Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 860 ggr
anonymis123
4/26/16, 7:44 PM

17 år och öm helt plötsligt?

Hej! Har varit med om att mina bröst förändras innan mensen men nu gör det helt plötsligt ont i bröstvårtorna och smärtan är oförklarlig!! Brösten är inte svullna utan det är bara mina bröstvårtor som gör så in i helvetes ont… Dessutom är min mens nästan 1 vecka sen… (har inte haft sex på på ca 3 månader så kan inte vara gravid)

Annons:
anonymis123
4/26/16, 7:45 PM
#1

Vill oxå tillägga att mina flytningar har varit galna … Rinner varje minut typ! Jättekonstigt

[rumelle]
4/26/16, 7:55 PM
#2

Om du är 17 lär du knappast vara färdig med puberteten ännu. Troligen den som spökar lite.

laddare
4/27/16, 10:03 AM
#3

Tror det är ganska normalt, har också så ibland och är 19. Fått det några gånger under några år nu, så du är inte ensam 😇

[Forest]
4/28/16, 1:49 PM
#4

Börja med att kolla så du inte är gravid. Sen utvecklas du ännu men inte som du beskriver har jag aldrig haft det men olika hur våra kroppar utvecklas och betersig 😊

Anonym
Anonym
4/28/16, 10:25 PM
#5

Skiftar de färg också?

Jag har något som heter Raynauds syndrom. Man brukar få det i fingrar och tår, men jag har det i bröstvårtorna vilket tydligen är väldigt ovanligt. Blodcirkulationen blir dålig och då blir de först vita, och sen blir de blå och det gör ont nåt så in i h-e, och sen blir de extra röda när blodet kommer tillbaka. Det kan komma när jag fryser, när jag ligger på mage eller har hård bh, och framför allt före mens när brösten är svullna. Kolla färgen nästa gång om det är det.

smellcaramell
4/29/16, 10:38 PM
#6

Jag och flera vänner har upplevt samma sak, att bära bh när bröstvårtorna är ömma är nästintill omöjligt. Men det går som tur är över rätt fort

Annons:
Upp till toppen
Annons: