Annons:
Etikettsexualitet
Läst 2759 ggr
[Diddit]
2015-05-02 15:10

vad tycker du är attraktivt på/ med en kille ?

tjena! är intresserad av att höra vad det är alla tänder på här, kan vara pinsamt ja. men roligt att höra eftersom att allas smaker är olika.

Jag har någon konstig sak, jag blir upphetsad av att se min kille träna, speciellt om hans blodådror syns på armarna och han står utan tröja.

Samt gillar jag när han går i arbetsbyxor eller mjukisbyxor, något som jag tycker är attraktivt också är när '' mannen '' tar hand om en, tröstar en, får en att känna sig trygg osv.

Annons:
Sealle
2015-05-02 15:19
#1

Långa, "smala" killar slår biffiga/muskulösa killar med hästlängder i mina ögon. Har aldrig varit attraherad av killar med mycket/väldigt definierade muskler.

Utöver det är jag rätt standard, dvs tjockt (gärna mörkt) hår och tydlig käklinje. Ljusa ögon är också snyggt 😃

[Rhodugune]
2015-05-02 15:48
#2

Jag är demi-romantisk/sexuell och känner mig aldrig känslomässigt eller fysiskt attraherad om jag jag inte innan har ett starkt kännslomässigt band till personen i fråga.
Så en persons utseendet har inget med att göra om jag faller för en person.
Jag har ingen typ av person utseendemässigt som jag känner mig dragen till på det viset även om jag naturligt vis kan finna personer jag inte känner estetiskt tilltalande med det betyder inte att jag känner mig attraherad, jag tycker de är fina percis som jag kan tycka en blomma är vacker att se på.

[Diddit]
2015-05-02 16:26
#3

är likadan som dig, kan inte göra sexuella saker med någon jag inte har känslor för :P

ChristineL
2015-05-02 16:41
#4

En stark och fin personlighet går jag igång på. Hellre lovehandles än revben och ett par djupa fina ögon.

pyromanen
2015-05-02 17:21
#5

Vackra ögon, stora händer, lugn, klokskap, busighet/humor, mycket hårväxt på kroppen, kroppsarbetarmuskler.

Scorpio97
2015-05-02 17:22
#6

En fin insida kan göra vem som helst vacker och sexig.

Men utseendemässigt så är nog ögonen det viktigaste för mig. Gärna mörkbruna eller gråa, och med den där värmen och den lilla glimten i. Ett vackert leende är också något som kan få mig att smälta fullständigt. 

Sen en lagom tränad, hälsosam kropp.


//Jessie

Annons:
Ladydragon
2015-05-02 17:24
#7

själv går jag igång på uniformer framförallt militär och flyg men även lack och läder 😞🙂

Inaarah
2015-05-02 17:41
#8

Rent utseendemässigt så gärna lång med mörkt hår och ett fint leende. Sedan måste han ha ett välvårdat yttre - stilen spelar inte så stor roll egentligen, så länge han har hela och rena kläder, typ. Ur ett förhållandeperspektiv är det ju dock personligheten och personens värderingar som är allra viktigast.

[Diddit]
2015-05-02 18:40
#9

jo håller med, personligheten gör personen attraktiv, men tänkte om någon här har pojkvän och killen brukar bära något speciellt som ni tycker mer eller mindre om osv ^^

Jojaton
2015-05-02 21:42
#10

Killar med mörka drag och blåa ögon är min svaghet 😍  Och ett genuint leende.

Klädmässigt gillar jag killar som kan bära upp en kostym, eller som är allmänt välklädda. Inte snobbigt eller så, utan bara väl- och uppklätt 😊

Johanna - Instagram

[Tuulikki]
2015-05-05 02:31
#11

Ett fin, busigt leende. Starka armar. Fräsh, hel & ren.

Och allt det där har min kille, + massor av underbara egenskaper😃 Men de sakerna är ytliga saker jag älskar😍

Lejonhund
2015-05-05 02:39
#12

Långt hår!

bettan1967
2015-05-05 09:21
#13

Tatueringar, arbetskläder är attraherande


Elisabeth

Annons:
[sanna70]
2015-05-05 10:56
#14

Personlighet framförallt sedan får han gärna vara lite mjuk och kramgo 🙂

tiger tok
2017-08-17 23:21
#15

Puttar upp denna, lite kul att läsa!

Gaara
2017-08-19 18:20
#16

Smilgropar!! Händer ofta att jag ser både killar och tjejer som jag finner attraktiva och först inte fattar varför. Sedan inser jag att alla har en sak gemensamt, de har smilgropar. XD

tiger tok
2017-08-19 18:45
#17

Tjockt hår, kort Kan bära upp en kostym Skjortor!! Ser normal ut, ingen muskelknutte, överviktig eller underviktig. Inte jätte lång, inte jätte kort. Ej täckt med tatueringar Ett fint leende Lätt för att skratta Har en plan för framtiden Gillar att mysa Försvarande (lagom) Har tillit till en Skojfrisk och retas ibland, men inte retas hela tiden Ansvarstagande Kan laga mat och sköta ett hushåll Accepterar/gillar djur Gärna lika gammal/äldre än mig Ser välvårdad ut Kan spela guitar Ett + är om han gillar bra musik (enligt mig)

Ria74
2017-08-21 15:54
#18

Hans röst är helt avgörande för mig. Det måste vara en ganska mörk röst.

Sen måste han ju såklart ha en hel del andra kvaliteter för att jag ska vilja ha ett förhållande med honom. Men jag tänder på mörka röster 😃

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

tiger tok
2017-08-21 20:31
#19

#18 åh, kan bara hålla med!

VeilofElysium
2017-08-23 10:50
#20

Skandinaviskt/Nord europeiskt utseende, långt hår, viss skäggväxt (välvårdat), fina gröna eller blåa ögon, snygg rumpa, doftar gott… 

För att inte någon ska reagera illa på att jag tycker att män med Europeiskt utseende och ursprung är det som jag föredrar så är det raka motsatsen från hur jag ser ut. Vill inte ha någon som är lik mig… Sexuell attraktion är viktigt även om personen är den mest fantastiska människan man träffat.

Annons:
Snowblind
2017-08-25 14:57
#21

Har aldrig sett på en kändis eller någon främling eller klasskamrat och känt "oj vad sexig". Antingen faller jag för en person och blir kär eller så känner jag ingenting för personen. Har blivit kär 4 gånger i mitt liv skulle jag säga. (är mellan 20-25).

Något som kan få mig att falla för en kille är om de är duktiga på något, t.ex. ett spel eller i skolan/allmänkunskap. Men inte vem som helst verkar det som. Tror det har lite med hur personen är också, om personen är för "mesig"/intresserad så får jag noll intresse på partner-planet. Så lite självständighet och stolthet krävs för att det ska väckas intresse inom mig.

Tror jag faller lättare för killar som är lite längre än mig, har  en "kortare" frisyr som går att dra fingrarna igenom (sexigt värre). Ett schysst smile och ögon jag finner attraktiva. (Hittills blå eller bruna, har själv gröna.) Har aldrig känt att muskulösa killar har varit min typ, men känner att jag får mer och mer ögon för lite muskler endå, känns lite betryggande på något vis och det börjar bli ganska hett i mitt huvud. Annars har alla varit smala. Något jag tycker är jättesnyggt är maskulina händer med liiite längre fingrar. (typ stora händer) men det är ingen avgörande faktor, bara ögongodis-bonus.

Kläder spelar ingen roll för mig, sålänge personen inte luktar illa eller har för sunkiga kläder skulle jag tro. Men det är sexigt med skjorta, fixat hår eller kostym, det är det.

Och som TS skrev så kan det vara väldigt värmande om ens partner visar uppskattning och håller om en eller liknande. Det finns så mycket fint hos ens partner eller förälskelse att det är svårt att fatta sig kort. 😍Är rätt så blyg/rädd av mig så har aldrig fallit för någon som är mer än 1år äldre än mig.

Hjärta till er. Blomma ha en fortsatt fin dag!!

-Aida-
2017-08-25 16:15
#22

Min checklista är:
- Längre än mig
- Välvårdat yttre typ hela fina kläder, gjärna gå i jeans.
- Luktar gott
Sen är det hela personligheten som styr.
Attraktiva drag:
När en kille är händig typ mekanisk, kan fixa saker.
Är allmänt hälsosam, behöver inte träna men gjärna långa promenader.
Genuint intresse för mina djur.
Vet hur man sköter ett hushåll och ekonomi utan hemma kärring.
Bo i egen lya.

Oattraktiva drag:
Super som om det vore livets mening.
Skräpmat som om det inte fanns nåt annat.
Inget liv utanför datorn.

Linn Is The New
2017-08-26 12:15
#23

Någon som äter lika mycket som mig

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Svartatulpaner
2017-08-27 10:46
#24

Kul tråd 👍 Vid första anblicken så är en lång kille med arbetsklädsel och kort kort hår nått jag kollar på. I långa loppet är det en trygg lugn och vänlig personlighet med humor och lyhördhet samt att han ska vara bra att samtala med om det mesta. Helt bort går de som verkar som om de tycker de är Guds gåva till kvinnorna och de som bara pratar om sig själva och de som inte tål att andra har åsikter som inte är som deras.

Upp till toppen
Annons: