Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 502 ggr
vhalleh
6/26/17, 9:54 AM

gravid? eller bara försenad mens

Hej! Jag har alltid haft väldigt regelbunden mens i flera år. Alltid kommit på den exakta dagen och nu är den 4 dagar försenad. Jag har aldrig haft samlag dock gned jag och min pojkvän oss mot varandra en gång förra månaden så att han kom. Jag han flytta på mig så jag inte fick något på mig, men jag har hört att killar får en liten utlösning innan den sista. Är väldigt paranoid är bara 17 år och vill verkligen inte vara gravid. Men kan det vara möjligt? eller vad kan vara en orsak till att mensen är sen?

Annons:
Honestyisdead
6/26/17, 10:13 AM
#1

Om han inte var i dig är du inte gravid.

Orsaken kan vara stress, nya vanor, oro mm.

vhalleh
6/26/17, 11:04 AM
#2

tänker bara ifall jag fått något på utsidan av fiffin typ finns det möjlighet att dom kan ta sig in?

Sarafiaklara
6/26/17, 11:17 AM
#3

Man kan faktiskt bli gravid utan penetrativt sex men risken är väldigt liten och jag tror att denna risk minskas ännu mer av att det i så fall skulle vara en del av försatsen. I RFSU:s frågelåda i kategorin graviditet kan du läsa svar på liknande frågor som din http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Frageladan/?action=showAllQuestions&catID=209&searchString=&pageIndex=2 Jag tror inte det är någon risk att du är gravid. Troligtvis är mensen så som #1 säger sen pga att do oroar dig.

Upp till toppen
Annons: