Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1888 ggr
Everlyn
7/26/15, 1:42 PM

Varför inte anonymt??

Tråden "Att skriva anonymt" är låst för kommentarer så jag skapar helt enkelt en egen tråd då :)

Jo jag undrar, varför "får" man inte använda anonymfunktionen när man själv vill?
Vi har ju olika gränser för hur mycket vi vill att andra ska veta om oss, men kanske ändå vill vara med i diskussioner. 🙂



Annons:
Scorpio97
7/26/15, 1:49 PM
#1

Förmodligen för att det väldigt lätt blir rörigt om det är tio stycken olika anonyma i samma tråd. Man vet inte vem som sagt vad, och om det är samma person eller olika. 

Så jag tycker det är bra om funktionen inte går att använda helt fritt. Om man upplever att en kommentar tagits bort, som man ändå själv tyckte var för personlig/känslig för att skriva utan att vara anonym, så kan man ju kontakta sajtvärden. Det går att återpublicera borttagna meddelanden.


//Jessie

catcult
7/26/15, 1:50 PM
#2

Jag håller med, själv är jag en sådan som värnar enormt om min integritet och anser att väldigt många saker/ämnen är "privata" och inget jag vill dela med mig av till höger och vänster (inte ens till nära vänner!).

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Honestyisdead
7/26/15, 1:58 PM
#3

Frågor tas i pm som jag skrev.

Everlyn
7/26/15, 2:07 PM
#4

#1 Jo men jag tänker att hellre lite rörigt än att vissa människor låter bli att skriva.. Sen om flera är anonyma i samma tråd hade det kanske gått att göra så att man sätter en viss smiley efter sitt namn eller något, så att det blir Anonym 🎈, Anonym ☔️ osv.. alltså att man sätter dit samma smiley själv i början av varje inlägg man gör i just den tråden, så att andra kan hänga med i vem som skriver vad. Lät lite rörigt nu kanske men tycker det är synd bara, om det finns människor på sajten som gärna vill tillföra något till diskussionen men låter bli för att de inte får vara anonyma. 

#2 Jag är också sådan när det gäller vissa ämnen, men vill ju ändå kunna vara med här och skriva. :)



Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: