Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 844 ggr
Vill vara anonym
2017-06-08 15:04

Gravid?!

Hej. Jag är livrädd för att jag är gravid! Jag är bara 16 år just nu. Men saken är den… Chansen att jag är gravid är int sååå stor men ja får absolut inte vara det !! Okej, jag har int haft sex men min pojkvän fingrade mig bakifrån. Han blev själv så kåt och kom ganska mitt i allt. Enligt honom kom största delen bara på min rygg och lite neråt men han är inte säker om det spred sig. Måste sperman åka ända in i slidan för att bli gravid eller räcker det med bara lite just vid slidöppningen?? Min mens kan vara oregelbunden och sen ibland och just denhär gången är den sen! Finns det chans att jag är gravid då?? Ifall nån har nåt bra svar tar jag gärna emot dem!!!!

Annons:
Fransu
2017-06-08 15:10
#1

Låter som att riken för att du ska blivit gravid är mikroskopisk faktiskt. Skulle killen ha stoppat in fingrarna i dig med sperma på, så ja kanske. Men nej, du är troligtvis inte på gravid.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[Devya]
2017-06-08 16:08
#2

Nepp, du är knappast gravid. ;) Det är nog lite svårare än så att bli gravid.

[rumelle]
2017-06-08 16:50
#3

Nej du är inte gravid. Läs på lite mer och sex och samlevnad så behöver du inte oroa dig i onödan igen.

Katti
2017-06-09 08:40
#4

Nej, du kan inte ha blivit gravid! Och jo, ni har haft sex. Dock inte samlag!

Dags att skaffa preventivmedel tror jag bestämt 😉.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Upp till toppen
Annons: