Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 982 ggr
Jungfru82
2017-08-21 23:16

Tips på bra deo

För tillfället har jag en biotherm deo men den passar inte mig har ni något förslag på bra deo som sitter hela dagen

Annons:
vendelay
2017-08-21 23:57
#1

https://www.thebodyshop.com/sv-se/kroppsprodukter/deodorant/white-musk-for-men-deodorant/p/p000644

Detta är den enda som funkar för mig. Det står på hemsidan att den är "för män" (whatever that means) men i affären sa de "för kvinnor" (har vi olika armhålor eller??). Luktar gott men inte starkt och istället för att lukta svett eller starkt av parfymerad deodorant blir det mest ganska luktfritt under armarna efter en lång dag. Rekommenderas!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

vendelay
2017-08-21 23:58
#2

Den är dock ofta svår att få tag på i butik för tydligen är den allas favorit och är oftast slutsåld (åtminstone inne i Stockholm centrum) så har du möjlighet att köpa via internet kanske det är lättast.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

2Sirius
2017-08-22 01:49
#3

#1 är väl, doften de syftar på i synnerhet. Hittade en parfym en gång som jag gillade, en lite äldre kvinna på jobbet, undrade om jag hade "Kärringaparfym"…? Så, vad är kvinnligt/manligt, bland dofter?

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: