Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 1769 ggr
Officielle
3/31/16, 8:00 PM

Absolut torr

Hur använder man absolut torr? Ska det sköljas av?

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Annons:
[tk1971]
3/31/16, 8:04 PM
#1

Inte enligt anvisningarna. Absolut Torr är enligt mig ett säkert sätt att få irriterad och svidande hud.

taylor__lambert
3/31/16, 8:06 PM
#2

Den gör as ont om man duschat innan, eller duschat och väntat en timma tom. Funkade inte för mig tyvärr. Skräp enligt mig och bara massa svidande smärta och irritation fick jag av den.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

oddahviing
3/31/16, 8:21 PM
#3

Skulle aldrig köpa med tanke på ingredienserna.. Alcohol Denat, Aluminium Chloride, t-Butyl Alcohol, Denatonium Benzoate …

'-Headlights on the highway-'

The_pearl
3/31/16, 8:28 PM
#4

Usch, absolut torr är rena pinan, gör asont! Köp mildare på apoteket istället! Fan så mycket bättre (ursäkta språket, men skillnaden är SÅ stor!).

Mygohr
3/31/16, 8:36 PM
#5

Jag använder Absolut torr, helt suveränt! Det ska inte sköljas av. Jag duschar före applicering och får inga besvär alls. Raka inte innan bara för då kan det svida en stund😊

[lillelull]
3/31/16, 10:00 PM
#6

Ja nej. Aldrig mer absolut torr… Berkligen en bra väg för att få extrem sveda, klåda och irriterad känslig hud eftetåt. Fy va jag ångrar att jag började använda de en gång i tiden. det tog så lång tid innan jag ens kunde börja raka mig under armarna eller använda nån deo. Typ sabbade hela armhålan

Annons:
Sollar
3/31/16, 10:32 PM
#7

När jag använde det sköljde jag alltid av det på morgonen. Googlade nu och här står det att man ska göra det.

http://www.absoluttorr.se/fragor-och-svar

Luisa
4/1/16, 1:03 AM
#8

Jag använde det för flera år sedan och kan säga att det knappt var värt det. Visst svettades en inte alls efter flera appliceringar men samtidigt så sved det något fruktansvärt samt att huden i armhålorna blev mycket mörkare, den blev även torr och irriterad.

Fransu
4/1/16, 1:20 PM
#9

Jag som har känslig hud vågar inte prova. Min man provade för många år sedan och sa att den var väldigt effektiv, men att det sved ordentligt. Och att huden under armarna blev irriterad.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Gaara
4/1/16, 4:56 PM
#10

Jag använder det ibland. Funkar jättebra. Man ska skölja bort det dagen efter att man applicerat. Dock ska man komma ihåg att inte raka sig i armhålorna innan man tar på det. Glömde det en gång och det kändes som att jag hade brännässlor i armhålorna. XD Annars har jag aldrig fått ont av det eller märkt att det svider trots att jag tar på det direkt efter duschen (Dock handdukstorr där jag applicerar det, då man ska vara torr)

Sindri
4/1/16, 6:19 PM
#11

Jag känner de som använt med gott resultat, men har man otur att vara extra känslig så kan det blir jobbigt!

Jag har också gett bort egengjord deo till såna som använt det, och de tycker den är mycket bättre.

Görs av kokosolja (man kan blanda i lite kakaosmör om man skall till varm plats för det har mycket högre smältpunkt), bikarbonat och lite alun (köps på apotek).

Man kan också blanda i lite doftolja (ex, kryddnejlika tycker jag är gott), men om man svettas mycket ändå kan det ev. ge fläckar på kläder.

Paxxie
4/1/16, 6:51 PM
#12

Jag använde det förut och till en början fungerade det jättebra, men efter några veckor började det svida ordentligt så jag slutade använda det. Tycker ändå att jag fortfarande svettas mindre så för mig var det värt det, men man ska nog vara försiktig om man har extra känslig hy.

Upp till toppen
Annons: