Annons:
Etikettmenscykeln-och-mensskydd
Läst 1281 ggr
Annajosefinek
6/12/16, 11:47 AM

Ömma bröst och kramper i magen med hormonspiral

Jag har haft regelbunden mens med min hormonspiral i 2,5år. Min senaste men var väldigt sparsam men nu är den tre veckor sen och mina bröst är väldigt ömma och jag har svåra kramper i den nedre delen av magen. Gjorde ett graviditetstest den dagen mensen skulle kommit som visade negativt och ett test när den var 20 dagar sen men den lyser med sin frånvaro. Kände mig torr i slemhinnorna och behandlade mot det och nu känns det bra. Vad kan det vara som gör att brösten varit ömma i två veckor och det krampar varannan dag? Jag är 25år och börjar känna mig orolig även fast testen visade negativt!

Annons:
Honestyisdead
6/12/16, 1:00 PM
#1

Gå till gyn och kolla upp det.

frejaspluto
6/12/16, 2:12 PM
#2

Kolla gravtest igen visar det positivt så vet du varför du har symptomer. Låt det gå nån vecka eller nått för vara säker. Om Du är fortfarande osäker kontakta BVC . Därefter visar det vad du ska göra sen gravid eller inte. Kontakta gyn om du inte är gravid dvs om Du har fortfarande symptom.

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Agafia
6/12/16, 10:25 PM
#3

Gravtest kan visa negativt ….. Tog mitt tre gånger alla negativa ….. Annars hade jag alla symtom på tidig graviditet så MVC skrev in mig ändå ……. I vecka 35 föddes mina tvillingar som fyller 35 år i år 😊

Annajosefinek
6/13/16, 5:08 PM
#4

Ringde idag och fick tid i morgon men efter jobbet kom min mens och hon sa att mina symtom inte var något ovanligt och att visade testen negativt skulle hon bara göra en rutinundersökning! Nu är jag lättad och humöret är på topp igen! Tack för era svar :)

frejaspluto
6/13/16, 9:41 PM
#5

Vad bra! 😊

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Upp till toppen
Annons: