Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 389 ggr
Tiktak697
7/18/17, 11:23 PM

Uppsjö/flytningar

Jag har fått extrems flytningar jag har alltid haft mycket men nu är det som vatten det känns som när de riner mens ibland men det är egentligen ja vad ska man sägs som vatten som sprutar ut mer genomskinligt inte alltid klibbigt eller vit utan de blev blöt kge om trosan till byxorna som rent vatten . Kan jag fixa det på något sätt känns äkligt och obehagligt när jag är på jobbet jag la papper som fick suga upp allt och det vart bättre men de fan som en flod . Har något haft liknande varför och vad kan man göra åt det ?

Mvh Tiktak

Annons:
fossingen
7/19/17, 12:40 AM
#1

Ingen aning, kanske dags att gå till gyn och få en undersökning. Använd trosskydd under tiden så du håller dig torr.


Annielle
7/19/17, 9:38 AM
#2

Jag har haft så någon period också, men det gick över utan att jag behövde göra något åt det, men visste också att det inte kunde ha med något sexuellt överförbart att göra eftersom jag inte hade haft sex på länge. Om det skulle kunna vara något sexuellt överförbart för din del är det ju värt att kolla upp, om inte annat kan du ju vänta ett tag och se om det går över om du inte har några andra typer av problem i samband med detta.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

tk1971
7/19/17, 9:42 AM
#3

Jag säger som de andra - sök hos en gynekolog. Plötsliga förändringar i kroppsliga funktioner kan tyda på att nåt inte står rätt till.

Upp till toppen
Annons: