Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1353 ggr
blåbärspajen
3/19/16, 7:24 PM

Fruktansvärd smärta efter sex...

Hej igår efter jag haft sex fick jag en fruktansvärd smärta i magen, det kändes som 1 miljon knivhugg mitt i magen, lite under naveln.. Har aldrig fått de innan så vad kan de bero på? Det kom ca 1,5 - 2 timmar efter och höll i ett antal timmar till och från..

Annons:
Honestyisdead
3/19/16, 7:37 PM
#1

Helt omöjligt för oss att gissa. Händer det igen så uppsök läkare.

[AnimeV4]
3/22/16, 4:25 PM
#2

Kändes det som om det skulle sitta en metallpinne av smärta i magen? Sådan smärta får jag ibland om jag råkar röra mig på vissa sätt (ex räta på mig) och då hjälper det att undvika den ställningen, men när man glömmer av sig gör det djävulskt ont! Känns som om det sitter i blåsan och naveln.

[Forest]
3/23/16, 8:03 AM
#3

Kan vara allt möjligt och behöver inte ha med samlaget att göra. Återkommer det igen så skulle jag rek att du söker hjälp för besvären.

Fridaaaa
3/23/16, 8:16 PM
#4

Hade kollat upp det, för låter inte normalt

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

blåbärspajen
3/26/16, 11:35 PM
#5

Var hos läkare som gjorde en gyn undersökning och har Bakteriell vaginos.. Men då ska man ju inte få så ont..

Bjallstal
3/27/16, 12:45 PM
#6

Kan vara att du intevarit tillräckligt upphetsad och livmoderhalstappen har fptt en smäll. Är ci lite snabba på det här hemma så kan jag få sjukt ont imagen efteråt. Som en riktigt hemsk mensvärk ett tag efter. Allt från 10 min till två timmsr ibland. . Har också kollat upp mig och har inget fel, gyn som berättade detta för mig.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
Upp till toppen
Annons: