Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 673 ggr
CayKantos
8/26/17, 2:00 PM

Bröstoperation

Hej. Har länge velat fram o tillbax ang att få gjort en bröstREDUKTION. några som har erfarenhet av dessa? Jag är inte så förtjust i operationer… men mina bröst blir inte mindre trots träning och resten av kroppen blivit mindre…. :( Jag är obekväma med dom, dom är tunga, gör ofta ont, omöjligt att hitta bh i min storlek, hänger, svettas, kan inte ha på mycket av dom kläder jg tycker om att ha på… Dela gärna med er tips, råd, erfarenheter och vad ni vet om operationen och hur man ska gå tillväga. Vad kostar det, vart ska man vända sig mm?

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
Sindri
8/26/17, 2:26 PM
#1

Jag har inte gjort reduktion, men önskar att jag gjort det är jag var yngre, så jag peppar dig bara. (Är så pass gammal nu och det finns annat som måste åtgärdas så….)
Samla ihop allt negativt, framförallt att det gör ont, du får ryggproblem etc och gå till din husläkare och be att få remiss. Du behöver antagligen inte betala det själv när det är en sådan fysisk nackdel.

Det blir inte roligare eller lättare med åren, inte ens om man ammat en massa barn.

CayKantos
8/26/17, 3:57 PM
#2

#1 husläkare? Alltsp den läkare jag står skriven hos?? Hur blir det typ med jobb och sånt?? :$ man blir ju tvungen stt ta ledigt o har precis fått ett nytt jobb jag tyckee om väldigt mycket :(

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annielle
8/26/17, 4:00 PM
#3

Gör som jag tidigare har gjort när någon frågade om detta, länkar till Anna som har gjort det och berättar om det! 

http://annaritar.com/grattis-brosten/

Själv har jag tack och lov inte det problemet, motsatt snarare, men har inga planer på bröstförstoring för det.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

CayKantos
8/26/17, 4:29 PM
#4

Super länk tack!

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

SuperLimm
8/28/17, 3:33 PM
#5

#2 Det där med jobbet går säkert att lösa ändå och jag har svårt att tro att du får en tid för operation inom någon månad. Det ska ju ändå fixas remiss först sen ska du få en tid hos någon annan så det kan ju ta tid. Har dock inte gjort någon sån här operation så vet inte hur snabbt det brukar gå med det. Önskar dig stort lycka till! :)

Mvh Linn

Upp till toppen
Annons: