Annons:
Etikettmenscykeln-och-mensskydd
Läst 10584 ggr
Love Lejonhuvadekaniner
6/22/16, 12:15 PM

Hur mår ni under ägglossning?

Hej! Jag undrar hur ni mår under ägglossning? Känner ni av det?

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Annons:
Scorpio97
6/22/16, 12:23 PM
#1

Nu käkar jag p-piller så jag har inte ägglossning. Men innan har jag aldrig känt av det, inte ens när jag visste vilken dag det borde vara (väldigt regelbunden cykel, så det gick att räkna ut). Så jag märkte inte av den alls, och mådde lika som vanligt.


//Jessie

Love Lejonhuvadekaniner
6/22/16, 12:30 PM
#2

Jag mår skit rent utsagt! Känner mig nere och mår illa orkar inte göra något nästan är så trött och ont. Gått till läkare förut för arr jag trott att det varit nå annat men de sa att det beror på ägglossning.

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

emeliiiiieee
6/22/16, 1:37 PM
#3

Jag märker inte heller av min ägglossning. Mår precis som vanligt

Myrrami
6/22/16, 2:04 PM
#4

Jag blir sur och ledsen och får huvudverk och acne.

Skall börja med minipiller nu så då slipper jag det

Blanksteg
6/22/16, 2:20 PM
#5

Förr kände jag inte av något alls kring ägglossning, men numera kan jag bli som när jag har pms dagarna innan mens. Lättirriterad och känslosam.

Anonym
Anonym
6/22/16, 6:06 PM
#6

Extra sugen på sex!

Annons:
[silkesnosen]
6/22/16, 6:53 PM
#7

Jag känner mig stark, strålande, sexgalen och lyckad:)

Honestyisdead
6/22/16, 7:04 PM
#8

Ändrade överskriften så man ser vad frågan gäller.

pyromanen
6/22/16, 8:00 PM
#9

Får minimensvärk och miniblödning men mår annars som vanligt.

TatsuOni
6/23/16, 10:39 AM
#10

Nu äter jag p-piller men när jag inte gjorde det så kände jag att jag hade ägglossning. Det gjorde inte ont eller så, det bara kändes. Svårt att beskriva…


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Devya]
6/23/16, 11:53 AM
#11

Då jag fick ägglossning så brukade jag känna mig extra vacker av någon orsak. Min hy var finare  än någonsin och jag mådde helt enkelt jättebra.

Ibland fick jag dock mensliknande värk och lite ömma bröst. Så det varierade.

[Klave]
6/23/16, 12:27 PM
#12

Ibland känner jag av det och ibland inte. Jag får mer flytningar än vanligt och ibland ägglossningsvärk.

soundtrack
6/23/16, 12:53 PM
#13

Mår inget vidare. Har ont i 4-5 dagar (lätt molvärk konstant men sen får jag rejäla huggsmärtor när jag sätter mig ner) och känner mig trött, hängig och lite grinig.

Annons:
frejaspluto
6/23/16, 10:07 PM
#14

Extra sugen på Sex! Hihi.

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Annielle
6/24/16, 9:10 AM
#15

Om jag får lov att må skapligt bra någon gång i månaden så är det vid ägglossning, brukar vara att jag har mer energi, känner mig starkare, är alltid tydligt att killar kollar in mig extra vid den tidpunkten också, vilket i sig gör att jag känner mig attraktivare och det känns smickrande.

typ så….

Var dig själv, det finns redan så många andra.

frejaspluto
6/24/16, 10:46 AM
#16

#15, Jaaa, visst är det så! För mig iallafall,

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Annielle
6/24/16, 3:22 PM
#17

# 16

Just det där med att killar kollar in en extra (en del tjejer med ) är så roligt, för jag inser ju inte alltid själv att jag har ägglossning förrän jag märker av hur extra kollad på jag blir, sen märker jag liksom att det är ägglossning och kan flina åt det 🙂

Men det sägs ju bland annat att man rör sig på ett annat sätt (sexigt anatar jag?!? ) under ägglossning för att man ska locka till sig någon som gör en med barn enligt naturen liksom….så det är väl inte så konstigt med de som kollar in en då…hehe

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Anonym
Anonym
6/25/16, 11:14 AM
#18

För inte så länge sen såg jag mig själv i spegeln och tänkte "hoppsan, så där snygg är jag inte, det måste vara ägglossning". 😊😂 Det brukar nog vara så att jag känner mig lite läckrare än vanligt, och får lust att klä mig mer uppseendeväckande - starkare färger, djupare urringningar osv.

Men typ dagen efter brukar jag å andra sidan bli väldigt trött och känna mig svag, och det brukar vara början på pms-helvetet istället.

IceTee
6/25/16, 11:51 AM
#19

Några dagar innan ägglossning får jag mycket högre sexlust, ibland kan jag bli rätt nere och sånt dock. Mitt största problem är dock att jag får ont. Väldigt ont. Brukar gå att lösa med att sitta ihopkrupen i soffan och kolla på tv tills det går över efter ett par timmar

Medarbetare på Skor iFokus

Thotis90
6/28/16, 12:14 PM
#20

Jag har inte haft ägglossning på 8 månader då jag äter minipiller, men när jag var utan så märkte jag av ägglossning direkt genom att jag upplevde ändringar i humöret, kissade oftare och hade känningar i äggstockarna. Jag har endometrios och kunde ibland få ont också, till följd av den ökade halten östrogen.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Annons:
tiger tok
8/4/16, 1:09 PM
#21

Får ganska ont, mycket flytningar och blir väldigt sexsugen! Behöver gå på toaletten oftare! Det jag tycker är konstigt är att jag inte har så stark mensvärk, mer bara en känsla i magen. Men vid ägglossning så kan jag behöva ta en Alvedon, är inte det konstigt?!

IaMiaMaria
8/4/16, 4:12 PM
#22

Nu äter jag minipiller så då märker jag inget. Men förut då jag hade regelbunden mens och visste ungefär när min ägglossning var så märkte jag av det på det viset att jag som andra skrivit var mer sugen på sex. Kunde få lite molvärk på ena sidan, ibland lätt blödning. Samt hicka. Min mamma och min mormor har berättat för mig att de alltid fick hicka vid ägglossning, så även jag. Aldrig hört nån annan som haft det dock.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Annielle
8/6/16, 9:50 AM
#23

# 22 Intressant det där med hickan! 🙂

Ska tänka på det nästa gång jag får hicka eftersom jag får väldigt intensiv hicka i perioder.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

OlgaMaria
8/6/16, 10:12 AM
#24

Oj vad lustigt med hickan, hehe. Kommer garanterat tänka på det nästa gång jag får hicka :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[EM L]
6/17/17, 6:53 PM
#25

I onsdags klockan tre på natten så fick jag något j**vligt ont i magen och där nere vid könet🤢🤮 Kved och behövde gå upp för att äta något.

Under mensen nu så har jag ingen aptit men är ändå hungrig🍸🤔

Jättetrött och vill bara sova😴😴
Fryser också och måste sitta i solen där det är varmt.

Anonym
Anonym
6/22/17, 1:51 PM
#26

Extremt ökad sexlust, molande värk och nedstämdhet är det jag iprincip alltid känner vid ägglosnning. Kommer på mig själv att nu måste jag ha ägglossning för att tankarna omedvetet skenar i väg i en massa snusk fantasier.

[EM L]
7/30/17, 2:47 PM
#27

Ibland blir jag orolig att jag har för ont i livmodern under ägglossning.

Skolan börjar snart och jag ska fråga skolsyster.

Annons:
flocken
7/30/17, 5:10 PM
#28

Mår blä. Kan få så ont så jag viker mig dubbelt. Är det en mild ägglossning brukar mensen bli ok. Svår ägglossning- mens från helvetet

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[EM L]
7/31/17, 8:15 PM
#29

Kan tilläga och jag blir mer sugen på salt också och lakrits.

tk1971
8/2/17, 1:01 PM
#30

Aldrig nånsin känt av det på nåt vis alls.

Upp till toppen
Annons: