Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 2021 ggr
emeliiiiieee
4/1/16, 11:59 PM

Hur komma över äckelkänslor vid avsugning?

Är det nån mer här som får lite äckelkänslor vid tanken på avsugning? 

Vet inte varför dessa har uppstått och jag vet inte hur jag ska få bort dom. Vill såklart kunna göra det skönt för min partner så som han gör på mig. Har ni nå tips?

Annons:
Inkanyezi
4/2/16, 12:07 AM
#1

Jag tror inte riktigt på att det handlar om att gå in för att göra det skönt för partnern, utan man gör det om man gillar det. Jag skulle kunna tänka mig att äckelkänslorna kan bli mindre om man provar - övar - när man duschar tillsammans, så att det verkligen är rent och inte äckligt. Sedan är det väl också en smaksak om man äcklas av sperma i munnen, men det går ju att känna när det är på väg.

Men om du äcklas av det, tycker jag att du ska låta bli.

emeliiiiieee
4/2/16, 12:36 AM
#2

Grejen är att jag alltid har älskat det fram tills för några månader sedan bara :/ 

Förstår inte vad som har hänt faktiskt. Tänkte bara om nån har nå bra tips på hur jag ska komma över det

Honestyisdead
4/2/16, 2:23 AM
#3

Du ska inte "komma över det".

Antingen har något ändrats i ert förhållande som du inte tänkt på eller så vill du inte just nu.

Oralsex är inget tvunget.

[Devya]
4/2/16, 6:38 AM
#4

Om du inte vill så ska du ju inte göra det. Om du känner dig skyldig över att han ger dig oralsex då du inte gör  det själv, be honom att sluta med det tills du vet hur du vill gå till väga med situationen.

Det är minst lika roligt att ha äckelkänslor som att ha dåligt samvete. I  en sådan där situation så skulle jag vilja ha en paus med all oralsex. Om jag inte kan ge så vill jag heller inte få.

P3pz
4/2/16, 2:46 PM
#5

Håller med de som skrivit ovan. 
Vill man inte så vill man inte helt enkelt och jag tror att din partner skulle bli mer avtänd än tänd ifall du suger  av honom och han vet att du äcklas över det. 

Men är det absolut så att du vill prova på så är mitt tips att göra det i duschen eller precis efter duschen :) 
Jag hade själv en sådan period med mitt ex men det gick över när jag testat och insett att känslan av att vara äcklad bara var i mitt huvud. 
Vilket jag är glad för eftersom jag älskar oralsex. :P

"There is life after abuse. This is mine"

pyromanen
4/2/16, 4:40 PM
#6

Om det inte varit så innan, då tror jag du behöver hitta förklaringen till varför det blivit så. Tror du har svaret någonstans inuti om du lyssnar. Kör inte över dig själv utan lyssna istället. Nånting känns mindre bra nu jämfört med tidigare, försök göra nåt åt det istället.

Annons:
Zadeira
4/2/16, 9:37 PM
#7

Tror som andra nämnt att det inte handlar om att du ska "komma över" något. Det du ska göra är acceptera att just nu är det såhär det är och då kanske ni ska göra något annat som är skönt och roligt för båda. Vad man tycker om eller inte inom sex kan förändras eller variera under olika perioder utan någon riktig anledning, det bara är så. Då är det bästa att acceptera det och göra något som känns hundra procent bra istället.

Om det är så att du verkligen vill suga av din partner men ändå får äckel-känslor är det nog så att du får fundera på om det tex kan hjälpa om ni är i duschen eller så, för då kanske det är så att du mentalt "manar fram" känslorna.

emeliiiiieee
4/2/16, 11:13 PM
#8

För att klargöra, min partner har INGENTING emot att jag inte suger. Han bryr sig ärligt talat inte. 

JAG vill komma över det. JAG vill ge njutning till min partner för att JAG vill. 

Vet bara inte vad som är felet just nu :/ Men ska sluta tänka på det så himla mycket och bara acceptera att det är såhär det är just nu :)

Fridaaaa
4/4/16, 3:43 PM
#9

Gör det inte om du inte gillar det. Det får han acceptera!
Går att tillfredsställa honom ändå :) 

#8 det är inget fel, utan något helt naturligt.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: