Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1021 ggr
Linn Is The New
2017-06-22 00:18

Hjälp magen är som en gravid mage!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är inte gravid. Tagit 3 test och gick blödning idag.. Men jag har ett stort problem. Min mage är svullen och väldigt gasig just nu. Äggstockarna gör sjukt ont. Varit så i lite över en vecka just nu. Jag är väldigt vältränad Och platt om magen. Detta är alltså verkligen inte fett, den är STENHÅRD! Hjälp? Är 15..

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
Linn Is The New
2017-06-22 00:19
#1

Fick*

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Honestyisdead
2017-06-22 04:37
#2

I get ovanligt att magen svullnar vid mens.

Gravid sen den inte ut.

[rumelle]
2017-06-22 05:56
#3

Jag får alltid svullen och gasig mage när jag har mens.

Vikan
2017-06-22 13:31
#4

Kan också varit något du ätit och din mage reagerat extremt på?

[Devya]
2017-06-22 19:48
#5

En platt mage är allt jag ser.

sp0ngeb0b
2017-06-23 14:26
#6

#5 Det beror väl på hur den brukar se ut samt hur den känns. Om TS säger att den är svullen är den förmodligen också det.

Jag har samma problem fast mer långvarigt. Förra hösten var det så illa att jag trodde jag var gravid, trots hormonspiral… För mig är det maten som ställer till det, men jag lyckas aldrig få bukt med det. För dig kanske det är mensmage men kanske också någon födoämnesallergi eller bara något du är lite extra känslig mot. Kanske har du ätit mycket gasbildande mat de senaste dagarna? (Bönor, linser, lök, kål m.m.) Skulle inte oroa mig om jag var du, förrän det har hållt i sig/varit återkommande länge.

Annons:
Gaara
2017-06-29 15:35
#7

Min brukar bli så när jag har mens. Men den blir även svullen när jag ätit eller om jag druckit mycket kolsyrad vätska. :) Men just vid mens så brukar den vara rätt gasig också.

Upp till toppen
Annons: