Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1565 ggr
Djurälskaren87
7/18/16, 10:01 AM

Spökstreck?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Har läst att vissa pratar om så kallade spökstrexk och tror jag ser ett nu på min grav sticka. Jag testade för både ÄL och grav test igår och såg då ett svagt plus på grav Stickan men tror tiden hade passerat giltigheten. Testade igen imorse och då såg jag ett svagt svagt streck eller är de spökstrexk? Någon som kan se?

Annons:
Djurälskaren87
7/18/16, 10:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ser ut som ert spökstreck sorry

[Devya]
7/18/16, 11:30 AM
#2

Jag tycker inte att det ser ut som ett spökstreck.

Fransu
7/18/16, 12:41 PM
#3

Jag är inget proffs när det gäller gravtest. Jag kan se två streck på min dator. Ett väldigt starkt och tydligt och det andra betydligt svagare, men ändå ett streck.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Djurälskaren87
7/18/16, 2:48 PM
#4

Jag får nog beställa digital grav test haha för detta med streck är svårt

[Devya]
7/18/16, 3:06 PM
#5

Alltså jag skulle definitivt säga att du är gravid,  ingen tvekan om saken, faktiskt. :) Men ta ett digitest så slipper du ju gissa!

Djurälskaren87
7/18/16, 3:14 PM
#6

Kollar ni på den blåa Stickan nu?:)

Annons:
[Devya]
7/18/16, 4:24 PM
#7

Den gröna stickan. Oops. =P

Djurälskaren87
7/18/16, 4:38 PM
#8

Den gröna är ÄL test och den blå grav

[Devya]
7/18/16, 5:01 PM
#9

#8 Jo, jag insåg det, därmed mitt oops.. :)

Tror nog därmed att du inte är gravid. .:)

IaMiaMaria
7/18/16, 5:18 PM
#10

Jag ser ett svagt sträck på LH stickan och det är ett negtivt svar. Sträcket ska vara lika starkt eller starkare än kontrollsträcket för att påvisa ägglossning inom 24-48 timmar. Får man ett svagt sträck som på din sticka så har man inte ägglossning.

På gravstickan kan inte jag se något sträck alls, men om du tror att du är gravid så testa igen om några dagar.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Djurälskaren87
7/18/16, 5:37 PM
#11

Ja ÄL testet vet jag inte är positivt:) Ja nej men då verkar de va I sin ordning, tyckte bara imorse att jag såg ett streck och såg även igår o börjat må lite illa men tror de nog är psykiskt.

tusen tack för svar!:)

Upp till toppen
Annons: