Annons:
Etikettsexualitet
Läst 80504 ggr
CelsiusT
4/26/12, 5:17 PM

Analsex - hur är det?

Min kille verkar vilja ha analsex. Han frågade en gång hur jag stod i frågan och jag sa då blankt nej. Han accepterade det utan diskussion. Så några månader senare så pratade han lite om det igen, inte någon direkt fråga nu utan allmän konversation. Han har haft detta med tidigare flickvänner och jag märker på honom att han är sugen efter att ha analsex med mig.

Tror vi har pratat om det kanske tre gånger nu, men han är inte det minsta på om att han vill eller så och han varken pressar eller stressar mig, men jag märker att jag inte längre är riktigt lika främmande mot det som jag var tidigare. Men jag känner mig fortfarande osäker.

Tänkte att prata om det här kanske gör mig mer bekväm i situationen. Vad tycker du om att ha analsex? Är det skönt? Ska man tänka på något speciellt till skillnad från vanligt sex? Gör det ont? Berätta gärna hur det är för dig!

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
hus-musen
4/26/12, 5:49 PM
#1

Du får ju avgöra om det är okej eller inte, men om du ska göra det och njuta av det så rekommenderas massor av glidmedel och försiktighet.

Personligen gillar jag det inte och jag tycker att det är det mest osexiga man kan göra i sängen. Förstår inte tjusningen alls. 
Men alla är ju olika, känner tjejer som gillar analsex oxå.

Qui dormit, non peccat

 


Ladydragon
4/26/12, 6:51 PM
#2

ursäkta om jag är lite hård….men jag tycker du kan säga åt honom att själv stoppa upp en gurka därbak och se vad han tycker om det…..Obestämd

jag blir så less på killar och deras fixering vid analsex Skrikandes

säger du nej så betyder det nej tycker inte det är rätt av honom att inleda tjatkampanj

slutligen analen är till för att saker ska komma ut där inte att man ska stoppa in saker….

målle
4/26/12, 6:57 PM
#3

Jag kan tycka att det är skönt om jag är riktigt upphetsad, dock måste jag vara just det för att slappna av ordentligt vilket krävs för att han ska kunna komma in utan att det gör ont. Är du spänd gör det ont! Iaf på mig, så att använda glidmedel är verkligen att rekommendera i vilket fall som! Och försiktighet! Men om han gjort det förr vet han säkert att han ska ta det försiktigt och känner du att du vill prova så säg det till honom att "vi provar" men gör det ont eller känns obekvämt/obehagligt så slutar vi.

Med min förra pojkvän gillade jag det aldrig, han var den första jag försökte med och jag var inte speciellt upphetsad och vi hade inget glidmedel så då var det ju dömt från början så vi gjorde det aldrig mer och sen har jag imte tyckt att det är ngt för mig, men nu med min nuvarande sambo händer det ibland att vi har analsex. Ibland e jag sugen på det ibland inte..han e mer sugen på det än jag Skrattande

Nu har vi inföskaffat en analplugg som jag personligen gillar bättre än min sambos fina bihang då jag hellre har den i musen istället :)

Så, prova om DU vill, känn dig inte tvingad och ska ni till att prova så se till att ha mycket glid och mjukt och försikgit samlag!

pavor-nocturnus
4/26/12, 7:32 PM
#4

#2 Jag uppfattade det inte som en tjatkampanj, han vet vad hon tycker men tycker själv om det. I ett sunt förhållande ska man kunna berätta vad man tänder på - och så klart respektera och acceptera vad partnen tänder resp. inte tänder på. Det verkar inte som det var "ahmen, snällaråååå, bara knulla liiite i rumpaaaan, schyrre?? *puppyeyes*" Dessutom så tycker jag att ditt ordval var lite väl klumpigt uttryckt, jag tycker att du dömer mina och andras sexuella preferenser med de ordvalen. Du får gärna uttrycka dig lite snällare nästa gång.

_______________

TS: Jag gillar analsex jättemycket. Det känns väldigt annorlunda jämfört med vaginalt, för mig känns det mycket, mycket mer. Använd gärna kondom men glidmedel är ett måste!

Mitt tips till dig är att köpa en liten buttplug och prova (fingrar tycker jag personligen känns lite mysko). Gillar du det inte kommer du nog inte gilla något större ;) Skynda låångsamt

Kom ihåg - gör det ont är det inte bra!!!

CelsiusT
4/26/12, 7:47 PM
#5

#2 Jag blir inte less på killar "och deras fixering vid analsex" och förstår nte varför man skulle bli det. Har aldrig träffat en kille innan som provat eller gillar analsex men har träffat på tjejer som sagt att dom gillar det så jag ser det inte som att det är något typiskt killar. Jag ser det som att människor är olika och man gillar olika saker och tänder på olika saker.

Jag sa nej och han släppte det med en gång, han har inte ens frågat eller verkat på om det efteråt. Men vi har pratat om det och jag ser inget konstigt i det.

Jag frågade inte om vad du som inte gillar analsex tycker om det. Jag frågade vad du som gillar det tycker om det - inte intresserad av denna typen av svar, jag vet redan att det finns folk som inte gillar det.

Medarbetare på westernridning.ifokus

JustMySelf
4/26/12, 10:13 PM
#6

#5 Fast du skrev ju i #0 "Vad tycker du om att ha analsex?". Då förstår jag att folk tolkar det som att alla får svara oavsett om de tycker om det eller inte.

Annons:
CelsiusT
4/27/12, 7:22 PM
#7

#5 Inser efter att ha läst frågan typ 5 gånger att den kan ju fatiskt uppfattas på flera sätt. Ber om ursäkt. Den var inte menad som vad man allmänt har för ställningstagande mot eller för analsex utan snarare vad man -den som haft det- tycker om det (tex det känns inte skönt, det är skönt, det luktar illa, det smakar jordgubb, det är en vibrerande känsla osv osv osv).

Jag är alltså inte intresserad av svar från den som inte haft analsex utan jag är intresserad av information från den som vet hur det är.

#5 Här vill jag också rätta mig: Jag frågar såklart inte bara dig som gillar det utan jag frågar bara dig som haft det - oavsett om du gillar det eller inte.

Medarbetare på westernridning.ifokus

CelsiusT
4/27/12, 7:25 PM
#8

Jag vill alltså inte ha en diskussion om analsex eller inte analsex. Jag vill ha erfarenheter från er som haft analsex.

Medarbetare på westernridning.ifokus

OttoIsTheShit
4/27/12, 7:49 PM
#9

jag tycker personligen inte om det, mest för att det känns som att jag ska bajsa ner mig (inte så bra om man e tänd på sex). Men är värt att testa, för kan ju vara så att man tycker om det :) lycka till.

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Wand
4/28/12, 6:47 PM
#10

Undrar hur folk tänker när de säger "fråga om han vill ha en gurka i analen"… som jag förstått det så är det inte många killar som har en penis lika stor som en gurka, då är det ju inte samma sak… Cool

Jag har aldrig haft analsex, har dock haft en del analpenetrering med i bilden. Jag tycker att det är trevligt och sådär, men det känns väldigt underligt. Ungefär som att göra nummer 2. Den känslan gör det hela rätt avtändande, haha.

Jag har också alltid varit emot analsex och allt som har runt det att göra, men min pojkvän som är väldigt öppen med det (utan att vara tjatig) har fått mig att fundera lite djupare kring det hela, och jag kommer absolut att i alla fall vilja prova innan jag gör någon vidare uppfattning om det.

Att göra det fel gör antagligen jätteont, men tålamod, glidmedel och mycket förspel är väl A och O.

Tycker du att det skulle kännas intressant att prova så kör på!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Anonym
Anonym
4/29/12, 11:27 AM
#11

Jag hade samma inställning som du förr, analsex var bara att glömma.

Men jag har en tålmodig kille som gjorde precis som din, bara nämnde det nån gång ibland rent allmänt utan att pressa, och tillslut blev jag nyfiken. Första gångerna var ingen hit trots att vi tog det väldigt lungt och försiktigt, men så testade vi en gång utan glid och med dubbelstimulering (smeka fram under tiden, ger en helt annan känsla!), och sen dess är det en klar favorit här, under rätt förutsättningar. Vissa gånger går det inte, det känns helt enkelt inte skönt. Då får man testa igen en annan gång.

ettlitetalias
4/29/12, 12:29 PM
#12

Vi har regelbundet analsex, oftast så blir det dock faktiskt i hans bakdel med en strap-on. Han älskar det!

Jag tycker också om det, och tycker att det är väldigt intimt och fint faktiskt. Man får ta det i en annan takt, och med mer ömhet och försiktighet, vilket gör att det känns väldigt trevligt. Får även starkare orgasmer vid analsex om han smeker klitoris samtidigt.

Personligen så handlar det mycket om ställningen också. Är han i en sån position att penisen trycker upp mot ändan så känns det lite som att gå på toa, men om han istället är i position så att vinkeln på penisen blir mer mot slidan och magen så är det fantastiskt, och han kommer ofta åt min g-punkt då :)

Lynxkissen
4/30/12, 1:49 PM
#13

Jag är inte så vidare förtjust i det. Har testat det, man jag tycker det gör ont och jobbigt. Kan inte njuta alls. Ock så är jag på helspänn hela tiden.

Tänk efter innan om det är vad du vill testa. Bestämmer du dig för att testa och inte tycker om det så är det ju bara att säga det och inte göra om det. Tycker du om det är ju det bra. Tror det är väldigt olika om man gillar det eller inte.

Annons:
JossanH
4/30/12, 8:31 PM
#14

Har själv inte testat men har kompis som provade. Massor glidmedel o h mycket långsamt och försiktigt.. men ett blodkärl sprack och hon blödde ur rumpan i ett par dagar tills det läkte. Hon gick till läkaren för säkerhet skull.

Sajtvärd på Iller.ifokus

[PiercedNymphaea]
5/2/12, 3:27 PM
#15

Om man är på rätt humör, gör det med rätt person, har massa glidmedel och som #12 säger; rätt ställningar, så kan det vara riktigt skönt faktiskt. Men ja, jag håller verkligen med 12, i "fel" ställning så känns det som att man måste springa på toa men i "rätt" ställning så stimuleras g-punkten och då är det riktigt skönt :)

Tina-A
5/2/12, 9:06 PM
#16

Jag har testat 3 gånger, mest för sambon skull, och det var inte skönt en enda gång. Det gjorde inte ont men det var verkligen inte skönt.. Jag förstår om det är skönt för en kille att ha analsex (i sin egen anal alltså) eftersom deras g-punkt sitter i rumpan men det gör ju inte vår.. För mig kändes det iaf helt meningslöst och värdelöst och jag fattar verkligen inte grejen och jag kommer aldrig ha det igen, känns väldigt onödigt. Sen är det ju större risker med analsex än med vaginalt sex så det i samband med att analsex inte är skönt gör att det för min del känns totalt onödigt.

Att jag ändå hade det 3 gånger var för att jag har hört att det kan bli skönt om man provar några gånger men det var samma sak varje gång. Lite känsla av att vara bajsnödig och inte mer än så.

Min kompis som testade började blöda och hade ont i några dagar efteråt, trots att hon påstod att de varit försiktiga.. Men jag vet inte, oftast går det ju bra om man är tillräckligt försiktig men man kan säkert råka skada sig lite ändå.

Lycka till TS! Är man nyfiken kan man ju testa, och gillar du det inte så går du helt enkelt inte med på det igen. Behöver inte vara svårare än så :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Malin3033]
5/3/12, 10:26 PM
#17

Ni som har testat och säger att det är beroende på ställning, då blir jag nyfiken såklart. Vilken ställning tycker ni gör att det känns som om ni är bajsnödiga VS vilken är det som ni faktiskt tycker är skön och njuter av?

[PiercedNymphaea]
5/4/12, 12:20 AM
#18

#17  Beror faktiskt lite på hur killens snopp är böjd och så, så det är svårt att säga faktiskt. Men ställningar där ollonet 'pekar' in mot g-punkten och inte bakåt ut i ryggen.

ettlitetalias
5/4/12, 6:16 AM
#19

#17 Som #18 sa så beror det på killen, men peka mot g-punkten och inte ryggen bör snoppen göra. För oss här hemma så funkar det bäst i missionären om han lutar sig lite bakåt t.ex. Enklast är att prova när man har vanligt sex och lägga märke till vartåt den pekar då :)

[Ostkusten]
5/4/12, 9:35 AM
#20

Med mycket glidmedel, bra förspel och lungt tempo med rätt kille kan det vara skönt. Men ta det i ditt egna tempo och känn dig bekväm med det innan ni testar.

Annons:
pavor-nocturnus
5/4/12, 9:52 AM
#21

#17 Sittandes bakifrån tycker jag är fantastiskt, har en sänggavel som är rätt bra för att ta stöd mot. Både han och jag kan ändra takt och djup om vi vill och man kommer åt överallt :)

Liggandes på mage funkar ibland också, men då kommer han in för djupt ibland och det är inte jätteskönt :/

Doggy tycker jag är värdelöst, oavsett om det är vaginalt eller analt Obestämd

Missionären, eller någonvariant på den kan vara lite tricky, men om man får till det så är det nice.

Man får prova sig fram :P

MissInAction
5/4/12, 11:56 PM
#22

#TS
Kom ihåg också att analsex är all form av anal stimulering, det behöver alltså inte begränsas till hans snopp. Använd fingrar, tunga, leksaker (men se till så att de är anpassade för ändamålet (haha, bra ordval) med en "stopp" så att leksaken inte åker in Förvånad

Själv har jag endast testat med tunga, fingrar och leksaker. En liten buttplug är nog min favorit, att sitta på den ger otroligt härlig stimulation av g-punkten! Det är väl så långt som jag har gått hittills. Samt att jag med finger har penetrerat en expojkvän, han älskade det och jag tyckte också att det var en häftig känsla Glad

Har en bekant som älskar analsex och menar att om hon var tvungen att välja mellan att bara ha vaginalt eller analt sex för resten av livet så skulle hon välja analt.  

I alla diskussioner jag sett och hört om analsex så är det väldigt olika. Vissa (kvinnor) njuter otroligt mycket, vissa vågar aldrig prova, vissa tycker det är motbjudande och vill aldrig prova. Andra provar och gillar det inte.
Så om du är nyfiken, så prata med din pojkvän om att du är nyfiken och att du vill experimentera lite. Inga löften, bara lek Glad
Sex ska vara njutningsfullt och roligt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

CelsiusT
5/14/12, 6:37 PM
#23

Hmm.. nu har jag kommit lite längre i det här. Men nu börjar andra funderingar komma upp.

Många säger att det kan kännas som att man är bajsnödig. Och nu har jag börjat fundera om det kan råka komma bajs när man penetrerar analen? Det måste ju vara jätteäckligt?! Ska man se till att ha bajsat innan så det är tömt? Eller fixar det sig av sig självt att det inte kommer nåt när man håller på?

Vad är det för skillnad på analstav och buttplug?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Love-
5/15/12, 8:52 AM
#24

Tror det är väldigt olika vad folk tycker om analsex vissa gillar det andra gillar det ej, att tänka på innan är nog att man har varit på toa och gjort "rent" i baken så det inte kommer bajs, för det är nog inte så trevlig, tänk även på att haa massor av glidmedel och ta det lugnt så inget händer, om du är osäker på om du kommer gilla det eller ej så kan ni börja med ett finger och gå försikitig båda ska tycka det är skönt, känns det fel eller gör ont så sluta

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

Love-
5/15/12, 8:54 AM
#25

En sak till att tänka på är om ni haft analsex så ta inte det vagenalt efter då det finns bakteri i ändtramen som ej ska hamna i vaginan för då kan man bli sjuk så tvätta er imellan om ni skulle vilja byta, men att ta det vagenal sen analt funkar bra

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

pernillaa
5/15/12, 9:17 AM
#26

Jag personligen tycker väldigt mycket om analsex men jag måste vara på rätt humör för det. Och för mig är det en tillitsfråga också till min pojkvän. Jag har aldrig gjort det med någon innan honom för att jag varit rädd. Man måste ta det sakta just när man börjar och låta den komma in bit för bit så det inte gör ont och så man inte spänner sig, och det är just där tilliten kommer in, att jag kan lita på att han låter mig föra i början. Så vi brukar alltid skeda när vi ska köra analt, just i början i alla fall, för jag känner att jag får bra kontroll då. Sen kan det ju vara en fördel att vara där lite med fingret först och mjuka upp ringmuskeln lite innan. Och glöm inte glidmedlet. =)
Första gångerna vi hade analsex tog det lång tid varje gång innan den här "bajsa på sig" känslan försvann. Men efter några gånger var det som att kroppen vande sig vid det och då var det bara hur skönt som helst. =)
Vi brukar ha kondom när vi kör analt, även för hans skull liksom. Han ska ju inte ha mina bajs-bakterier i urinröret heller så…
Då är det ju bara att ta av kondomen och köra vaginalt igen direkt sen.
Men för mig är det inte skönt hur länge som helst med analt. Det är som att det blir för mycket tillslut och det börjar kännas ansträngt, då ska man ju sluta på en gång givetvis.

Ha en bra dag! // Pernilla

ettlitetalias
5/15/12, 9:57 AM
#27

Jag har aldrig haft problem med bajs. Det är ju ändtarmen som penetreras, och den är ju bara full om man behöver gå på toa - och då känner man ju att man är bajsnödig! Men det skadar ju inte att ha gått på toa iaf ett par timmar tidigare om man är osäker :) Enda gångerna det har varit "problem" är när vi kört med "monsterkuken" på pojkvännen. Den är så stor att den stöter förbi ändtarmen, och har han inte gått på toa precis innan då så har det hänt att det funnits spår av bajs, men absolut inget att bli nojjig över! Och en vanlig snopp är ju oftast bra mycket kortare än en gigantisk dildo, så kommer han förbi ändtarmen så är han rejält utrustad Flört

En buttplug är en liten plugg helt enkelt som man stoppar i ändan. De finns i massor av olika storlekar och former, men vanligast är att den är ca 10cm lång, och med en bred bas (viktigt) så att den inte skulle råka "halka in". De är jättebra att använda sig av om man vill vänja sig vid känslan och ha full kontroll över situationen, eller för att få en dubbel-penetrerande känsla vid samlag. En analstav är mer som en dildo, fast de brukar vara smalare bara helt enkelt.

Annons:
RuiXue
5/15/12, 2:12 PM
#28

Har inte testat analsex då jag aldrig kunde tänka mig att testa det med mitt ex (som är min hittills enda sexpartner). Men med min nuvarande pojkvän som är långdistans förhållande så är jag riktigt sugen på att testa analsex när vi väl träffas. Vi är båda öppna för det och jag tycker inte det är tabu om båda är med på det just då. Jag har sagt till min Justin att han får ta mig i röven (ursäkta språket) när han vill, för jag litar på honom till över 100% mitt enda krav är att kondom används där bak i och med att det är så mycket bakterier i analen som han helst inte borde ha upp i penis eller riskera att sprida till min mus. Justin har dessutom konstgjorda hjärtklaffar vilket innebär att han är extra infektionskänslig, kommer en infektion in i blodet så kan han få endokardit vilket skulle innebära att de måste göra om hans operationer för att ha en chans att bli av med infektionenRynkar på näsan

Men litar man på varandra och det känns rätt för stunden, prova, är det obehagligt så är det ju bara att avbryta Glad

Själv längtar jag efter att prova analt med min Justin, har hört att det känns väldigt skönt för båda parter om man gör rätt och båda är sugna på´t.

Jennie


Anonym
Anonym
5/16/12, 1:12 AM
#29

Man måste testa själv för att veta om man tycker om det eller inte. Alla är ju som sagt olika vad det gäller allt Glad

Jag har inte haft analsex, men skulle vilja testa. Har haft mitt eget finger där, men det brukar mest bli då jag är väldigt kåt. Annars är det sällan det händer. Har blivit pullad i analen, försiktigt med fingertoppen samtidigt som jag blev slickad, det va hur skönt som helst.

Marie_1987
5/17/12, 4:04 PM
#30

Jag har provat det och gillar det inte alls. Men min kille tjatar om det hela tiden. Det gör mig avtänd och för att det ska vara skönt tror jag nog att man ska vara riktigt upphetsad vilket jag aldrig blir när man ens nämner det

PogoPedagog
5/18/12, 3:03 PM
#31

#30 Så oförskämt av honom. Om man vill locka sin partner att prova något nytt kan man försiktigt lägga fram de positiva sakerna med det men att tjata har väl aldrig fungerat för någon. Jag tycker du ska säga ifrån på allvar: Vill jag ha analsex med dig säfer jag till annars kan du utgå frå att jag inte är intresserad!

Piedestal
4/28/14, 10:33 AM
#32

#17 Liggandes på mage med en kudde under.

fatcat
4/28/14, 12:45 PM
#33

Analsex är ju något som homosexuella sysslar med? Tycker bara det är äckligt och skulle aldrig vilja testa det.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Ladydragon
4/28/14, 12:58 PM
#34

#33 tyvärr är det inte alls så längre många heterosexuella har det oxå av olika orsaker….
många heterosexuella män speciellt yngre verkar se det som en självklarhet att tjejer ska gilla detta 😡 vilket inte alls stämmer 

men jag håller med det andra du skrev jag vägrar konsekvent att ha analsex och passar det inte med vanligt sex så struntar i alla fall jag i att ha sex med den personen…..

Annons:
Honestyisdead
4/28/14, 1:40 PM
#35

34 tyvärr?  Många älskar att ha det. Det är väl då härligt att dom kan ha ddt.

Lia
4/28/14, 4:44 PM
#36

Jag skulle aldrig få för mig att ha analsex. Jag känner inget behov av det. Men jag tycker att det är superbra att det finns så många olika sextyper beroende på vad man gillar! Alla är vi olika, och tur det.

mollyt
4/29/14, 9:48 AM
#37

Jag gillar analsex i perioder. Tycker att det är skönt men har perioder då jag tycker att det är "pinsamt" och då har vi inte det. Så vi har inte analsex så ofta egentligen, för jag har lite svårt för det här "in och ut-känslan" däremot älskar jag att ha en plug inne när vi har sex vaginalt. Så… Det är skönt för att jag gillar känslan, men ibland så tänker jag för mycket på det vilket gör mig obekväm. 

Det du ska tänka på är att ta det försiktigt. Du måste känna din kropp och hur fort du kan gå framåt  Det beror såklart, till viss del, hur grov penis du ska ha in där bak 😉. Men du märker när det går för fort - då gör det ont. Det är första gången kuken ska in som det är lite känsligt, mitt bästa tips är att du "rider" honom när ni ska föra in den - på det sättet så märker du själv hur fort du kan sätta dig på den så att säga. När den väl är i och ni kan ha sex så i ridande ställning brukar det gå bra att byta utan problem! 🙂

Ett annat tips kan vara att gå på toaletten innan.

[Udoon]
4/29/14, 4:36 PM
#38

Tycker det kan vara riktigt skönt om man är på humör för det. Mycket glidmedel och så ta det försiktigt, det ska inte göra ont! Som #37 säger, gå gärna på toa innan. Och håll dig undan för bedövande glidmedel som ska vara till just analsex! Att det gör ont är ju för att man inte är redo, det är inte bra att döva kroppens signaler på det viset.

Piedestal
4/30/14, 10:46 AM
#39

#33 Nej, analsex är inget som bara homosexuella håller på med.

[dog-emmi]
4/30/14, 5:26 PM
#40

Hej!

Jag förstår att det kan vara läskigt, men har du en snäll pojkvän som tar hand om dig så är det ingen fara.

När min pojkvän ville ha det första gången med mig så sa jag ja, bara för att jag är nyfiken som person och vill prova saker. Det gjorde lite ont men jag sket i det och sa åt honom att fortsätta, för att jag verkligen ville känna hur det kändes när rumpan blir liksom van vid det.

trots att jag varit tillsammans med min pojkvän i över 1 år så har vi bara haft analsex 3 gånger, pga att det gör ont för mig. Jag gör det gärna oftare, för jag tror att rumpan vänjer sig.

När det gäller njutningen så njuter inte jag av det lika mycket som vanligt sex, det känns lite som en stor bajskorv som rör sig där inne (haha ursäkta språket!) och det känns lite konstigt, därför kan jag inte njuta av det lika bra, inte för att det gör ont.

Men å andra sidan går min pojkvän igång på det ordentligt och jag går igång på när min pojkvän tycker nått är otroligt skönt, så jag gör det mer än gärna! och vem vet, om man gör det ofta kanske det inte alls gör ont till slut!

Honestyisdead
4/30/14, 5:31 PM
#41

40 Hehe "Det gjorde lite ont men jag sket i det och sa åt honom att fortsätta".

 Lite passande skrivet med tanke på vilket hål det gäller ;)

Jag skulle dock inte ha det när det gör ont. Ringmuskeln är ganska bra att ha intakt.

Annons:
Anonym
Anonym
5/1/14, 10:40 AM
#42

Liggandes på sidan är det mkt härligt! Bakifrån kan det göra ont. Mkt bättre orgasm vid analsex. smeker G punkten på ett annat sätt

MissInAction
5/1/14, 11:39 AM
#43

#42
Bara för att klargöra, menar du då från sidan så att ni ser varandra? För annars låter det som bakifrån ändå, om du menar sked? 🙂

Sant det där med g-punkten, även om jag själv bara testat med leksaker än så länge 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anonym
Anonym
5/1/14, 2:15 PM
#44

#43 Jag menar sked givetvis =) Och så menar jag att det är mndre skönt doggystile… Då kommer han så långt in och trycker på för hårt. Liggandes i sked kan han smeka klitoris samtidigt och då slappnar man av och han kan komma in i baken. Jag får de absolut bästa orgasmerna när han är i baken och en leksak med vibration på klittan

[peter54]
5/1/14, 3:03 PM
#45

Om jag får säga min mening här trots att jag är man, så håller jag fullkomligt med #2.

Om kvinnan själv föreslår det så okej, men hur ofta hör man om det? Analsex är mycket riskfyllt och de som sysslar med sånt regelbundet skadar sin ringmuskel som då svarar med att växa sig grövre = mycket problem. Dum idé helt enkelt.

[MrDiabolic]
5/1/14, 9:56 PM
#46

Är också man, och instämmer till fullo med både #2 och #45.

Förstår inte alls det trevliga med analsex. Jag har provat några gånger, och då har det varit de tjejerna som tagit det initiativet. Och varje gång har det slutat med att jag inspekterat klockspelet för att jag känt mig smutsig.

anonymis
5/2/14, 4:14 PM
#47

#45 Har du någon källa på att ringmuskeln svarar med att växa sig grövre?

[peter54]
5/2/14, 6:03 PM
#48

#47 Nej det har jag inte, men jag liknar det vid annan utvidgningsverksamhet, örsnibbar och annat. Kroppen reagerar på onaturlig omfattning av vävnadsstress.

Annons:
Honestyisdead
5/2/14, 6:40 PM
#49

48 Känner ingen vars öronsnibbar blivit grövre av töjning.

SaraFag
5/3/14, 4:56 PM
#50

Jag har provat analsex. Och jag totalt avskyr det då jag personligen tycker att det gör fruktansvärt ont - trots glidmedel och försiktighet.

Men allt är inte smakfråga. :) Vissa gillar det, vissa gillar det inte alls. Jag är en av dom som absolut inte gillar analsex.
Jag har även fruktansvärt svårt för när nuvarande pojkvännen pillar med fingrarna i min rumpa då jag känner ett otroligt obehag av det.

• SaraFag • Medarbetare på adopterade.ifokus •

[peter54]
5/3/14, 6:28 PM
#51

#49 Det var inte menat som något annat än att vävnaden förändras. Jag menar att om man provocerar hud eller slemhinnor på ett sätt som i det här fallet inte är riktigt vad vävnaderna är avsedda för, kommer en förändring att ske. Det kan handla om förtjockning, förslappning, förhårdning eller annat.

Jag försökte hitta något att jämföra med, men det blev mindre lyckat. Kanske kan jag istället ta huden i händerna efter lång och trägen lövräfsning eller liknande, huden bildar valkar. Jag är övertygad om att något liknande kan ske med hud, slemhinna och muskel i/vid analöppningen av upprepad analsex.

Anonym
Anonym
5/5/14, 1:30 PM
#52

#2 Min kille älskar analsex. Jag själv är inte så förtjust i att få det, men han gillar att få det och att ge det. Men vi har en dildo som jag använder på honom ibland. Så jag förstår inte alls din kommentar om att man ska fråga killen vad han tycker om att få en gurka uppkörd där bak. Vissa tycker det är skönt med stimulering där bak, och det gäller både killar och tjejer. Så det är väl inte konstigt att man har analsex med sin partner om denne nu gillar det. Och absolut inte konstigt att man i ett förhållande kan prata om olika typer av sex, det ser jag som sunt.

Så sett så är väl egentligen inte snoppen till för att stoppas i munnen heller, men många tycker det är jättetrevligt. Detsamma åt andra hållet, gissar på att musen inte är gjord att slicka på men många tycker om det ändå. Vad man gör var spelar väl ingen roll så länge dom som gör det tycker om det.

Thaeri
5/6/14, 9:03 PM
#53

#52, problemet är väl att det finns många killar som vill vara den som penetrerar vid analsex, och tjatar rejält om att få göra det även om tjejen sagt nej, utan att för den skull vilja bli penetrerade. 

Och då förstår jag att man reagerar på det sättet.

Jaguar_
5/7/14, 6:17 AM
#54

Vi snackade om det innan en del och kom fram till att man inte ska vara rädd att testa nya saker. Dock finns det ju gränser 😛

Iaf så första gången var inte så gött kan jag säga (jag var spänd och det gjorde lite ont), men sen när man testade andra gången var man troligtvis mer avslappnad och det var mycket bättre. Har det inte så ofta. Måste vara i den stämningen helt enkelt. Men jag tycker det är riktigt nice om man nu är i den stämningen och klart ha rikligt med glid…Behövs inte köpas om man är extremt kåt…Då har man själv det bästa glidet haha.🙂

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Anonym
Anonym
5/7/14, 11:24 AM
#55

#53 Har varit med ganska många killar och jag har faktiskt aldrig hört någon som tjatat om det trots att jag sagt nej. Tror inte det är så många egentligen som är så otroligt på idén. Tror det där är lite myt, en fördom! Tror det är precis lika vanligt att vara nyfiken på det som på annat och att det är lika vanligt hos båda könen. 

Sen att det finns idioter som inte slutar tjata trots att tjejen säger nej, det finns det såklart. Men tror inte det är extra vanligt vad gäller just analsex, utan då är det nog killar som är sådana vad det än gäller.

Annons:
anonymis
5/11/14, 6:35 PM
#56

Analsex är ganska nytt för mig. Jag gillar det verkligen och det har varit positivt för mitt sexliv. Jätteskönt, men vid rätt tillfälle :D Jag har hört mycket om att det ska vara skadligt i längden och jag undrar hur mycket sanning det ligger i det? Ni som haft analsex regelbundet under flera år. Hur har det varit för er? Har ni varit med om att det har varit skadligt på något sätt?

anonymis
5/11/14, 6:35 PM
#57

Analsex är ganska nytt för mig. Jag gillar det verkligen och det har varit positivt för mitt sexliv. Jätteskönt, men vid rätt tillfälle :D Jag har hört mycket om att det ska vara skadligt i längden och jag undrar hur mycket sanning det ligger i det? Ni som haft analsex regelbundet under flera år. Hur har det varit för er? Har ni varit med om att det har varit skadligt på något sätt?

Allims
5/19/14, 2:24 PM
#58

#52 Jag är inte heller så förtjust i analsex, fast jag tycker det är upphetsande med tanken på analsex. Ett finger eller en liten dildo där bak ger den fysiska njutningen jag vill ha, när det gäller analt.

Jag håller med om att kommentarer om att man ska fråga killen om han vill ha en gurka uppkörd där bak, är helt obegripliga. En del gillar stimulans där bak, oavsett om det är killar eller tjejer. Det finns ju par där både killen och tjejen gillar att få analt, eller att bara killen gillar att få analt av tjejen, eller där bara tjejen får det av killen.

Det ska inte behöva vara en "hämnd-grej", det finns ju killar som provat att få analt med en dildo, men som inte gillar det.

Upp till toppen
Annons: