11/16, 2:35 PM
#3

Eller byta till tex ringar. De påverkar kroppen mindre eftersom de släpper ifrån sig hormonerna i lägre dos och jämnare under dygnets timmar.

Anonymos
9/11/16, 3:39 PM
#4

Vi använder kondom ändå, så tänkte jag kunde sluta.

/Anonymos

Upp till toppen
Annons: