Annons:
Etikettfysisk-hälsa
Läst 769 ggr
majaliten
2017-09-09 19:54

Svag i underlivet

Må senare tid har jag upplevt mitt underliv svagare att jag inte känner att jag har kontrol över mitt underliv när jag knippet speciellt i nedre delen högre upp är starkt men öppning och där emellan känns det löst syror okontrollerat jag gör knip övningar med kulor och allt men får ingen kontroll över det. Min partner tillfredställer allt men ibland känner inte jag honom efter några år i början av vår relation var han så stor för mig men nu känns det som musklerna släppt . Men jag känner honom förutom engång senast vart så ledsen . Men dock hade jag sprutat in vatten men de har slldrog varigt ett problem . Tog i en ty fre tyngd för att knipa men har ingen kontroll vad hände är det vanligt eller är min underlig opassande för honom plus svagt ? Han är utrustad nr 17med en normal stor omkrets. De la med er om ers erfarenheter hur mycket ska tex ett underliv kunna orka tex om man ger något att bära sätt kvinnor som bär vickter med underlivet hur börjar dem ens och vad är normalt jag skulle säkert knappt orka något i närheten av det där . Eller behöver vi kanske bara mer samlag för att hålla igång då vi haft lite mindre på senare tid

Annons:
Milkshake
2017-09-10 01:20
#1

Vet inte om jag förstått rätt, men vaginan blir inte "slapp" av samlag. Tänk på att den är skapad för att föda barn, en penis är ingenting i jämförelse :)
Jag tror att du behöver slappna av och njuta, istället för att oroa och spänna dig! Är du orolig ändå, så gå till gynekolog och kolla upp det.

[Devya]
2017-09-10 07:06
#2

Vad menar du med sprutat in vatten?

Sarah
2017-09-10 18:03
#3

Förstår inte riktigt vad du skriver, men om du upplever att känseln minskat och att du tappar styrka kanske du ska gå till en gynekolog och få hjälp med knipövningarna.

Honestyisdead
2017-09-10 18:36
#4

Hänger inte med alls. Sprutat in Vatten? Tynger?

[AnimeV4]
2017-09-11 02:46
#5

Har du gått för fort framåt kanske? Du kanske ska använda lättare kulor eller en annan design samt pröva att ligga ner och knipa kortare stunder.

https://www.joyland.se/sida/Knipovningar-med-knipkulor

http://www.knipövningar.se/

"För att utföra knipövningar med knipkulor, bör du lägga dig ned i sängen. Applicera sedan lite glidmedel på knipkulorna och för försiktigt in dem i slidan. Försök sedan att resa dig upp och vandra runt en kort stund. Om kulorna ramlar ut, behöver du börja med att göra knipövningen liggande eftersom din bäckenbottenmuskulatur inte är tillräckligt vältränad."

Och vatten bör man inte avsiktligt ha in i slidan då det kan rubba balansen av pH-värdet🙂

[LarssonA]
2017-09-11 11:04
#6

Varför vatten? Det är ju rent av skadligt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: