Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 1195 ggr
Elsaharr
3/27/16, 12:37 AM

Eltandborste?

Visste inte vilken sajt jag skulle fråga på, så tog denna. Tänkte köpa en eltandborste, och undrar vilka ni rekommenderar? Högst 400kr får den kosta.

Zingo ;D

Annons:
Aleya
3/27/16, 12:40 AM
#1

Oral b. 199 tror jag den kostar

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Elsaharr
3/27/16, 12:43 AM
#2

#1 Vilken tänker du på? För som jag har förstått finns det flera olika modeller. Försökte söka på bäst i test men det enda som kom fram var en för 1999kr så det var inget alternativ hehe.

Zingo ;D

Aleya
3/27/16, 12:48 AM
#3

Den enklaste som finns tänker jag på.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
3/27/16, 12:52 AM
#4

Själv klarar jag inte av att använda eltandborste.  Tycker hela hjärnan skakar och det låter hemskt. Dessutom rinner saliven ned för hakan hur jag är försöker 😁

Aleya
3/27/16, 12:55 AM
#5

http://www.apotea.se/oral-b-vitality-sensitive-clean Men den är nog billigare på typ öob

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[xMondSy]
3/27/16, 11:39 AM
#6

#4 Jag är precis som du! Jag klarar heller inte av eltandborstar, det är för mycket vibrationer för att jag ska känna mig bekväm i munnen. 
Sedan så blir det ett sådant konstigt ljud av de i munnen så öronen klarar heller inte av det! 

#0 Oral-b ska tydligen ha jättebra eltandsborstar, min sambo har en billig en och den ligger nog på under 500kr. Han använder sin dagligen och verkar varar jätte nöjd. Min ligger däremot i byrålådan då jag finner de obekväma och obehagliga att använda :)

Annons:
Angelfish
3/27/16, 12:11 PM
#7

Jag köpte en Oral-B nånting på ICA för 199:- häromveckan. Dom hade extrapris på den men jag vet inte hur länge det gäller, har du tur finns den fortfarande.

Jag har haft el-tandborste i stort sett sen dom började med dom, är inne på min tredje nu, har alltid haft Oral-b, enklaste varianten funkar jättebra.

Tycker el-tandborste är toppen.  ❤️

Annielle
3/27/16, 10:23 PM
#8

Köpte en Oral B på Webhallen för 169 kr förra veckan har haft samma förut, tycker den är prisvärd och bra. 🙂

http://www.webhallen.com/se-sv/personvard/220220-oral-b_vitality_precisionclean_d12_eltandborste_colour_edition-orange

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Elsaharr
3/27/16, 11:31 PM
#9

Tack för alla svar! Ska kolla igenom alla förslag! <3 #4 Asså, detta är så konstigt men jag tycker det är sååå skönt att använda eltandborste. Jag hade en förut men den gick sönder, den hade några år på nacken. Som tandmassage ;D

Zingo ;D

Honestyisdead
3/28/16, 2:11 AM
#10

#9 Det är nog ganska vanligt och inte konstigt :)

Carmarino
3/28/16, 5:35 PM
#11

Har en Philips Sonicare EasyClean HX6511, som jag köpte på ICA när det var extrapris. Har för mig att jag betalade 399 kr, men normalpriset ligger strax under 500 kronor. Den hade fått väldigt bra betyg av testpersonerna på Smartson, så det var därför jag köpte den. Använder den bara några gånger i veckan, för mitt tandkött börjar blöda om jag använder den för ofta.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

citytjejen
3/28/16, 5:50 PM
#12

Jag har alltid haft Braun oral b och tycker den är jättebra. Finns olika modeller osv, men kolla på prisjakt.se och jämför 🙂

/Christina

obstitant
3/28/16, 9:29 PM
#13

Jag tycker också det funkar jättebra med eltandborste (har också någon variant av Oral B för under 500:-), men när jag har migrän kan jag inte använda den.

Annons:
Sindri
3/28/16, 11:59 PM
#14

Min Oral B från Braun som är 6-7 år gammal bara går och går. Kostade 199:- då.
Köpte en nyare för samma pris för ca 3 år sedan för att ha på ett annat boende. Inte precis lika bra, men jag kan nog inte tänka mig en annan sort.

Har gett bort lyxigare varianter till barnen och de har också hållit en massa år.

Upp till toppen
Annons: