Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1033 ggr
maggizponni
7/24/17, 10:39 PM

Ont vid sex!

Hej ! Jag och en kille har sex väldigt intensivt vissa perioder och det jag har känt nu, då vi hade sex idag efter uppehåll under början av sommarlovet är att jag får så ont på en del av klitiros efter han har fingrat och retat mig på klitoris ! Jag tycker inte han tar för hårt eftersom det är väldigt skönt och jag njuter hela tiden men alltid (hände alla andra gånger innan sommaren ) efter andra gången vi har haft sex så får jag så jävla ont på halva delen av klitoris när jag kommer hem! fattar inte varför! Är det någonting som jag bör kolla upp eller så? Kan det vara något allvarligt ? Vad tror ni det kan bero på? Tacksam för svar:)

Annons:
[Devya]
7/25/17, 8:00 AM
#1

Jag får likadant om min kille stimulerar min klitoris och därför får han aldrig röra den biten. Det är inte värt smärtan. Så direkt kontakt med klitoris är helt uteslutet för mig då den är alltför känslig för beröring.

Blanksteg
7/25/17, 1:28 PM
#2

Det är inte skönt för mig heller när man tar direkt på klitoris, utan bäst är när man låter "kappan" vara emellan fingrarna och klitoris, om du förstår vad jag menar.

tiger tok
7/25/17, 2:04 PM
#3

Usch, ryser av bara tanken på direkt kontakt med klitoris!!

Gaara
7/26/17, 8:11 PM
#4

Att bli petad direkt på klitoris jämför jag med att bli petad i ögat. XD

Honestyisdead
7/26/17, 9:13 PM
#5

#4 Haha bra liknelse :)

Annielle
7/28/17, 8:59 AM
#6

Ni får helt enkelt ta det lugnare, hitta andra sätt, eller ha mindre sex om det gör ont.

Så nej, knappast farligt! Mer som skavsår….

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Annons:
Upp till toppen
Annons: