Annons:
Etikettoff-topic
Läst 762 ggr
flocken
2017-06-30 05:52

Tips för efterrätt ( ot)

På lördag har jag grillkväll för mina kunder på mitt hunddagis. Bjuder alltid in hundägarna för en bit mat o en trevlig kväll. Men har kört fast på efterrätten. Blir fördrink. Huvudrätt potatisgratäng och kött med sallad. Sen… vill helst ha något med choklad. Men även funderat på någon maräng tårta. En tanke är grillade frukter med varm chokladsås. Inget med apelsin, nötter, mandel.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Linn Is The New
2017-06-30 14:12
#1

Rekommenderar INTE maräng tårta. Det kan bli alldeles för sött, och det är faktiskt inte jätte många som uppskattar det. 

Skulle rekommendera vaniljglass med varm chokladsås med frukt. Simpelt, men satans så gott 😍

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

millan21
2017-06-30 14:35
#2

Själv så älskar jag marängtårta. Men så är jag en gottegris också som älskar sötsaker tyvärr.

ApanAnn
2017-06-30 14:47
#3

Fruktsallad på några olika sorters melon, vindruvor och en skvätt lime cordial (om inte apelsinallergikern har problem med citrus överhuvudtaget). Eventuellt med glass till.

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

flocken
2017-06-30 14:54
#4

Det blir nog olika frukter med ljummen choklad sås. Bara hoppas det blir bra.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

tiger tok
2017-06-30 22:48
#5

Kokosgrädde med jordgubbar!

Myrra
2017-07-01 07:49
#6

Kladdkaka med grädde eller vaniljglass!

Annons:
Upp till toppen
Annons: