Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 929 ggr
Anonym
Anonym
4/3/16, 1:06 AM

Smärta i bröstvårtor

Har sedan två-tre dagar tillbaka haft ont i bröstvårtorna. Det började med den ena, men nu gör båda lika ont. De är inte bara ömma, utan det gör verkligen ONT om man så bara nuddar vid dem. Har p-stav sedan ett år tillbaka. Några funderingar?

Annons:
Jaguar_
4/3/16, 1:52 AM
#1

Haha jag brukar ha det där. Enbart bröstvårtor. Kan knappt gå i bh och tröjan skaver osv. Det kan ta tid innan det sticker bort men de kommer försvinna. Jag har med p-stav :) Det var en period jag hade de där ofta men ha inte haft det på 2 år nu.

Tror mitt kunde vara i 1-2 veckor. Kan säga sambo får inte va där och pilla när jag ha det haha

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Anonym
Anonym
4/3/16, 2:02 AM
#2

#1 Men det kan komma såpass långt efter att staven är insatt alltså? Van vid p-piller tidigare, så fått en del skumma biverkningar med staven jag knappt hört om. :p
Gör ont att bara ta på bhn, och som du säger, gubben får absolut inte ta på dem! Han råkade väl nudda när jag knappt visste själv att jag hade ont. Minen när jag vrålade "Aj som fan!" var oslagbar. Stackaren tog ju knappt i mig. 😂

Jaguar_
4/3/16, 2:08 AM
#3

Hahaha ja asså det är inget farligt eller ovanligt att få just den effekten. Man kan även få hela brösten. Precis som de förbereder sig för produktion av mjölk. Typ man får en försmak av framtiden där :P

Ja, de där effekterna kan komma när som. Jag ha trott så många gånger att de tär fel på mig och att jag är gravid osv när man läser om de på nätet allt man fått, men nej det är bara att play it cool och ride it out 😎 Först 5 åren med p-stav var jag helt effektlös och hade noll mens. Gött!! Sen kom de lite när man blev mer aktiv med sexlivet. Har märkt det påverkar effekter en del hur aktiv man är. Så om man varit väldigt aktiv kan man förvänta sig en effekt. Så fungerar jag iaf 😃

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Anonym
Anonym
4/3/16, 3:15 AM
#4

Har vätska/mjölk/whatever i brösten som biverkning. Skitkul! Verkligen massa gravidsymptom, jag som är så jädra nojig över att råka bli gravid. Var dock iväg och kollade för bara ett par veckor sedan och det var lugnt.

Jaså? Menar du att du får mens mer kontinuerligt ju mer aktiv du är sexuellt? När du säger det så kan det nog stämma här också. 🤔 För flera av biverkningarna har ju kommit sedan jag också blev mer aktiv.

Jaguar_
4/3/16, 3:53 PM
#5

Jag har gravidtest hemma så jag är ganska lugn nu. Det hjälper att ha dom hemma så man vet man kan ta ett test whenever och se att det är negativt om man är lite för nojig 😉

Yep, det kommer efter aktivitet typ. Mens får jag inte ofta men jag kan få det där lilla som är typ i slutet av mens. Sen som sagt väldigt ömma bröst och ibland enbart vårtorna. Vet inte om jag haft några andra än de men tror dessa är de enda jag brukar få. Så ju mindre aktiv man är ju mindre effekter 😛 Tråkigt men sant. Tror det är kroppen som försöker vara normal för den vet ju hur det ska vara. Men det fungerar icke med p-stav inne 😃

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Upp till toppen
Annons: